SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Data publikacji: 2019-09-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•umiejętność pracy pod presją czasu,•umiejętność pracy w zespole,•komunikatywność,•odpowiedzialność,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5363d626ab5c4edaa53b93b60a44426a
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zaspołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2015-12-21 - Jaworzno (śląskie)
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Zdzieszowice (opolskie)
wykonywanie instalcji budowlanych
EL-DAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Strzyżawa (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, strzyżenie, koloryzacja włosów, wykonywanie trwałej ondulacji, fryzury dzienne i wieczorowe, doradztwo w zakresie doboru fryzury.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Płock (mazowieckie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
Przedszkole nr 1 w Sopocie - 2019-03-05 - Sopot (pomorskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Poznań (wielkopolskie)
montaż okien, montaż drzwi,montaż rolet itp.,dowóz
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
1. Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych.2. Koordynowanie prac kierowców.3. Monitorowanie procesów transportowych.4. Analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych.5. Zapewnienie terminowego wykonywania zleceń.6. Kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki.7. Sporządzanie raportów.8. Wspieranie działu sprzedaży.9. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.10. Inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
-prowadzenie projektów rekrutacyjnych na zlecenie niemieckojęzycznychklientów, -redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, -pozyskiwanie i selekcjakandydatów, -wsparcie przy administracyjnym procesie zatrudnienia, praca w godz. 8-16
Club Silesius - 2019-04-11 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń budowy oraz ich analizaRozliczanie robót realizowanych przez podwykonawcówprzeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
Med-Partner Michał Marszałek - 2018-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych i obsługa bieżących klientów firmy. Przygotowanieofert handlowych. Monitorowanie realizacji zamówień. Wystawianiedokumentów sprzedaży. Praca od 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
- pozycjonowianie ogłoszeń,- prezentacja mieszkań,- przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Jutrosin (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2018-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa plotera tnąco-bigującego wraz z oprogramowaniem sterującym, znajomość konstrukcji opakowań z tektury falistej w celu nanoszenia korekt/zmian
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Warszawa (pomorskie)
wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)