SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Wojkowice oferta pracy PROFIL NR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: •Kontakt z dostawcami surowca i negocjacje handlowe (mailowy, telefoniczny i osobisty)•Obsługa wewnętrznego systemu ERP oraz platform zakupowych dostawców•Przyjmowanie i rozliczanie dostaw surowców na stany magazynowe oraz w systemie ERP•Kontrola terminów dostaw•Prowadzenie dokumentacji dotyczącej dokonywanych zakupów•Ścisła współpraca z innymi działami firmy (produkcją, księgowością, magazynem , sprzedażą)•Zgłaszanie oraz obsługa reklamacji zakupowych•Nadzór nad inwentaryzacjami magazynowymi•Współpraca przy przygotowywaniu zapotrzebowania na surowiec
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Wojkowice (śląskie)
Pracodawca: PROFIL NR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 1, 42-580 Wojkowice, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Kontakt z dostawcami surowca i negocjacje handlowe (mailowy, telefoniczny i osobisty)•Obsługa wewnętrznego systemu ERP oraz platform zakupowych dostawców•Przyjmowanie i rozliczanie dostaw surowców na stany magazynowe oraz w systemie ERP•Kontrola terminów dostaw•Prowadzenie dokumentacji dotyczącej dokonywanych zakupów•Ścisła współpraca z innymi działami firmy (produkcją, księgowością, magazynem , sprzedażą)•Zgłaszanie oraz obsługa reklamacji zakupowych•Nadzór nad inwentaryzacjami magazynowymi•Współpraca przy przygotowywaniu zapotrzebowania na surowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wojkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wojkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UMIEJĘTNOŚCI : ANALITYCZNE,ZARZĄDZANIA CZASEM, USTALANIA PRIORYTETÓW : DOBRA ORGANIZACJA PRACY I ZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM I ZNAJOMOŚĆ REGUŁ INCOTERSM
Nazwa pracodawcy:
PROFIL NR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Fabryczna 1, 42-580 Wojkowice, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Wojkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wojkowice
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzeni dokumentacji HACCP zgodnie z wytycznymi
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Wg złożonego wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Czerteż (podkarpackie)
Praca biurowa dotyczącą oceny zgodności usług i wyrobów w szczególności w zakresie rolnictwa ekologicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
DQS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wyk. zawodowe, min. 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego , umiej. czytania rysunku technicznego, wykonywanie podstawowych prac produkcyjnych, wykonywanie prac przygotowawczych, obsługa maszyn;
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg. zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Garwolin (mazowieckie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Piła (wielkopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-05-09 - Racibórz (śląskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Montaż konstrukcji stalowych - produkcja hal namiotowych i stalowych. Praca w delegacji.
Jarosław Pastor JAR-BUD Zakład Usług Budowlanych - 2017-05-26 - Siedlce (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:- zarządzanie powierzonymi zadaniami- dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejOFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów, kontrolowanie towarów w kasach, zapewnianie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych, udzielanie pełnych informacji klientom na temat oferowanych usług. Trzy zmiany, praca w zakresie godz. 06.45-22.15. Umowa na okres próbny 3 m-ce. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Piła (wielkopolskie)
zakładanie systemów grzewczych, solarnych, kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Liszki (małopolskie)
Kontrola technologii w firmie wodnokanalizacyjnej, nadzór techniczny nad pracą oczyszczalni ścieków
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Bełchatów (łódzkie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
nadzór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
sprawy kadrowe, osobowe, ewidencja czasu pracy,sprawozdania GUS, ZUS , program ZSZO, moduł kadry
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
1. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz opieka nad obecnymi klientami firmy.2.Realizowanie celów sprzedażowych.3.Tworzenie ofert w odpowiedzi na potrzeby klientów oraz negocjowanie warunków współpracy. 4.Bieżące raportowanie wyników pracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2018-03-27 - Oświęcim (małopolskie)