SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) przeprowadzanie procedur związanych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w bezpośredniej współpracy z kancelarią prawną2) przeprowadzanie procedur zakupu dostaw i usług zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień3) opracowywanie projektów umów i zarządzeń związanych z merytoryczną działalnością komórki (dział administracyjno-techniczny)4) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu obsługi biurowo-administracyjnej działu administracyjno-technicznego5) współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Łukasiewicz-IPO6) ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) przeprowadzanie procedur związanych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w bezpośredniej współpracy z kancelarią prawną2) przeprowadzanie procedur zakupu dostaw i usług zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień3) opracowywanie projektów umów i zarządzeń związanych z merytoryczną działalnością komórki (dział administracyjno-techniczny)4) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu obsługi biurowo-administracyjnej działu administracyjno-technicznego5) współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Łukasiewicz-IPO6) ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zarządzanie jakością wg.norm ISO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość zamówień publicznych, umiejętność opracowywania projektów pism, umów i zarządzeń, znajomość zarządzania wg norm ISO, znajomość języka angielskiego A2, 3 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki:1) przeprowadzanie procedur związanych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w bezpośredniej współpracy z kancelarią prawną;2) przeprowadzanie procedur zakupu dostaw i usług zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień3) opracowywanie projektów umów i zarządzeń związanych z merytoryczną działalnością komórki (dział administracyjno-techniczny)4) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu obsługi biurowo-administracyjnej działu administracyjno-technicznego5) współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Łukasiewicz-IPO6) ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu[Zgłoszenia: dorota.wysocka (at) ipo.lukasiewicz.gov.pl, 603 299 769]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
danePracodawcy_nip: 5250008577
danePracodawcy_regon: 000042613
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Annopol
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?182546f8944cc841f598003616f96714
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzanie informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
demontaż i czyszczenie form
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Żory (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-06 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Kolportaż bezpłatnego dziennika
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie zadań pracownika służby BHP
OŚRODEK SZKOLENIOWO CONSULTINGOWY ARKADIA S.C DOROTA PRZYBYŁA, DARIUSZ PIETRZAK - 2018-08-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Montaż sieci wod-kanpraca przy układaniu rurociągów i armatury pozostałej
Aqua-Appia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-12-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zadania związane z wdrażaniem systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Koordynowanie przepływu matriałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną itp
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Grójec (mazowieckie)
Utrzymywanie relacji z klientem, budowanie relacji z nowymi klientami, bieżąca komunikacja z klientem kontakt telefoniczny i mailowy w kwestii aktualnych zamówień, współpraca z innymi działaniami w firmie.
MAJEWSKI FENSTERFABRIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-03 - Nysa (opolskie)
Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Racibórz (śląskie)
-sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanych projektów z zakresu renowacji samochodów zabytkowych i sportowych,obróbka zdjęć,-katalogowanie zdjęć na wirtualnych dyskach poszczególnych projektów,-okazjonalne sesje zdjęciowe wyremontowanych samochodów i aut do sprzedania,-prowadzenie aktualizacji zdjęć na stronie internetowej, facebooku i instagramie,-nagrywanie filmików na portal youtube i ich publikacja,-korespondencja z klientami w zakresie publikacji zdjęć / wykonywania dodatkowych zdjęć na życzenie.
Vestroyer Automotive Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I SPRAW REMONTOWYCH W OBIEKTACH MAJĄCYCH ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWE WARUNKI PRACY OSÓB ZATRUDNIONYCH W SPÓŁDZIELNI;- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCI WŁASNYCH I DZIERŻAWIONYCH,- PROWADZENIE KSIĄG OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ORGANIZOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW,- ORGANIZOWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBIEKTACH SPÓŁDZIELNI,- WSPÓŁPRACA ZE STANOWISKIEM BHP I P.POŻ W ZAKRESIE POPRAWY WARUNKÓW PRACY,- GOSPODAROWANIE PRZEDMIOTAMI NIETRWAŁYMI SPÓŁDZIELNI,- PRAWO JAZDY KAT.B.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Praca przy produkcji mebli na zamówienie.Do obowiązków pracownika należeć będzie:- organizacja miejsca pracy i dbałość o jego porządek- obsługa maszyn do obróbki (piła, okleiniarka, elektronarzędzia)- składanie mebli zgodnie z projektem- przygotowanie i pakowanie mebli do transportu- montaż mebli u klienta
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ULJAR" JAROSŁAW STASZAK - 2020-09-24 - Sianów (zachodniopomorskie)
Wstawianie okien i drzwi na budowach
"TRANSBEP" Spółka z o.o. - 2019-07-18 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji pojazdów spółki, nadzór nad transportem spółki, zlecanie przeglądów technicznych, UDT, okresowych kontroli, prowadzenie procedur rejestracyjnych, ubezpieczeniowych, podatkowych, nadzór nad terminalem paliwowym. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
SUEZ Bielsko-Biała S.A. - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prace melioracyjne, wykaszanie rowów melioracyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Osie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ENTC DAIRY SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych klientów biura rachunkowego w pełnym zakresie, sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie płac. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: 71 348 59 54.
CENZUS Iwona Sługocka - 2019-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-06-07 - Głuchołazy (opolskie)
*księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo-księgowym*miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych*sporządzanie w/g potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych*zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Terg S.A. - 2016-12-21 - Złotów (wielkopolskie)