SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 4 416,67 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów dla klientów międzynarodowych, w tym z Włoch;Tworzenie kont klienta i udzielanie uprawnień systemowych dla odpowiednich usług;Zarządzanie procesem fakturowania i zapewnienie, że klienci otrzymują prawidłowe faktury;Rozwiązywanie złożonych zapytań i problemów we współpracy z zespołami wewnętrznymi;Odpowiadanie na zapytania klientów zapewniające najwyższe standardy obsługi klienta.
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie umów dla klientów międzynarodowych, w tym z Włoch;Tworzenie kont klienta i udzielanie uprawnień systemowych dla odpowiednich usług;Zarządzanie procesem fakturowania i zapewnienie, że klienci otrzymują prawidłowe faktury;Rozwiązywanie złożonych zapytań i problemów we współpracy z zespołami wewnętrznymi;Odpowiadanie na zapytania klientów zapewniające najwyższe standardy obsługi klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 416,67 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 416,67 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Data zakończenia pracy: 06.05.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie/ administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie wyższe - kierunek zarządzanie/administracja;2 letnie doświadczenie zawodowe,zdolności analityczne, wiedza ekonomiczna, znakomite umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, doświadczenie w obsłudze klienta, wybitna uważność na szczegóły.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b9583e6726cadb208492fc614e3e64ea
Podobne oferty pracy
kontrola przebiegu procesów z zakresu technologii spożywczej - wypieku pieczywa, umiejętność i obsługa urządzeń biurowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-08-31 - Konopki (podlaskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie oferowania usług ubezpieczeniowych, przygotowywanie kalkulacji składek, wystawianie polis, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Skoczów (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 2 lataKompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo - promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Kamieniu Pomorskim - 2019-01-28 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
praca w laboratorium, badania laboratoryjne, próby półtechniczne
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Fidor (świętokrzyskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doboru produktów, usług, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie realizacji w uzgodnieniu z działem produkcjirealizacja zamówień klientówwystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV),współorganizowanie transportówścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynembudowanie trwałych relacji z klientemrealizacja serwisuobsługa reklamacji
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. U. z 2018 r. poz. 708) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016 r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu o sygnaturze O.Kdr. 110-1102 - 4/19na stanowisko specjalisty w zakresie psychologii, w II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistóww Sądzie Okręgowym w Katowicach.Ilość wolnych stanowisko: 1 stanowisko w wymiarze pełnego etatu Termin I etapu konkursu: 11 luty 2019 r.Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w KatowicachMiejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy. Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie od 3200 zl brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30 z mozliwością pracy w systemie zadaniowego czasu pracyWymagania konieczne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3) nieposzlakowana opinia;4) specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7) ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8) posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-01-10 - Katowice (śląskie)
promowanie rynku mazowieckiego i podkrpackiego w Gudżaracie, przekonywanie firm i inwestorów indyjskich do inwestowania w Polsce, szczególnie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca biurowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-22 - Oława (dolnośląskie)
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOSCI
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umowy zlecenie;-naliczanie na podst. Dokumentów żródłowych i terminowa wypłata innych należności tj.:za godziny nadliczbowe, stałe, nagrody, świadczenia z ubezpieczenia społecznego, należności z tytułu zleceń;-sporządzanie list płac dla nauczycieli oraz dla pracowników administracji i obsługi;-prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłkowych pracowników;-obsługa w zakresie umów cywilno-prawnych;-sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku;-prowadzenie ewidencji wydawanych zaświadczeń
Przedszkole Nr 56 - 2019-02-19 - Gdynia (pomorskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
Utrzymanie kuchni w czystości. Przygotowywanie surówek.
KEBAB ORAN Abadi Mohamed - 2019-02-20 - Augustów (podlaskie)
ciężka praca fizyczna, sprzątanie magazynu, terenu zewnętrznego, dróg, chodników, opróżnianie koszy na śmieci
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Łoziska (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Świlcza (podkarpackie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)