SPECJALISTA Gdańsk oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Data publikacji: 2018-04-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomia, prawo, administracja. Wymagania konieczne:znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność sporządzania pism i notatek, umiejętność planowania i organizacji pracy,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność. Wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.),oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub,rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 11.05.2018 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańskz wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.08.2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trakt św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 30.04.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowość, finanse,rozliczanie pracowników
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
BIEŻĄCE ROZLICZENIA PROJEKTÓW UNIJNYCH SPORZĄDZANIE WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM ŚRODKÓW FINANSOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PROJEKTÓW
CPB SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g stanowiska
ZPC "Złoty Kłos" Sp. J. HOTEL BINKOWSKI - 2016-02-08 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż i opieka magazynem na terenie sklepu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stare Grabie (mazowieckie)
Ocieplenia elewacji w systemie BSM.Praca na umowę zlecenie w godz. 7-17 na terenie woj. zachodniopomorskiego. Wynagrodzenie naliczane w systemie akordowym.
Biuro Obsługi Inwestycji inż. Lech Makówka - 2016-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-05-19 - Tarnów Opolski (opolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka nad markami, prowadzenie kampani reklamowej, monitoring, analiza danych rynkowych, tworzenie raportów, wykonywanie planu marketingowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Hobby" Piotr Matuszewski Kobylarnia - 2016-07-07 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa budowy: zamawianie materiałów budowlanych, prowadzenie stanów magazynowych, logistyka materiałów, prowadzenie rozliczeń kosztowych faktur zakupu, wystawianie dokumentów wz, kontakt z dostawcami, kontakt z kierownikami budowy w sprawie zapotrzebowania na materiał, sprawdzanie dokumentów wz z fakturami zakupu itp. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-18.00 w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywania zadań kancelaryjnych, rejestracji, archiwizowanie dokumentów,prowadzenie rejestrów, przyjmowanie i nadawanie faxów,powielanie i ukladanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Radomsko (łódzkie)
Wszelkie prace w kwiaciarni
Kwiaciarnia POLO - 2016-11-25 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży, bieżąca obsługa klientów,znajomość produkowanych i sprzedawanych wyrobów, surowców papierniczych i możliwości produkcyjnych maszyn, wystawianie dokumentów dostaw i fakturmonitorowanie poziomu zadowolenia Klientów, monitorowanie poziomu działania konkurencji, przyjmowanie zamówień od klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, dokonywanie kalkulacji cenowych, koordynacja zamówień Klientów i dostawców wysyłanie zamówień do fabryk i dostawców, przygotowanie raportów dla klientów,koordynacja stanów magazynowych dla Klienta, zdobywanie nowych Klientów, kontrola realizacji zamówień, kontrola poziomu zadłużenia Klientów, windykacja należności.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
nauka wystawiania paragonów i faktur, przyjmowanie towaru, dbałość o wizerunek towarów w sklepie, pomoc przy utrzymaniu czystości towarów oraz wykonywanie zdjęć - fotografia podwodna (ryby i koralowce).
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Planowanie zakupów surowców pod produkcję i sprzedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klientów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections) , przygotowywanie zestawienia list załadunkowych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilnowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanie stanów magazynowych Safety Stock oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów:- raport ze zużycia wszystkich materiałów, (consumption)- raport z kosztów transportów ( transport cost), - raport z rotacji surowców na magazynie (rotation of items), - raport ze stoków wszystkich materiałów (stock report), - raport z materiałów z mała rotacją na magazynie (slow moving item),
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
Praca na produkcji
MANPOWERGROUP Sp. z o.o - 2016-03-11 - Łozienica (zachodniopomorskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie biura,pozyskiwanie klientów,współtworzenie projektów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Lubin (dolnośląskie)
-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie wyznaczonego rejonu, wykonywanie innych zadać zleconych przez dyrektora i opiekuna stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Sitno (lubelskie)
Zarządzanie logistyką dostaw komponentów i wyrobu gotowego. Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami, dostawcami oraz kurierami. Rozwiązywanie problemów związanych z dostawą i transportem między Chinami a Europą. Nadzór nad dokumentacją logistyczną w celu wspomagania sprzedaży, finansów i zakupów. zapewnianie poprawności przenbiegu odpraw celnych.Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Obsługa mieszkańców - obcokrajowców, przyjmowanie i wydawanie korespondencji, sprawdzanie osób wchodzących i wychodzących, drobne prace administracyjno porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Łódź (łódzkie)
specjalista ds. nieruchomości
1. Kancelaria Radcy Prawnego mgr Jerzy Hebda 2. Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami HEBDA Nieruchomości - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
doświadczenie na stanowisku kierowniczym
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)