SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA Kłodzko oferta pracy "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 780 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale obsługi klienta,obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień wprowadzanie do systemu.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale obsługi klienta,obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień wprowadzanie do systemu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 780 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy:
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tylko kontakt e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Objazdowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 31.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19099c43831c7d339f8e03913967890c
Podobne oferty pracy
Docieplanie budynków, malowanie elewacji. Praca na terenie śląska wg zleceń. Kontakt z pracodawcą osobisty po telefonicznym umówieniu się na rozmowę.
NELLBAU ARKADIUSZ RZĄDKOWSKI - 2018-04-27 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
- komunikacja z systemem informatycznym za pomocą VPN- przygotowanie i kompeltowanie umów klienta- podpisywanie umów
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 40/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Sporządzanie sprawozdań finansowych Oddziału (miesięcznych i rocznych), sprawozdań z działalności, sprawozdań z planu pracy, kwartalnych sprawozdań (AZ-KRH Aktywa-należności handlowe od nierezydentów oraz zaliczki wypłacone nierezydentom, PZ-KRH Pasywa zobowiązania handlowe wobec nierezydentów oraz zaliczki otrzymane od nierezydentów, RB-N o stanie należności oraz RB-Z o stanie zobowiązań,2. Rozliczanie dotacji z budżetu Państwa,3. Bieżąca analiza zapisów księgowych, sald i obrotów kont księgowych Oddziału,4. Przygotowywanie danych z modułu księgowego niezbędnych do sporządzania wszelkich analiz wewnętrznych.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane będzie wykształcenie ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane jest minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 351),3. Znajomość pełnej księgowości,4. Doświadczenie w zakresie obsługi informatycznych systemów finansowo-księgowych,5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych aplikacji pakietu MS Office (w szczególności narzędzi Word i Excel).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, samodzielność, sumienność i dokładność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Katowice (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Lubliniec (śląskie)
obsługa Klientów, przyjmowanie zleceń, wydawanie zleceń, informowanie o kosztach zleceń, rozliczanie zleceń, przygotowywanie paczek do wysyłki
POLOK Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Gliwice (śląskie)
j.w.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej oraz, ekspertyz i robót budowlanych dla zadań ujętych w planach inwestycji budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-09-27 - Lublin (lubelskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji w języku hiszpańskim. Przygotowywanie ofert sprzedażowych w języku hiszpańskim. Kontakt z partnerami biznesowymi w języku hiszpańskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Tworzenie paneli użytkownika w celu wyciągania codziennych wyników zespołu oraz przeszukiwanie baz danych z potencjalnymi partnerami biznesowymi w programie SALESFORCE. Kreowanie kontraktów oraz zarządzanie wewnętrznymi procesami w programie SALESFORCE.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 1 rok. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność obsługi programu SALESFORCE.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej , naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS.
"FENIKS" ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Wolny Dwór (pomorskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
•KONTAKT Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KLIENTAMI.•PRZYGOTOWYWANIE I PRZESYŁANIE DO KLIENTÓW OFERT HANDLOWYCH•PLANOWANIE I REALIZACJA WYSYŁEK EKSPORTOWYCH•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA PLANOWANIE PRODUKCJI•KOORDYNACJA PROCESÓW CELNYCH I TRANSPORTOWYCH•MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJA WPROWADZENIA ZMIAN, MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI•ORGANIZACJA ORAZ UDZIAŁ W TARGACH ZAGRANICZNYCH
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Lubenia (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej; WYMAGANIA: wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na danym stanowisku
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Lubliniec (śląskie)
pełna treść ogłoszenia o naborze dostępna na stronie internetowej www.ops.toszek.pl (zawiera listę załączników, jakie należy złożyć wraz z dokumentami aplikacyjnymi)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-28 - Toszek (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesów transportowych, organizowanie czynności ładunek i rozładunek, zawieranie umów transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Doradztwo, sprzedaz pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Wynagrodzenie od 3000-6000zł . Praca- Elbląg i okolice.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA - 2016-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
układanie kostki brukowej, pomoc przy zgrzewaniu rur PE/PP.
EL-GAZ-BUD Mirosław Zawada - 2017-05-04 - Zabrze (śląskie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert, kontakt telefoniczny, mailowy w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem, tłumaczenia otrzymanej korespondemcji, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wasilków (podlaskie)
-Nadzór dokumentacji technicznej.-Nadzór nad kontrolą wytwarzanych wyrobów.-Prowadzenie wszystkich spraw z produkcją.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: pn-pt 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wysogotowo (wielkopolskie)
ZACHĘCANIE POTENCJALNYCH KONSUMENTÓW DO ZAKUPU USŁUG REKLAMOWYCH, GROMADZENIE INFORMACJI NT. USŁUG, OPRACOWYWANIE SLOGANÓW (HASEŁ REKLAMOWYCH) SCENARIUSZY RADIOWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, WSPÓŁPRACA Z DRUKARNIAMI/AGENCJAMI REKLAMOWYMI, PROWADZENIE PREZENTACJI HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)