SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Malinowszczyzna oferta pracy P.P.H.U. STAN-LUB S.C. LUBOMIR BUJAŁA, STANISŁAW MALIBORSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wysyłanie zapytań ofertowych, wysyłanie zwrotne ofert, składanie i kompletowan
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Malinowszczyzna (lubelskie)
Pracodawca: P.P.H.U. STAN-LUB S.C. LUBOMIR BUJAŁA, STANISŁAW MALIBORSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:24-200 Malinowszczyzna 16, powiat: lubelski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wysyłanie zapytań ofertowych, wysyłanie zwrotne ofert, składanie i kompletowan
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malinowszczyzna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubelski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0609
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełżyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Programy typu CAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy:
P.P.H.U. STAN-LUB S.C. LUBOMIR BUJAŁA, STANISŁAW MALIBORSKI
danePracodawcy_nip: 7171002400
danePracodawcy_regon: 430586487
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LUBELSKA 38, 24-200 Bełżyce, powiat: lubelski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: lubelski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0609
Gmina pracodawcy: Bełżyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bełżyce
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0955555
Adres strony pracodawcy: http://www.stanlub.com.pl
Ulica pracodawcy: LUBELSKA
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy:
transport i sprzedaż piasku pospolitego, kruszyw dolomitowych, kruszyw bazaltowych, kruszyw granitowych, oraz innych towarów: nawozy wapniowe luzem, cementy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5285d063fe58a6b7368f7e4cc378eb9
Podobne oferty pracy
staż - obsługa maszyn i urządzeń pralniczych, przyjmowanie, segregowanie, klasyfikacja brudnego asortymentu do prania, pakowanie i przygotowywanie tekstyliów do wydania klientowi
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Otwock (mazowieckie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca Polska Południowa.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż internetowa-skup-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Lublin (lubelskie)
Szlifowanie elementów produkcyjnych. Wykonywanie prac szlifierskich i obróbka gotowych produktów.
AT4B POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
PISANIE WNIOSKÓW O DOFINANSOWANI, ROZLICZANIE DOTACJI
2B SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
sprzedaż produktów,pozyskiwanie klientów,budowanie bazy klientó,obsługa reklamacji,promocje handlowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Zambrów (podlaskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu komuterowego, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism, wprowadzanie umów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsługa i kontrola ksiąg rachunkowych oraz kont bankowych- księgowanie wszelkich operacji gospodarczych- nadzór nad rozrachunkami z kontrahentami- monitorowanie poprawności danych finansowych zgodnie z procedurami firmy- rozliczanie kont księgowych i sporządzanie raportów- wsparcie w procesie zamykania miesiącaPracodawca oferuje:- Pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole w stabilnej, międzynarodowej korporacji- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zakresu obowiązków- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń- Zajęcia językowe na terenie biura i w godzinach pracy
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH, KNTROLA ZOBOWIĄZAŃ NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa klienta, robienie zabiegów na twarz, ciało, dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy, obsługa stacji zabiegowo-treningowych i maszyn kosmetologicznych, obsługa portali społecznościowychGodziny pracy: 12-20
Studio Figura Olsztyn II Ewelina i Luiza Milewska spółka cywilna - 2019-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe; spec.: budownictwo ogólne; min. 5 lat doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. obcego; umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie Norma Pro, redagowanie pism urzędowych, kontakt z klientami, nadzór nad podwykonawcami, koordynacja procesów inwestycyjnych; zakres obowiązków: koordynowanie procesu inwestycyjnego w branży budownictwo mieszkaniowe w tym: nadzór nad wykonawcami robót budowlanych, kontrola procesu budowlanego od zapotrzebowania na materiały poprzez ich zamówienie i kontrolę dostaw, stały kontakt z podwykonawcami, kierownikiem budowy, obsługą geodezyjną, zamawianie materiałów budowlanych, sporządzanie kosztorysów ofertowych, podwykonawczych, zamiennych, kontakt z potencjalnymi klientami w zakresie prezentowania oferowanych usług sporządzanie pism urzędowych, raportowanie do Zarządu o przebiegu i stopniu zaawansowania procesu inwestycyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Kontrola jakości detali. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do soboty (niedziele dla chętnych) w Bielsku-Białej.
CM CNC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Myjomice (wielkopolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ BIEŻĄCE NAPRAWY URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH, INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I WODNO KANALIZACYJNYCH, BIEZĄCE NA PRAWY ARTYKUŁÓW MEBLOWYCH, DBANIE O TERENY ZIELONE WOKÓL OBIEKTU
HENRYK GMYREK - 2017-04-18 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej, - realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy prawa zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowuwanie dań zgodnie z zaleceniami dietetyka oraz wykonywanie czynności związanych z pracą na kuchni
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POWRÓCISZ TU" - 2018-03-05 - Turek (wielkopolskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych. Tworzenie publikacji i ogłoszeń rekrutacyjnych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy. Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy. Ewidencja czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich. Kontrola ważności orzeczeń lekarskich oraz przygotowywanie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne. Kontrola nad szkoleniami BHP oraz współpraca z osobą odpowiedzialną za zagadnienia z zakresu BHP. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, deklaracji PIT. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych- Godziny pracy: 8:00-16:00.
MGM PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-04 - Chorzów (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy (filtry powietrza), rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, praca w systemie CRM.
FILTERS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, zakresów czynności, prowadzenie statystyk i sprawozdawczości, przygotowywanie dokumentów do naliczania płac (umowy cywilno-prawne), przygotowywanie rocznego planu szkoleń, prowadzenie spraw socjalno-bytowych (roczne plany ZFŚS), rozliczanie kartotek odzieży ochronnej, organizowanie szkoleń BHP i p.poż.
CENTRUM KULTURY - 2016-12-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Doświadczenie brak wymagań; min. 1 rok doświadczenia zawodowego; miejsce pracy teren RP; umowa na czas określony;
ESCARGO PRZEMYSŁAW CIESIELSKI - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)
konfekcjonowanie towarów w magazynie (rozladunek, segregowanie,pakowanie)
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kampinos (mazowieckie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie przedłozonych przez Biura Projektów dokumentacji budowlanej oraz przygotowanie kooferatów na posiedzenia KOPI oceniające opracowaną przez biura projektów dokumentację projektowo-kosztorysową. Przygotowanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia poblicznego na opracowanie przez biura projektowe dokumentacji budowlanych. Opracowywanie wyceny prac projektowych do ustalenia wartości szacunkowej dokumentacji budowlanej. Opracowanie kosztorysów inwestorskich na realizację dodatkowych robót budowlanych. Weryfikowanie kosztorysów ofertowych tabeli elementów i harmonogramów pod kątem zgodności z dokumentami przetargowymi. Przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania ofertowe. Przygotowanie oceny przedstawionych ofert na opracowanie dokumentacji i robót budowlano-montażowych pod kątem zgodnosci SIWZ.godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2020-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- odbiór pracowników z PKP/PKS;- pomoc w zakwaterowaniu;- przygotowywanie dokumentacji kadrowej dla biura;- współpraca z pracodawcą-użytkownikiem;- koordynacja działań zespołu pracowniczego;- pilnowanie harmonogramu pracy pracowników;- inne obowiązki, związane z pobytem cudzoziemców na terenie RP
Pracovita sp. z o.o. - 2017-12-13 - Berzyna (wielkopolskie)
ewidencja dokumentów związanych ze środkami transportu;odbiory towarów z hurtowni; ewidencja środków transportu; dostarczanie towarów na place budowy; dbanie o stan techniczny środków transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Mikołów (śląskie)
Przyjmowanie i opracowywanie przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowo-finansowych.
Poczta Polska S.A. - 2016-11-28 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych, przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne, aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl, obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS, inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy, promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach innych okolicznościowych wydarzeniach, prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy, pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych Unii Europejskiej, fundacji krajowych i zagranicznych. Okres zatrudnienia 13 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-05-07 - Kobylnica (pomorskie)