SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z J. ROSYJSKIM ORAZ J. UKRAIŃSKIM Łódź oferta pracy Infosys Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z J. ROSYJSKIM ORAZ J. UKRAIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 5 100 PLN
Zakres obowiązków: - udział w procesach związanych z zakupami (prowadzenie projektów soucingowych End2End, wykonywanie analiz, negocjacje)- codzienny kontakt z dostawcami w j. ukraińskim i w j. rosyjskim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Infosys Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział w procesach związanych z zakupami (prowadzenie projektów soucingowych End2End, wykonywanie analiz, negocjacje)- codzienny kontakt z dostawcami w j. ukraińskim i w j. rosyjskim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z J. ROSYJSKIM ORAZ J. UKRAIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż parcy minimum 2 lata- umiejętność logicznego myślenia- znajomość komputera oraz pakietu OFFICE- wysokie umiejętności komunikacyjne- wymagane doświadczenie w obszarze zakupów i/ lub w obsłudze klienta/ pracy biurowej- preferowanie umiejętności negocjacyjne- doświadczenie w obszarze MRO/CAPEX - mile widziane- znajomość języka angielskiego w - mowie i piśmie - poziom C1- znajomość języka rosyjskiego w - mowie i piśmie - poziom C1- znajomość języka ukraińskiego w - mowie i w piśmie - poziom min. C1
Nazwa pracodawcy: Infosys Poland Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7251952061
danePracodawcy_regon: 100392669
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: POMORSKA
Numer budynku pracodawcy: 106A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332490
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff5c96f9109bcf21f7e49d1a764a194c
Podobne oferty pracy
kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów firmy, doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, wsparcie klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, realizacja powierzonych zadań wynikajacych z działalności działu, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Białystok (podlaskie)
Realizowanie zamówień sklepu internetowego, przygotowanie towarów do wysyłki. Umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz. 08.00-15.00. Zatrudnienie od zaraz.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-05-10 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
rozpatrywanie reklamacji, uzgadnianie danych dotyczących reklamacji z innymi działami.
INPOST S.A. - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-06-28 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku oraz doradzanie Klientom przy wyborze odpowiednich dla nich produktów bankowych; monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S. A. - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
VITAL-MED Krystyna Kuśnierz - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników zza wschodniej granicy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Brzeg (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna rekrutacja kandydatów do pracy, weryfikacja kwalifikacji i kompetencji kandydatów do pracy, staly kontakt z pracownikami firmy, kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami do pracy(godziny pracy 8:00 - 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Codzienne sprzątanie wyznaczonego rejonu, - dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń (m.in. mycie luster, żyrandoli, odkurzanie kobierców, foteli) - dbanie o czystość toalet (m.in. serwisowanie wszystkich pojemników na mydło, papier i ręczniki), - obsługa szatni przy wystawach czasowych organizowanych przez Zamek, - obsługa uroczystości zamkowych.
Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum - 2019-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Stróża (małopolskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-analiza zapytań ofertowych w zakresie central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,-przygotowanie doborów technicznych i kosztów według modelu kalkulacyjnego firmy,-uczestniczenie w spotkaniach handlowych z klientem w celu zebrania informacji niezbędnych do opracowania doborów i ofert
KMW ENGINEERING SP. Z O. O. - 2019-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sortowanie ikontrola jakości produktówwprowadzanie towaru na stan magazynowyredagowanie poczty elektronicznejprocesowanie towarów luksusowychprocesowanie artykułów bez koduobsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
Chemia samochodowa.Eksport wyrobów chemii samochodowej.Poszukiwania kontrahentów i rynków zbytu.Udział w targach motoryzacyjnych.
VENOL MOTOR OIL SP. Z O. O. - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Czudec (podkarpackie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na realizacji sprzedaży zgodnie z planami sprzedażowymi firmy, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, a także budowanie bazy klientów. Poza sprzedażą pracownik zajmować się będzie pełną obsługą klientów od momentu złożenia przez nich zamówienia do momentu dostawy produktów gotowych do miejsca przeznaczenia. Pracownik będzie brał udział w targach branżowych w celu reprezentacji Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
- pełnienie obowiązków osoby pierwszego kontaktu w punktach informacyjno-doradczych dla cudzoziemców spoza UE w okresie od kwietnia 2019 roku przez kolejne 23 m-ce (3 dni w tygodniu x 6 godzin, w tym jeden dzień do 18:00)- wsparcie w procesie legalizacji pobytu i zatrudnienia, udzielanie informacji dotyczących systemu opieki zdrowotnej, pomocy socjalnej, opieki nad dziećmi i łączenia rodzin,- prowadzenie dokumentacji,
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2018-09-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i ewidencji czasu pracy, przygotowywanie rozliczeń otrzymanych dotacji i dofinansowań, prowadzenie kasy.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych (bieżący serwis i przygotowywanie do wynajmu). Umowa o prace na cazs określony, Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Miejsce pracy: Hotel IBIS, Pl. Konstytucji 3, Wrocław. Oferta dostepna w sali H
MIDAS MAX Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie i uzgodnienie standardów rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe, kontakt z zagranicznymi dostawcami, administracja w systemie księgowym, korespondencja z klientami, współpraca z działami firmy z biurem w Chinach.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Kraków (małopolskie)