SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Skanowanie dokumentów do systemu OCR. Prowadzenie ewidencji VA T i porządzanie deklaracji VAT. Naliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS. Dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych CIT oraz podatku dochodowego od osób fizycznych PIT. Współpraca i kontakty z klientami, organami podatkowymi oraz innymi instytucjami zewnętrznymi.
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Skanowanie dokumentów do systemu OCR. Prowadzenie ewidencji VA T i porządzanie deklaracji VAT. Naliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS. Dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych CIT oraz podatku dochodowego od osób fizycznych PIT. Współpraca i kontakty z klientami, organami podatkowymi oraz innymi instytucjami zewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, rachunkowość, finanse, ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
danePracodawcy_nip: 9441470219
danePracodawcy_regon: 351237240
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|551
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbbecec71deea41c046087ab280dbd85
Podobne oferty pracy
Opracowanie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, oraz geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu
MGGP S.A. - 2018-02-13 - Gorlice (małopolskie)
Prace biurowe związane z ochroną środowiska, prowadzenie dokumentacji. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:00.
Greentech Krzysztof Korczowski - 2018-06-14 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
- wprowadzanie zamówień do systemu- potwierdzanie zamówień sprzedaży- sprawdzanie ilości i gotowości towaru do wyjazdu- układanie tygodniowych planów wyjazdowych- aktualizowanie pliku z ilościami towaru
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Przechlewo (pomorskie)
mycie wewnętrzne komór cystern, akcesoriów, mycie zewnętrzne pojazdów ciężarowych, praca w międzynarodowym zespole - kierowcy z UE, BY, UA, RUS.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Grójec (mazowieckie)
Zakres podstawowych czynności na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań i dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów,- współpraca z pracownikami komórek merytorycznych;- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w celu terminowego i sprawnego prowadzenia postępowań;- obsługa platformy zakupowej;- przestrzeganie regulaminów wewnętrznych w zakresie czynności związanych z zakresem obowiązków oraz pracowniczych przepisów w zakresie p.poż, BHP i podobnych;Zakres podstawowych obowiązków specjalisty ds. zamówień:- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,- prowadzenie postępowań z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach oraz prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów przejrzystość i dostępność danych do dalszych analiz;- zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazywanie ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;- redagowanie strony internetowej Bazy w zakresie umieszczania ogłoszeń;- obsługa platformy zakupowej;- udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników;- udział w tworzeniu wewnętrznych instrukcji, regulaminów itp.;- udział w pracach komisji i zespołów do których jest doraźnie powoływany przez bezpośrednich lub wyższych przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie sie z obiegiem dokumentacji,ewidencji pracowniczej,wydawanie skierowań na badania,umiejętnosć prowadzenia akt osobowych,sporządzanie zaswiadczeń o zatrudnieniu,prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Chrzanów (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Żary (lubuskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: wymagania konieczne - wyższe magister, staż pracy 3 lata na stanowisku psycholog/inne wymagania: specjalistą w zakresie psychologii może zostać osoba: 1) mająca pełną zdolność do czynności prawnych, 2) posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego UE, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europiejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelem innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach, 3) posiadająca nieposzlakowaną opinię,4) osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5) osoba przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6) której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty w zakresie psychologii, 7/ ukończyła studia wyższe z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskała tytył zawodowy magistra lub ukończyła zgraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, 8) posiada co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowną albo posiada 3 letnią praktykę kliniczną
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-14 - Zabrze (śląskie)
1. Przygotowywanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych.2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji projektowo-kosztorysowej z umową3.Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót4. Wykonywanie czynności służących realizacji inwestycji budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-08-03 - Lublin (lubelskie)
Planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, Zapewnienieodpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, Monitorowanie zdolnościprodukcyjnych, Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadańprodukcyjnych, Utrzymanie bazy danych o dostawcach, Utrzymanie i rozwójsystemu planowania zaopatrzenia, Kontakt z dostawcami zewnętrznymi. Umiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe, Płynna znajomość języka angielskiego, Umiejętność pracy w zespole, umiejętności negocjacyjne, zdolność myślenia analitycznego, Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Dodatkowe wymagania: Kreatywność, Odporność na stres, Komunikatywność. Języki obce: angielski(biegły)
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca jako kamieniarz
Kamieniarstwo Mieczysław Drozdek - 2019-11-25 - Zbylutów (dolnośląskie)
sprzedaż części zamiennych do samochodów i maszyn rolniczych
Centrum Ogrodnicze POLGER - 2020-08-18 - Zofipole (małopolskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur kosztowych do systemu, rejestracja wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów, obsługa rozliczeń finansowych związanych z transakcjami wymiany walut, sprawdzanie otrzymanych dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalno - rachunkowym, sporządzanie elektronicznych przelewów oraz pakietów przelewów bankowych.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2020-05-14 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjsalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Ze względu na charakter pracy najpierw proponujemy umowę zlecenie a docelowo umowę o pracę - dla osób wyjątkowo doświadczonych od razu umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2016-11-07 - Dynów (podkarpackie)
Nadzór nad dostawa i wysyłką towarów, współpraca z dostawcami i klientami, kontrola i optymalizacja stanów magazynowych, sporządzanie dokumentacji, współpraca z innym działami. . Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia.Pracodawca oferuje pakiet medyczny, kartę Sport 8 Culture.
PLASTWIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Ujście (wielkopolskie)
obsługa tokarki, obsługa wiertarki, gratowanie otworów maszynką wolnoobrotową, kontrolowanie sprawdzianami
UNIWHEELS Production (Poland) Sp z o.o., Stalowa Wola - 2016-05-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami. Przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych. Windykacja należności. Wystawianie faktur.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAK-CHEMIA - 2020-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Mława (mazowieckie)
Obsługa aukcji internetowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Klęczany (podkarpackie)
-utrzymanie w sprawności technicznej parku maszyn wtryskowych-nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn,-kontakt z zewnętrznymi serwisami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Bielawa (dolnośląskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie do programu faktur zakupu, wystawianie RW, obsługa programu księgowego, rozliczanie delegacji księgowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2018-04-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg. stanowiska (Cv na adres e-mail: e.laczniak (at) mebloform.pl)
MEBLOFORM sp.z o.o. - 2016-02-12 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Jaworzno (śląskie)