SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM Łódź oferta pracy MINOL ZENNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody- wprowadzanie danych do systemu- kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych- analiza kosztów oraz zużyć ciepła i wody- prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w języku duńskim- wstępne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, potem umowa o pracę na czas nieokreślony - data rozpoczęcia zatrudnienia: do uzgodnienia z Pracodawcą Firma oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie- kompleksowe szkolenie- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godzinach 06:15-08:30)- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego - bezpłatne regularne kursy językowe - spotkania i integracje zespołów - świetna lokalizacja biura- dofinansowanie do okularów- dofinansowanie karty Multisport- nagrody jubileuszowe- przyjazna atmosfera w miejscu pracy
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MINOL ZENNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 179, 91-340 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody- wprowadzanie danych do systemu- kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych- analiza kosztów oraz zużyć ciepła i wody- prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w języku duńskim- wstępne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, potem umowa o pracę na czas nieokreślony - data rozpoczęcia zatrudnienia: do uzgodnienia z Pracodawcą Firma oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie- kompleksowe szkolenie- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godzinach 06:15-08:30)- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego - bezpłatne regularne kursy językowe - spotkania i integracje zespołów - świetna lokalizacja biura- dofinansowanie do okularów- dofinansowanie karty Multisport- nagrody jubileuszowe- przyjazna atmosfera w miejscu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
duński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność analitycznego myślenia- dokładność, sumienność, uporządkowanie w działaniu- zaangażowanie i samodzielność
Nazwa pracodawcy:
MINOL ZENNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7250010380
danePracodawcy_regon: 470520950
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 179, 91-340 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 179
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e9d83b76d23677011eff87e629a7039
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących usług transportowych, nieczystości stałych i płynnych,realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości, porządku w gminie oraz zieleni miejskiej,organizacja i kontrola pracy działu,prowadzenie ewidencji i dokumentacji posiadanych środków transportowych,wystawianie kart drogowych, rozliczanie paliw, olejów i części zamiennych ,prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie zadań działuprowadzenie i nadzór spraw związanych z ochroną środowiska,przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości z zamówień publicznych,nadzór nad realizacją robót remontowych środków transportu i maszyn,sporządzanie sprawozdań i analiza danych związanych z zajmowanym stanowiskiem.Zaopatrzenie w materiały
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-04-20 - Iłowa (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Sierpc (mazowieckie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
-koordynowanie procesu legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców-kontakt z Urzędem Pracy i Urzędem Wojewódzkim-przygotowywanie dokumentów w j. polskim, rosyjskim i ukraińskim-poszukiwanie kandydatów i przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Kraków (małopolskie)
pomoc klientom w obsłudze sklepu internetowego, raportowanie przebiegu pracy, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert internetowych, kontrola sprzedaży internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie - techniczne, znajomość branży budowlanej, hydraulicznej, elektrycznej, umiejętność czytania projektów budowlanych, umiejętność sporządzania wycen, umów, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności. Wysokość wynagrodzenia 2000zł + premia. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
WATERM Artur Wiertel - 2017-03-16 - Wejherowo (pomorskie)
Pomoc przy czynnościach związanych z administrowaniem dokumentacją pracowniczą związaną z obsługą kadrową Pracowników; pomoc przy czynnościach związanych z naliczaniem wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzaniu miesięcznych i rocznych deklaracji i informacji do ZUS w programie PŁATNIK; pomoc przy czynnościach związanych z rozliczaniem z urzędem skarbowym; wsparcie działu kadr w ramach ogólnych działań administracyjnych i kadrowo-płacowych (zgodnie z programem stażu) od pon. do pt. w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kluczowych klientów, wymiar czasu pracy 30-40h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
PRACE PRODUKCYJNE,PRZYKRĘCANIE ŚRUBEK,NAKLEJANIE NAKLEJEK NA SPRZĘTY GOSPODARSTWA DOMOWEGO,NAKLEJANIE TAŚM,WKŁADANIE CZĘŚCI DO LODÓWEK/PRALEK,MONTOWANIE CZĘŚCI DO LODÓWEK,CZYSZCZENIE CZĘŚCI PRALEK/LODÓWEK.SKŁADANIE PRALEK, LODÓWEK,KONTROLA JAKOŚCI.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wronki (wielkopolskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
gospodarowanie mieniem służby człogowo-samochodowej, planowanie i naliczanie potrzeb materiałowych, realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego, współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej, określenie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej sprzętu, nadzór nad ewidencją pracy pojazdów, planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych materiałów w magazynachpraca na umowe na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie korzystnych relacji z klientem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOL-PACK - 2016-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Ściąganie raportów brokerów oraz kontakt z nimi w razie problemów z brakującymi raportami;- Porównywanie pozycji, dywidend pomiędzy raportami brokera, a stanem State Street;- Dzienna wycenę funduszów w obrębie kontraktów różnicy kursowej.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
- Prowadzenie dokumentacji procesu dydatycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami- przygotowywanie semestralnych i rocznych planów zajęć- rozliczanie realizacji harmonogramów zajęć- współpraca z dydaktykami w zakresie dokumentacji studentów- zapewnienie wymiany informacji ze studentem i wykładowcami w zakresie dokumentacji procesu dydaktycznego
"Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy - 2020-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2019-05-13 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-koncentracja na zaspokojeniu potrzeb klienta i budowaniu z nim relacji-wsparcie zapytań dotyczących onboardingu i administracji całego procesu zatrudnienia pracownika-zarządzanie procesami administracyjnymi-współpraca z innymi działami HR.Wynagrodzenie nie mniej niż 6000 zł
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Kraków (małopolskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz portalach NFZ, rozliczenie świadczeń i wystawienie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja i realizacja przegladów, konserwacji oraz napraw, dekretacja faktur ( SAP-WORKFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń i usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.oz - 2016-02-11 - Biała (mazowieckie)
sprzedaż części samochodów osobowych , praca z klientem, pozyskiwanie klientów
Toruńskie Surowce Wtórne Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynacja logistyki, dostaw materiałów, analiza i optymalizacja poziomu, współpraca z agencjami celnymi i firmami kurierskimi
LYS FUSION POLAND Sp z o o - 2019-11-26 - Istebna (śląskie)
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)
-
Zakład Wyrobów Metalowych Regina Melka - 2018-10-16 - Żory (śląskie)
Zarządzanie budżetem marketingowym w celu wyboru najefektywniejszych działańSamodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediówMedia społecznościowe - pełna koordynacjaAktualizacja i rozbudowa strony www oraz landing pageNewslettery - przygotowanie, wysyłka i analiza
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
zarządzenie MS z dnia 01.02.2016r. (Dz. Urz. MS z 2016 r., poz. 76)
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2018-08-02 - Chojnice (pomorskie)
nadzór nad strona www i sklepem internetowym,tworzenie bloga,nadzór nad portalami ogłoszeniowymi,allegro,etc-copywriting
Serwis Budowy S.A - 2017-10-04 - Trzebinia (małopolskie)