SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA / KIEROWNIK GASTRONOMII Jarnołtówek oferta pracy DOMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA / KIEROWNIK GASTRONOMII
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wydawanie towarów, zamawianie towarów, przygotowywanie menu dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych, nadzorowanie pracowników.
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Jarnołtówek (opolskie)
Pracodawca: DOMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JARNOŁTÓWEK 204, 48-267 Jarnołtówek, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wydawanie towarów, zamawianie towarów, przygotowywanie menu dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych, nadzorowanie pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA / KIEROWNIK GASTRONOMII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarnołtówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1607
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista żywienia człowieka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy na wyżej wymienionym stanowisku mile widziany.
Nazwa pracodawcy: DOMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7361728169
danePracodawcy_regon: 380724812
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 20, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tatrzański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1217
Gmina pracodawcy: Zakopane
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zakopane
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0963773
Ulica pracodawcy: JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229302
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista żywienia człowieka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.08.2020
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26565ec4af67334cb8f84ad9e37ed947
Podobne oferty pracy
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2020-01-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wdrażanie w Polsce-projektzastosowń informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzaniainformacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
"TOPAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stażu dla osób, które ukończyły 30 rok życia, zarejestrowane 12 miesięcy: obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)
Realizacja szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki (Windows Server, Cyberbezpieczeństwo). Prowadzenie zajęć dydaktycznych. Opracowywanie planów konspektów. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-12-16 - Zegrze (mazowieckie)
Nauka języka angielskiego. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia do czerwca 2016r. Możliwe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jeśli osoba będzie dyspozycyjna i będzie w stanie przepracować większą liczbę godzin.
Centrum Językowe English House Joanna Piasecka - 2015-11-06 - Śrem (wielkopolskie)
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz umów cywilno-prawnych oraz podział kosztów wynagrodzeń zgodnie z zatwierdzonym budżetem- sporządzanie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników (w tym; zaświadczenia dla pracowników, korespondencja z komornikami), naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa- sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON w zakresie kadrowo-płacowym, kontakt z tymi instytucjami, uzgodnienie salda czy stanu rozliczeń- prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników, dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia pracowników w PZU i z tytułu PPK- wystawianie druków RP-7- wprowadzanie przelewów bankowych
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2020-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków należeć będzie prowadzenie spraw firmy w zakresie ochrony środowiska oraz w zakresie odpadów, szkolenia w zakresie ochrony środowiska, ewidencja odpadów oraz generowanie kart przekazania, wypełnianie rocznych zestawień o odpadach, naliczanie opłat (spalanie paliw w silnikach, spalanie paliw w kotłach, emisję technologiczną, pobór wód, zrzut ścieków), sporządzanie sprawozdań (zbiorcze zestawienie danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, sprawozdania z zakresu ustawy o zużytym sprzecie elektrycznym i elektronicznym, sprawozdania z zakresu ustawy o bateriach, OPAK 1, OPAK 2, OPAK 3, OŚ-OP1, Kobize PRTR) rejestracja w BDO.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-03-19 - Zielona Góra (lubuskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulamienem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontrola jakości konfekcjonowanego towaru,- konfekcjonowanie w opakowania jednostkowe,- konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze,- znakowanie konfekcjonowanego towaru,- raportowanie dziennej konfekcji,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zgierz (łódzkie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej,administrowanie dokumentacją pracowniczą. Min . 2 lata na podobnym stanowisku
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie detali do wysyłki, pomiary, montaż, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Świebodzin (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o.o. - 2019-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
Zgodny, praca w Łasinie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)
sporządzanie listy płac, kontrolowanie jej poprawności i dokonywanie przelewów wynagrodzeń, obsługa kadrowa pracowników, zakładanie dokumentacji osobowej i uzupełnianie jej prowadzenie dokumentacji w sprawach personalnych, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych, roliczanie zaliczek na podatek dochodowy, skłądanie raportów do ZUS, GUS i PFRON, nadzór nad systemem rejestracji czasu pracy, wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie procesów administracyjnych w dziale HR
MUBEA AUTOMOTIVE POLAND SP. Z O.O. ZIMNA WÓDKA - 2016-07-26 - Zimna Wódka (opolskie)
Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zamówień, ścisła współpraca z biurem rachunkowym.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-20 - Luzino (pomorskie)
obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2018-10-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe"LYOVIT"J.Godek Daleszyce, - 2017-04-28 - Daleszyce (świętokrzyskie)