SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM Łódź oferta pracy MINOL ZENNER sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody- wprowadzanie danych do systemu- kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych- analiza kosztów oraz zużyć ciepła i wody- prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w języku duńskim- wstępne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, potem umowa o pracę na czas nieokreślony - data rozpoczęcia zatrudnienia: do uzgodnienia z Pracodawcą Firma oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie- kompleksowe szkolenie- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godzinach 06:15-08:30)- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego - bezpłatne regularne kursy językowe - spotkania i integracje zespołów - świetna lokalizacja biura- dofinansowanie do okularów- dofinansowanie karty Multisport- nagrody jubileuszowe- przyjazna atmosfera w miejscu pracy
Data publikacji: 2021-03-31
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MINOL ZENNER sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 179, 91-340 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody- wprowadzanie danych do systemu- kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych- analiza kosztów oraz zużyć ciepła i wody- prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w języku duńskim- wstępne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, potem umowa o pracę na czas nieokreślony - data rozpoczęcia zatrudnienia: do uzgodnienia z Pracodawcą Firma oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie- kompleksowe szkolenie- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godzinach 06:15-08:30)- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego - bezpłatne regularne kursy językowe - spotkania i integracje zespołów - świetna lokalizacja biura- dofinansowanie do okularów- dofinansowanie karty Multisport- nagrody jubileuszowe- przyjazna atmosfera w miejscu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DZIAŁU ROZLICZEŃ Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- ukończone studia wyższe lub studenci ostatnich lat studiów - umiejętność analitycznego myślenia- dokładność, sumienność, uporządkowanie w działaniu- zaangażowanie i samodzielność
Nazwa pracodawcy: MINOL ZENNER sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7250010380
danePracodawcy_regon: 470520950
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 179, 91-340 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 179
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 31.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?757b855a796c768bbde7d0f84d68909a
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i odpowiedzialność za sprawne i bezpieczne działanie maszyn i urządzeń w zakładzie, naprawy, konserwacje, prowadzenie dokumentacji.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-08-16 - Kossobudy (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, przyjmowanie zapytań ofertowych, zgłoszeń-odpowiedzi na nie, prowadzenie rozmów z, korespondencji nz kontrahentami, przyjmowanie reklamacji oraz kierowanie ich do właściwych komówrek
kontakt przez PUP - 2020-10-14 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-06-21 - Otok (zachodniopomorskie)
obsługa piły do aluminium - cięcie , frezowanie, wykonywanie otworów
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Naliczanie płac, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, ustalanie zaliczek na podatek doch. obsługa programu PŁATNIK
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego - 2019-01-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
praca biurowa, obsługa programów płacowych w tym programu płatnik
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA ZAOPATRZENIA I ZBYTU - 2018-08-14 - Krzeszowice (małopolskie)
•Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności •Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych •Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych •Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych •Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych •Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-07-30 - Lublin (lubelskie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.5.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.6.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów z zakresu banku pocztowego i produktów ubezpieczeniowych, sprzedaż produktów, realizacja wyznaczonych planów sprzedazowych.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-02-23 - Czarna Górna (podkarpackie)
prace blacharsko-lakiernicze
Firma Usługowo-Handlowa Jan Janusz - 2016-04-29 - Przeworsk (podkarpackie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
realizacja zamówień z produkcji oraz innych działów, dbanie o właściwy poziom zapasów w magazynie, do podstawy wyn agrodzenia doliczana jest premia
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2021-03-22 - Karpicko (wielkopolskie)
- organizacja sprzedaży mebli:- prowadzenie bazy danych zamówień wprowadzanie danych (system Saturn / Microsoft Excel),- analiza danych pod kątem realizacji zamówień i planowania produkcji,- planowanie, przygotowanie i realizacja wysyłek (specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wysyłkowe),- kompleksowa obsługa reklamacji zagranicznych
Warmińsko Mazurski Klaster Meblowy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo Akcyjna - 2020-09-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentamiw uzgodnionych przypadkach w języku obcym , optymalizacja procesów logistycznych, w tym kontrola jakości tworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Klejenie obuwia (podeszw do obuwia).
PPHU KOLMAX MAREK KOLCZ - 2019-09-30 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Bezpośrednia obsługa klienta. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kraków (małopolskie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)
wg. zakresu czynności
P.H. "JULIA" Natalia Gulczyńska - 2017-12-07 - Gniezno (wielkopolskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielka Wola (łódzkie)
udział w tworzeniu strategii marketingowej spółki, kreowanie pomysłów marketingowych wspierających sprzedaż i wizerunek spółki, prowadzenie badań lokalnego rynku ciepła w zakresie potrzeb energetycznych obiektów (istniejących i planowanych do realizacji), opracowywanie materiałów dla mediów i komunikatów dla pracowników, redakowanie tekstów promocyjnych, pozyskiwanie klientów, w tym współpraca z innymi działami spółki, wykonywanie analiz techniczno- ekonomicznych inwestycji rozwojowych (od opracowania koncepcji przyłączenia do sieci po ocenę efektywności ekonomicznej inwestycji),
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2019-10-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- Organizowanie przyjęć interesantów oraz terminowe przyjmowanie i ewidencjonowanie, a także koordynowanie przygotowania opinii przez wskazane osoby funkcyjne.- Przygotowywanie pisemnego stanowiska w sprawie petycji, skarg i wniosków kierowanych pisemnie lub podczas wysłuchania przez Szefa IWsp SZ.- Archiwizowanie dokumentacji skargowej.- Przygotowywanie rocznego statystyczno opisowego sprawozdania oraz okresowych analiz za IWsp SZ.- Przygotowywanie propozycji okolicznościowej i rocznicowej korespondencji, w tym bieżące aktualizowanie imienno-adresowej bazy danych w tym zakresie.- Redagowanie projektów wystąpień Szefa IWsp SZ.- Uczestniczenie w pracach zespołów, grup roboczych i komisji w ramach posiadanych kompetencji.Wynagrodzenie brutto: 3.534 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2020-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie codziennej dokumentacji zgodnie z zasadami systemu HACCP, BRC, ISO kontrola surowca oraz bieżącej produkcji
"RIDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szczurowa (małopolskie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Sosnowiec (łódzkie)
sprzedaż i obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie budynku przedszkola.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw szkoleniowych
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)