SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH JRP Opole oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH JRP
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie pracą JRP w sposób umożliwiający prawidłową realizację Projektu pod względem administracyjnym, finansowym i technicznym,Organizowanie, koordynowanie i nadzór prac wykonywanych przez personel JRP,Współpraca z Inżynierem Projektu,Przygotowywanie inwestycji do realizacji, w tym:współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem dokumentacji koncepcyjno-technicznych dla inwestycji,wnioskowanie o zapewnienie finansowania dla realizacji inwestycji,sporządzanie materiałów oraz dokumentacji przetargowej do postępowań o zamówienia publicznedot. prac projektowych z towarzyszącymi usługami, nadzoru inwestorskiego Inżyniera Projektu, Nadzoru autorskiego oraz robót budowlano - montażowych,przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji administracyjnych, tj.: o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację, pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie inwestycji, pozwoleń na budowę, w sprawie usunięcia drzew i krzewów na terenach projektowanych inwestycji.Zarządzanie Projektem zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu oraz Harmonogramem Budowy,Przygotowanie zakończenia inwestycji do odbioru końcowego (częściowego). Zawiadamianie odpowiednich urzędów, organów nadzoru o przewidywanym zakończeniu inwestycji lub jej części oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzeniem dokumentacji powykonawczej,Udział w przeprowadzaniu końcowego (częściowego) odbioru inwestycji i przekazywaniem jej do eksploatacji, a ponadto organizowanie przeglądów gwarancyjnych zakończonych i przekazywanych do eksploatacji zadań,Udział w naradach technicznych i koordynujących na budowie oraz przygotowanie korespondencji w sprawach postępu, koordynacji i rozliczeń wykonawstwa robót,Opiniowanie protokołów konieczności dotyczących robót nieprzewidzianych, zamiennych lub dodatkowych, sporządzonych przez kierownika budowy i nadzór inwestorski na budowie, przed ich akceptacją przez JRP w imieniu Zamawiającego,Przygotowywanie wszelkich niezbędnych informacji związanych z terminową realizacją Projektów oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramów realizacji projektu,Koordynacja terminowego przygotowania wszelkich wymaganych raportów, w tym raportów z postępów realizacji Projektów dla jednostki monitorującej,Bieżąca kontrola kosztów inwestycyjnych wraz z końcowym rozliczeniem finansowym inwestycji,Kontrola obmiarów i rozliczeń dotyczących fakturowań i odebranych pod względem technicznym robót oraz udział w sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych dotyczących fakturowań w okresach miesięcznych, kwartalnych i rocznych w oparciu o dokumenty inżyniera projektu,Sprawdzanie protokołów odbioru robót i rozliczeń finansowych wraz z kosztorysami powykonawczymi oraz obmiarami robót, stanowiącymi podstawę do wystawiania faktur za wykonane roboty, dostawy lub usługi,Nadzór nad sporządzeniem i skompletowaniem dokumentów związanych z przekazaniem inwestycji do eksploatacji, w tym także dla obcych użytkowników, a ponadto nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem dokumentacji powykonawczej inwestycji,Współudział w kierowaniu obsługą inwestorską inwestycji w zakresie przekazania placów budowy oraz koordynacji i kontroli działań wykonawców w zakresie jakości, ilości i terminowości wykonanych robót w oparciu o umowy zawarte przez RZGW,Współpraca z pozostałymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach. zatrudnienie na okres próbny z możliwością przedłużenia, dodatek za wyslugę lat 5%-20%
Data publikacji: 2020-04-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odrowążów 2, 45-089 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą JRP w sposób umożliwiający prawidłową realizację Projektu pod względem administracyjnym, finansowym i technicznym,Organizowanie, koordynowanie i nadzór prac wykonywanych przez personel JRP,Współpraca z Inżynierem Projektu,Przygotowywanie inwestycji do realizacji, w tym:współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem dokumentacji koncepcyjno-technicznych dla inwestycji,wnioskowanie o zapewnienie finansowania dla realizacji inwestycji,sporządzanie materiałów oraz dokumentacji przetargowej do postępowań o zamówienia publicznedot. prac projektowych z towarzyszącymi usługami, nadzoru inwestorskiego Inżyniera Projektu, Nadzoru autorskiego oraz robót budowlano - montażowych,przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji administracyjnych, tj.: o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację, pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie inwestycji, pozwoleń na budowę, w sprawie usunięcia drzew i krzewów na terenach projektowanych inwestycji.Zarządzanie Projektem zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu oraz Harmonogramem Budowy,Przygotowanie zakończenia inwestycji do odbioru końcowego (częściowego). Zawiadamianie odpowiednich urzędów, organów nadzoru o przewidywanym zakończeniu inwestycji lub jej części oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzeniem dokumentacji powykonawczej,Udział w przeprowadzaniu końcowego (częściowego) odbioru inwestycji i przekazywaniem jej do eksploatacji, a ponadto organizowanie przeglądów gwarancyjnych zakończonych i przekazywanych do eksploatacji zadań,Udział w naradach technicznych i koordynujących na budowie oraz przygotowanie korespondencji w sprawach postępu, koordynacji i rozliczeń wykonawstwa robót,Opiniowanie protokołów konieczności dotyczących robót nieprzewidzianych, zamiennych lub dodatkowych, sporządzonych przez kierownika budowy i nadzór inwestorski na budowie, przed ich akceptacją przez JRP w imieniu Zamawiającego,Przygotowywanie wszelkich niezbędnych informacji związanych z terminową realizacją Projektów oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramów realizacji projektu,Koordynacja terminowego przygotowania wszelkich wymaganych raportów, w tym raportów z postępów realizacji Projektów dla jednostki monitorującej,Bieżąca kontrola kosztów inwestycyjnych wraz z końcowym rozliczeniem finansowym inwestycji,Kontrola obmiarów i rozliczeń dotyczących fakturowań i odebranych pod względem technicznym robót oraz udział w sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych dotyczących fakturowań w okresach miesięcznych, kwartalnych i rocznych w oparciu o dokumenty inżyniera projektu,Sprawdzanie protokołów odbioru robót i rozliczeń finansowych wraz z kosztorysami powykonawczymi oraz obmiarami robót, stanowiącymi podstawę do wystawiania faktur za wykonane roboty, dostawy lub usługi,Nadzór nad sporządzeniem i skompletowaniem dokumentów związanych z przekazaniem inwestycji do eksploatacji, w tym także dla obcych użytkowników, a ponadto nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem dokumentacji powykonawczej inwestycji,Współudział w kierowaniu obsługą inwestorską inwestycji w zakresie przekazania placów budowy oraz koordynacji i kontroli działań wykonawców w zakresie jakości, ilości i terminowości wykonanych robót w oparciu o umowy zawarte przez RZGW,Współpraca z pozostałymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach. zatrudnienie na okres próbny z możliwością przedłużenia, dodatek za wyslugę lat 5%-20%
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zatrudnienie na okres probny z możliwością przedłużenia, dodatek za wyslugę lat 5%-20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH JRP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, wykształcenie: wyższe techniczne lub w zakresie zarządzania,doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków unijnych,2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,doświadczenie związane z realizacją, nadzorowaniem lub zarządzaniem inwestycjamiznajomość prowadzenia kontraktów,biegła znajomość obsługi komputera,dobra znajomość przepisów w zakresie Prawa wodnego, Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość procesu inwestycyjnego,
Nazwa pracodawcy: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Odrowążów 2, 45-089 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny przesłac droga elektoniczną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Odrowążów
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242102
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2020
Data dodania oferty pracy: 10.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4023677b4213166b68cd76916fbf1c0
Podobne oferty pracy
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych.
ASM Sp. z o.o. Sp.K. - 2020-06-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad sklepami www, administrowanie i ich ciągłym rozwojem,Tworzenie planów marketingowych,Tworzenie kampanii i akcji promocyjnych,Poszukiwanie, analiza i rozwój nowych kanałów komunikacji,Koordynowanie działań reklamowych,Obsługa Social Media,Przygotowywanie e-mailingów i ich cykliczna wysyłka oraz analizowanie efektów,Analizowanie i raportowanie ruchu oraz konwersji na wszystkich stronach firmowych,Analizowanie opłacalności danych kanałów sprzedaży,Przygotowywanie i analizowanie efektów reklamy w Adwords,Tworzenie dedykowanych stron poradnikowych, Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami firmy,Koordynowanie wysyłki materiałów,Negocjowanie warunków i umów współpracy, promocji,Tworzenie i koordynowanie konkursów,Tworzenie materiałów promoc
BASKETMANIA S.C. Bartosz Sarzało, Przemysław Bieliński - 2016-01-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsluga koparko-ładowarki,-Prace w obrębie 40-50 km od Tczewa - pracodawca organizuje dojazd,-Stawka godzinowa: 18 zł netto / 1 h-Kontakt telefoniczny 793-945-175; -Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu ; artur.jagielski (at) gmail.com
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2018-09-18 - Tczew (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sulechów (lubuskie)
przygotowanie towaru do sprzedaży, ekspozycja produktów,praca w sklepieTESCO. Praca na nocki
TESCO POLSKA spółka z o.o. - 2017-07-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń osobowych pracowników teatru,Rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło, honoraria autorskie),Rozliczanie i wypłacanie należnych zasiłków ZUS,Rozliczanie i odprowadzanie należnych składek ZUS, w tym obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie Płatnik,; Rozliczanie i odprowadzanie należnych zaliczek na podatek dochodowy PIT, w tym sporządzanie elektronicznych deklaracji i informacji podatkowych m.in. PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1R,; Rozliczanie i odprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń z tytułu zajęć komorniczych, wkładów i pożyczek PKZP, składek na PZU, składek związkowych,; Ewidencja księgowa list płac,; nne pomocnicze czynności związane z rozliczaniem wynagrodzeń pracowników, wystawianie dokumentów Rp-7, zaświadczeń o zarobkach, pism z objaśnieniami itp.Wypełnianie sprawozdań statystycznych GUS z zakresu wynagrodzeń,; Okresowe zastępowanie innych pracowników z działu księgowości (w czasie ich nieobecności związanej z chorobą lub urlopem).praca w godz. 7-15
Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki - 2018-11-15 - Opole (opolskie)
Tworzenie harmonogramów wysyłek towarów, koordynowanie wysyłek towarów, kompletowanie i tworzenie dokumentów do wysyłek, współpraca z odbiorcami, ścisła współpraca z działami firmy w celu sprawnej realizacji wysyłek i rozliczenia umowy, wyjazdy służbowe w celu dostarczenia dokumentacji/szkoleń
KOOPEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-06 - Zduny (pomorskie)
Obsługa klientów Banku w zakresie kredytów.
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2019-06-17 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Tworzenie i zarządzanie zamówieniami materiałów i towarów z kraju i zagranicy; tworzenie nowych zleceń transportowych- Export; nadzór nad terminowością realizacji zamówień; rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą; rozliczanie faktur z uzyciem programu handlowego- Enova; poszukiwanie nowych dostawców i firm transportowych; współpraca z innymi działami firmy.
Z.P.H.U WA-BIS Waldemar Wata - 2019-07-19 - Łany (świętokrzyskie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie i obsługa projektów badawczych,2. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, finansowej i organizacyjnej jednostki,3.Przygotowanie projektów umów o wykonanie prac badawczych oraz umów cywilnoprawnych,4. Obsługa strony internetowej jednostki,5. Obsługa korespondencji jednostki,6. Współpraca z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30. Niezbędne wymagania:- Wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office),- Znajomość języka angielskiego poziom podstawowy,- Komunikatywność,- Dyspozycyjność,- Wysoka kultura osobista.Wymagania dodatkowe:- Doświadczenie w realizacji badań rynkowych i marketingowych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac brukarskich, kierowanie zespołem pracowników.
F.H.U.P.T ABER-BRUK Piotr Kłosowski - 2016-01-25 - Nowe Świerczyny (kujawsko-pomorskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozwój sieci sprzedażowej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, nawiązanie i utrzymanie stałej współpracy z klientami na podległym obszarze, bieżące monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Dąbie (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena propozycji nowych produktów, sporządzanie analiz i raportów z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym Kasy. Monitorowanie portfela kredytowego pod kątem identyfikacji ryzyka kredytowego. Modelowanie i rekomendowanie przyszłych poziomów parametrów ryzyka kredytowego. Współudział w aktualizacji polityk kredytowych, opracowywaniu metodologii oceny ilościowej i jakościowej poszczególnych kategorii ryzyka, szacowaniu rezerw na ryzyko kredytowe oraz opracowywaniu projektów z obszaru rozwoju polityki kadrowej wraz z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku francuskim, utrzymywanie kontaktów z dotycczasowymi partneram handlowymi, prowadzenie korespondencji w języku francuskim
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sortowanie i pakowanie makulatury, wywożenie makulatury z hali produkcyjnej, obsługa maszyn do belowania makulatury, wypełnianie niezbędnej dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie w miarę potrzeb wszelkich czynności pomocniczych
GEMI-PAP Spółka z o.o. - 2020-06-19 - Mała Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2016-11-07 - Dynów (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośrednia komunikacja z dostawcami,prezentowanie firmy u dostawcy,reklamowanie wadliwych dostaw, raportowanie reklamacji dostaw
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Komorniki (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie;kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłata należnego wynagrodzenia;odpowiedzialność za odpowiednie wyliczenie płacy w stosunku do przepracowanych godzin;współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUSem, przygotowanie wszelkich oficjalnych pism dotyczące pracowników – ich podatków, zarobków czy wniosków.
"EWA" Spółka z o.o. Spółka Komandytowa w Lublinie - 2020-10-20 - Chełm (lubelskie)