SAMODZIELNY KIĘGOWY Wrocław oferta pracy CENZUS Iwona Sługocka
Stanowisko: SAMODZIELNY KIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg handlowych klientów biura rachunkowego w pełnym zakresie, sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie płac. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: 71 348 59 54.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: CENZUS Iwona Sługocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 5/1, 51-602 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg handlowych klientów biura rachunkowego w pełnym zakresie, sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie płac. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: 71 348 59 54.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie ekonomiczne, staż pracy: minimum 2 lata na podobnym stanowisku, umiejętności: mile widziana znajomość programu Symfonia, R2 Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENZUS Iwona Sługocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 5/1, 51-602 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielne przygotowywanie posiłków-śniasdań, obiadów, kolacji dla gości ośrodka, tworzenie jadłospisów i menu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Istebna (śląskie)
Rozwiązywanie problemówtechnicznych o nieznacznym skomplikowaniu i pomoc we wdrażaniuusprawnień u klientów; odpowiedzialność za część cyklu wdrażaniaprojektu u klienta; pomoc w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług dlaklientów; rozwijanie i podtrzymywanie bliskich relacji z klientami;praca w zespołach projektowych w celu wdrażania i wsparcia nowychtechnologii sieciowych; współpraca z innymi zespołami w ramachfirmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzorurozwiązań sieciowych; współpraca z innymi zespołami w celubudowania kompetencji technicznej i zbioru dobrych praktyk w celubieżącej optymalizacji sieci.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Do Twoich obowiązków będzie należało rzetelne prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrola planów obsady i ewidencji czasu pracy, a także dbałość o przestrzeganie przepisów prawa pracy. Będziesz samodzielnie realizować całościowy proces począwszy od rekrutacji, przygotowywania zatrudnienia nowego pracownika, organizowania, prowadzenia i koordynowania szkoleń dla pracowników, poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika, a skończywszy na wystawieniu świadectwa pracy.
KAUFLAND POLSKA MARKETY Sp. z o.o. Sp. k. WROCŁAW - 2016-11-08 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc przy przygotowaniu posiłków, zmywanie, praca na obieraku
Hotel Delfin Sp z o.o 76-156 Dąbki ul. Darłowska 15 - 2018-11-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Opracowanie zamówień od klientów, wyszczególnienie materiałów do realizacji zamówienia, zaopatrzenie w materiały, udział przy odbiorze końcowym produktu, prezentacja wyrobóww formie elektronicznej, projektowanie wyposażenia wewnętrznego przyczep, kontrola gospodarki materiałowej. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość programów komputerowych ( word, excel, outlook),angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca na 1 zmiane w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Mysłowice (śląskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów Biura Rachunkowego.
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-24 - Józefów (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
KEY DECISION OUTSOURCING LTD SERWIS KDO PLUS SP.K. (16255) - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
- WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://www.asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-samodzielnego-referenta-w-dziale-finansowo-ksiegowym-na-czas-zastepstwa.html- Lista zadań realizowanych na stanowisku: Prowadzenie rozliczeń i księgowań dokumentów księgowych dotyczących: działalności statusowej (utrzymanie potencjału badawczego i rozwój młodych naukowców), studiów niestacjonarnych. Rozliczanie kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Gospodarki środków trwałych. Windykcacja należności.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na na zastępstwo na czas określony w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w służbach finansowo-księgowych. Wymagana wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach VAT, finansowaniu nauki, środków trwałych, podatku dochodowym od osób prawnych. Znajomość obsługi komputera (Excel). Umiejętność dokonywania księgowań, wyliczania delegacji krajowych i zagranicznych, interpretacji przepisów i praktycznego ich stosowania, obsługi programu księgowego. Wymagania dodatkowe: Szkolenie z zakresu podatków VAT, podatku dochodowego od osób prawnych, środków trwałych. Wiedza z ustawy o szkolnictwie wyższym oraz z ustawy o finansach publicznych. Doświadczenie w zakresie księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) asp.katowice.pl
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Praca z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi
STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "TĘCZA" - 2018-10-01 - Warka (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
- Sporządzanie sprawozdań finansowych kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych analiza, weryfikacja, uzgadnianie oraz monitorowanie sald kont bilansowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, RMK Sprawozdawczość do GUS i NBP Sporządzanie deklaracji podatkowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie deklaracji podatkowych Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości Współpraca z audytorami w ramach rocznego audytu sprawozdań finansowych, Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Przygotowywanie raportów i zestawień i analiz na potrzeby spółki. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. 5 lat doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej. Biegła znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i MSR oraz prawa podatkowego, w szczególności VAT jak i umiejętność stosowania ich w praktyce. Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie arkusza Excel Znajomość programu Comarch ERP. Kontakt e-mail: ewa.biernat (at) bumech.pl, halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-11 - Katowice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:- prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i bieżące uzgadnianie kont księgowych,- obliczanie zobowiązań podatkowych i sporządzanie wymaganych deklaracji,- wyjaśnianie niezgodności, współpraca z działem kadr i płac, doradcą podatkowym,- udzielenie Klientom podstawowych informacji związanych z prowadzoną działalnością,- prowadzenie innych spraw typowych dla danego Klienta lub branży, w jakiej Klient działa.
MARCINIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Wydawanie posiłków, sprzątanie sal po posiłkach, nakrywanie do posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie całości spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, wyliczanie nagród jubileuszowych, dodatku za staż pracy, rozliczanie urlopów. - Wynagrodzenie: 3400 - 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji kadrowej, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office). Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
transport maszyn rolniczych, wyjazdy od poniedziałku do piątku, mile widziane prawo jazdy kat. C, doświadczenie zawodowe mile widziane
FAGROS Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Praca na magazynie w miejscowości Złockie. Praca na 2 zmiany.
Hotel "Klimek" SPA Klimek S.j. - 2018-04-27 - Złockie (małopolskie)
praca w magazynie produkcyjnym
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Łężyce (pomorskie)
pomoc w rozbiórce nawierzchni drogowej, układaniu nowej, pomoc przy rozsypywaniu piasku, załadunku na samochód
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE "HEMABUD" Sp.C. - 2016-06-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wysokość wynagrodzenia, wymiar pracy, czas pracy oraz rodzaj zawieranej umowy - do uzgodnienia z pracodawcą.Kancelaria adwokata i radcy prawnego Sykulska & Sykulski s.c. poszukuje do pracy w Tczewie aplikantki/aplikanta I/II roku aplikacji radcowskiej/adwokackiej na pełen lub częściowy etat wg uzgodnień z kandydatem. Kandydatka/kandydat winien zamieszkiwać w Tczewie lub okolicy.W zakres pracy wchodzi przede wszystkim praca w Kancelarii oraz dodatkowo zastępstwo na rozprawach.Gwarantujemy możliwość uzyskania szerokiego zakresu doświadczeń z prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego oraz pracy. W niewielkim zakresie praca obejmuje również prawo karne.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów na adres radca (at) sykulscy.plDalsze informacje po uprzednim umówieniu się pod numerem tel. 696 017 347Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.
Sykulska &Sykulski S.C. Kancelaria Adwokata i Radcy Prawnego - 2016-05-17 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z ofertą pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Nowogard (zachodniopomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Dziepółć (łódzkie)
Praca w restauracji, obsługa gości hotelowych, imprez okolicznościowych, eventów. Główne obowiązki to przygotowanie posiłków według receptury, dbałość o estetykę i odpowiedni smak przyrządzonych posiłków, racjonalne gospodarowanie surowcem. Pracodawca prosi o wstępny kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia spotkania.
ARMO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zajączkowo (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ludwinów (mazowieckie)
dbałość o porządek na terenie żwirowni, naprawa tablic informacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kózki (warmińsko-mazurskie)
Odbiór elementów meblowych od maszyny, podawanie elementów meblowych do maszyny
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2017-03-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
WOJSKOWE CENTRUM GEOGRAFICZNE - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent informatyka (i grafika komputerowego) - zadania asystenta: do wykonywania prostych zadań na komputerze zleconych i dokładnie wyjaśnionych przez informatyka/grafika głównegowymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-08 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie i wydawanie dań barowych, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
BAP EUROX SP. Z O.O. - 2015-09-30 - Chechło (śląskie)