SPECJALISTA DZIAŁU POZYSKIWANIA PRZYCHODÓW Kraków oferta pracy FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU POZYSKIWANIA PRZYCHODÓW
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Platformy Przetargowej, kontakt z klientami, codzienne działanie w celu pozyskiwania zleceń rewizyjnych i księgowych dla spółki, sporzadzanie umów, kalkulacji, zestawień. Współpraca z Zarządem.
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radzikowskiego 27/03, 31-315 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Platformy Przetargowej, kontakt z klientami, codzienne działanie w celu pozyskiwania zleceń rewizyjnych i księgowych dla spółki, sporzadzanie umów, kalkulacji, zestawień. Współpraca z Zarządem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU POZYSKIWANIA PRZYCHODÓW
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 15.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie ekonomiczne, kontakt z klientem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 03.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?267d7cde4f3a0f59965eb06aa3f09a53
Podobne oferty pracy
jw
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-02-20 - Tczew (pomorskie)
Cukiernik lub pomocnik cukiernika
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy G&G T. i G. Gniadek s.j. - 2018-01-25 - Zgłobice (małopolskie)
Zakres obowiązków: •wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi, np. metody wagowe, miareczkowe, spektrofotometryczne i/lub chromatograficznymi z wykorzystaniem HPLC RID, DAD oraz GC FID•Udział w utrzymaniu systemu zarządzania obowiązującego w Eurofins Polska, zgodnego z normą PN-EN ISO 17025:2005, tym sterowanie jakością badań, sprawdzanie metod, nadzór nad wyposażeniem
Eurofins Polska Sp. z o. o. - 2016-12-14 - Malbork (pomorskie)
Zapewnienie przepływu informacji pochodzących z aplikacji wewnątrz firmy, instalowanie typowych aplikacji, testowanie poprawności instalacji aplikacji, obsługiwanie programów pakietu biurowego oraz podstawowych aplikacji internetowych. Archiwizowanie danych z obsługiwanych aplikacji, aktualizowanie obsługiwanej aplikacji. Miejsce wykonywania pracy: zakłady produkcyjne na terenie powiatu oławskiego, ul. Inżynierska 3, 55-220 Jelcz-Laskowice
"KOMPOZYTY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Cieszyn (śląskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nasielsk (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje, współpraca z klientami, komercjalizacje obiektów
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-13 - Szczucin (małopolskie)
Wsparcie działu sprzedaży, prowadzenie stron internetowych oraz kanałów komunikacji społecznościowej, redagowanie tekstów marketingowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza działań marketingowych, dbanie o wizerunek marki
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Jawornik (małopolskie)
Opieka nad seniorem, prowadzenie gospodarstwa domowego, towarzyszenie w czynnościach życia codziennego. Praca w Niemczech.
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, administracja biurowa.
IXODI SP. Z. O.O. - 2019-12-04 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-10-05 - Chojnice (pomorskie)
obsługa biura - korespondencjaobsługa interesanta,sporządzanie pism, zestawień, sprawozdańobsługa programów księgowych - poznanie podstawowych zagadnień,
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Leszno (wielkopolskie)
- przygotowywanie dokumentacji i materiałów związanych z procedurą konkursową o udzielenie świadczeń zdrowotnych w Szpitalu,- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów cywilnoprawnych,-prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań oraz zestawień wynikających z umów cywilnoprawnych,- opracowywanie zbiorczych sprawozdań wynikających z zakresu działania Działu Kadr; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.25-15.00;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie kadr i płac, obsługa klientów. Godz. pracy 8-16.
KANCELARIA LEX-TAX - MARTA CZTERNASTEK - 2020-02-04 - Słupsk (pomorskie)
zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, doradztwo produktowe , przygotowywanie wycen
Producent Drzwi "Barański" Sp. J. Ignacy Barański i Zbigniew Barański - 2019-07-16 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
Kadry, płace, płatności
Firma P.H.U. "KLUPŚ-HEN" Henryk Klupś - 2018-12-20 - Gostyń (wielkopolskie)
- ukladanie obrzeży krawężników, kostki brukowej, prace ziemne- kopanie, ruchome prace pomiarowe, niwelacja terenu, konserwacja rowów, przepustów, rzek
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Osiecznica (lubuskie)
- organizacja spedycji (w szczególności transportu) wyrobów gotowych do klientów- wybór najlepszej opcji transportowej dla spedycji wyrobów gotowych wraz z przeprowadzeniem procesu negocjacyjnego- weryfikacja dostępności produktów na magazynie przed planowaną wysyłką- prawidłowe przygotowywanie dokumentów do wysyłek eksportowych wyrobów gotowych- ewidencja oraz zamawianie niezbędnych opakowań zwrotnych w zakresie gospodarki wyrobami gotowymi- nadzór nad stanem magazynowym i zamawianie opakowań niezbędnych do konfekcjonowania wyrobów gotowychDo wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa do 500 zł.Pracodawca oferuje:- pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży- umowe o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i premie- świadzcenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne)- możliwość rozwoju, pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole- dobre warunki i narzędzia pracy- przyjazną atmosferę pracy
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-17 - Kartoszyno (pomorskie)
tworzenie wizerunku firmy i prowadzenie sklepu internetowego
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, sporządzanie dokumentacji pracowniczej w jęz. ukraińskim, białoruskim i rosyjskim, korespondencja z kontrahentami z zagranicy
Fundacja IWP - 2018-09-11 - Radzymin (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w biurze podróży, obsługa rezerwacji zakładanych przez stronę www., obsługa mobilna z dojazdem do klienta na spotkanie w miejscu wyznaczonym przez klienta
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Pułtusk (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie sald, wykonywanie przelewów bankowych, dekretowanie dokumentów księgowych
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "HONORATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Lędziny (śląskie)
opracowywanie, nadzorowanie, wdrażanie, utrzymanie i udoskonalanie systemów zapewnienia najwyższej jakości produkcji, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją techniczną, instalacja maszyn zgodnie z normami i myślą technologiczną stosowaną przez firmę LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o., nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego oraz kontrola poprawności parametrów działania maszyn.Umowa o pracę na czas określony na jedną zmianę w godz 8-16.15, termin wykonania umowy: 3 lata. Oferta w sali: B
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)