SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Bielsko-Biała oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Umowa o pracę na okres 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Umowa o pracę na okres 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość Word i Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie średnie zawodowe - budowlane; Znajomość ustawy Prawo budowlane; Uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej; Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.Wymagane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Zygmunta Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny oraz osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Zygmunta Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy: Ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 28.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca biurowa. Sporządzanie wycen inwestorskich, opracowanie programów inwestycji. Koordynowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych poprzez korespondencję z wykonawcami robót, biurami projektów, administratorami, użytkownikami. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Pozyskiwanie nowych zleceń dla kancelarii, zawieranie umów i zapewnienie wysokiego standardu obsługi poszkodowanie, kompletowanie i weryfikacja zebranej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia szkody. Obsługa spraw zleconych przez kancelarię.Wykształcenie min. średnie; Komunikatywność, kultura osobista, otwartość. Mile widziane prawo jazdy KAT. B. Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, ubezpieczenia.
CONSILIUM BONUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Rozwóz pasz
USŁUGI TRANSPORTOWE MAR-TOM MARIUSZ MŁYNEK - 2018-03-05 - Kalisz (wielkopolskie)
branża budowlana
OCWB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla oósb bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie ofert handlowych,- wyceny.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- pomoc w przygotowywaniu projektów pism i decyzji administracyjnych- pomoc w prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego- pomoc w prowadzeniu rejestrów i ewidencji.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zakup-sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzyw (praca stacjonarna w biurze), kontakt z producentami i firmami handlowymi, poszukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-06-06 - Łowicz (łódzkie)
szkolenie indyjskich firm z zakresu realiów rynku polskiego oraz sposobów działania na tym rynku
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa zamówien, e-specyfikacji
Kaprin sp. z o.o. - 2017-03-09 - Krzeszowice (małopolskie)
administrowanie bazami danych, obsługa aplikacji systemów biurowych i produkcyjnych, uczestnictwo w projektach IT
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2016-02-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
do uzgodnienia
WJATECH SP. Z O. O. - 2016-05-23 - Chmielnik (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
j/w
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa kuracjuszy i gości.
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Ustroń (śląskie)
- Obróbka wyrobów gotowych z żeliwa,- Kontakt telefoniczny: 508-115-007
HANDEL PIOTR WRYCZA - 2017-09-21 - Tczew (pomorskie)
posługiwanie się oprogramowaniem typu CAD; wykonywanie protokołów pomiarowych; wykonywanie dokumentacji powykonawczej
ELECTRIC GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Olkusz (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości, kadr, sekretariatu. Praca na pełny etat, w dni robocze . Oferta pracy skierowana do osób z orzeczeniem o stopniuniepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Raszyn (mazowieckie)
realizacja celó sprzedażowych,pozyskiwanie klientów,negocjacje biznesowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Zambrów (podlaskie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczenia międzyokresowe kosztów, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, włączanie się do rozliczania spisów z natury, wykonywanie czynności polegających na zastępowaniu innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecnościpraca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)