SPECJALISTA DTP Lublin oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Idealit Robert Kryński
Stanowisko: SPECJALISTA DTP
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Skład komuputerowy tekstówprojektowanie grafik do czasopism i książekprzygotowywanie książek do drukuOferta kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Idealit Robert Kryński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MODRZEJEWSKIEJ 13, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Skład komuputerowy tekstówprojektowanie grafik do czasopism i książekprzygotowywanie książek do drukuOferta kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DTP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: grafik komputerowy dtp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2018
Data zakończenia pracy: 14.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Grafik komputerowy DTP
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Indesign Adobe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Idealit Robert Kryński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
MODRZEJEWSKIEJ 13, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: MODRZEJEWSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: grafik komputerowy dtp
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 27.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
- budowanie i bieżące uzupełnianie bazy danych klientówinstytucjonalnych; - aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż; -współudział w planowaniu i organizacji eventów kinowych, akcjimarketingowych i innych wydarzeń odbywających się w kinie; -koordynowanie i kontrolowanie rezerwacji grupowych iindywidualnych; - organizacja eventów okolicznościowych; - dbanie opozytywny wizerunek Firmy.Mile widziany własny samochód. Oferujemy: - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; - atrakcyjnewarunki pracy; - stabilność zatrudnienia; - niezbędne narzędzia pracy.
CINEMA 3D SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
- wybór i dobór pracowników na odpowiednie stanowiska- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz zbieranie dokumentów aplikacyjnych- dokumentowanie procesu rekrutacji- tłumaczenie z rosyjskiego na polski, z j. polskiego na j. rosyjski
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Spółdzielnia PIONIER - 2016-07-27 - Prudnik (opolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Suwałki (podlaskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
uczestniczenie w zapewnieniu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych funkcjonujących w 4RBLog, w których sa wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, utrzymanie wymaganego przepisami poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego poprzez pełnienie funkcji kontrolnych w stosunku do administratorów systemu teleinformatycznego w Komendzie Bazy i podległych jednostek, pełnienie obowiązków Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w zakresie swojej odpowiedzialności w szczególności dla niejawnych systemów teleinformatycznych o klauzuli POUFNE, TAJNE, właściwa realizacja zadań przez Inspektorów Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w podległych Składach, Warsztatachpraca na umowę na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości produkowanych towarów
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Skwierzyna (lubuskie)
Dokonywanie zamówień towarów do kuchni, pilnowanie terminów zamówień, dbałość o świeżość produktów, efektywna gospodarka magazynowa.
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2016-10-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
prace interwencyjnepraca na maszynach stolarskich, lakierowanie, szlifowanie
USŁUGI STOLARSKIE I ORGANMISTRZOSTWO ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-05-02 - Józefowice (mazowieckie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów
P.P.H.U. VITRO Stanisław Opas - 2016-07-12 - Koło (wielkopolskie)
Kontrola jakości. Sporządzanie dokumentacji jakościowej, według procedur ISO9001:2008 i TS tj. dokumentacja PPAP (m.in. FMEA, SPC). Praca w środowisku IMDS. Rozpatrywanie reklamacji metodą 8D. Współpraca z odbiorcami i dostawcami w sprawach jakościowych. Odczytywanie rysunków technicznych. Rozwiązywanie problemów związanych z produkcją, rozwojem produktu, wysoką jakością i zadowoleniem klientów. Uczestnictwo w próbach technologicznych i przygotowanie dokumentacji na temat uruchomienia nowego produktu.
PPHU "METALIMPEX" J.G. Chmielewscy Sp. Jawna - 2016-02-19 - Zawonia (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.
SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami, samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich, monitorowanie rynku i analiza konkurencji, koordynowanie akcji marketingowych w social mediach, zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań, planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych, opracowywanie materiałów informacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
monitorowanie statusu projektów, zadań, itp, obsługa procesu fakturowania zamówień i innych spraw zawiązanych z finansami projektu, gromadzenie danych
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa księgowa w zakresie rachunkowości podatkowej podmiotów gospodarczych roliczających się na podstawie KPiR i ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych w jęz. rosyjskim, ukraińskim, telefoniczne umawianie spotkań z klientami, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedaży, znajomość branży odzieżowej
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-11-15 - Sepno (wielkopolskie)