SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Łaziska Górne oferta pracy REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Opracowywanie zamówień i analiza warunków handlowych. Przestrzeganie procedur obiegu dokumentów, kart akceptacji itp.. Nadzór nad prawidłowością zakupów zgodnie z polityką spółki i obowiązującymi procedurami. Uzgadnianie warunków handlowych, ich analiza merytoryczna, ocena ryzyka, proponowanie adekwatnych rozwiązań. Negocjacje handlowe. Raportowanie wykonywanych czynności.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYZWOLENIA 30, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie zamówień i analiza warunków handlowych. Przestrzeganie procedur obiegu dokumentów, kart akceptacji itp.. Nadzór nad prawidłowością zakupów zgodnie z polityką spółki i obowiązującymi procedurami. Uzgadnianie warunków handlowych, ich analiza merytoryczna, ocena ryzyka, proponowanie adekwatnych rozwiązań. Negocjacje handlowe. Raportowanie wykonywanych czynności.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2600 zł/m-c./brutto + premia. Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa: 3 miesiące okres próbny. Druga umowa: na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie w branży energetycznej. Wymagana umiejętność pracy w stresie pod presją czasu. Wymagane umiejętności negocjacyjne. Wymagane zaangażowanie, sumienność i merytoryczne podejście do wykonywanych zadań.
Nazwa pracodawcy: REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 7540013369
danePracodawcy_regon: 530916125
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl- UWAGA proszę wysłać CV na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. zakupów Łaziska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332301
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2020
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 19.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4c4845f95aa10432aef66a2daec6f75
Podobne oferty pracy
DO UZGODNIENIA
GMINNA SPÓŁDZIELNIA S CH DYNÓW - 2016-08-03 - Dynów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
Korzystanie ze znajomości j. niemieckiego czyli dobra rozmowapomiędzy osobami, mająca na celu budowę relacji handlowych b2b.. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
obsługa zamówień pochodzących z platformy Ozon.ru, gdzie cała komunikacja z klientami, lista zamówień, etykiety na paczki będą w języku rosyjskim, obsługa zamówień pochodzących z platformy amazon.com, kompletowanie zamówień, pakowanie paczek przyjmowanie dostaw, utrzymywanie porządku w magazynie, obsługa programu magazynowego, platform firm kurierskich/logistycznych, menedżera zamówień
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca od 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA ODPRAW CELNYCH PRZY EKSPORTACH, IMPORTACH ORAZ TRANZYTACH. WYPISYWANIE CMR,TIR,EX
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-30 - Czyżew (podlaskie)
Praca polega na: analizie dokumentów przetargowych, sporzadzaniu ofert branży inżynieryjnych (drogi, sieci wod.-kan.), przygotowywaniu dokumentów do przetargów, przedmiarów robót, analizie i kontroli kosztów inwestycji budowlanych, kompletowniu dokumentacji powykonawczej,Kontakt z pracodawcą: tel. 530-348-880 lub e-mail: info (at) gm-roads.pl (z dopiskiem stanowiska)Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krzemieniecka.Oferta dostępna w sali D
GM ROADS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Smołdzino (pomorskie)
Naprawy bacharskie samochodów powypadkowych. Praca 2 dni w tygodniu w zależności od potrzeb, nienormowany czas pracy.
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Strzała (mazowieckie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym i zagranicznym, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesami produkcyjnymi
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-09-07 - Augustów (podlaskie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem- telefoniczny, mailowy, poprzez róznego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta. Wystawianie faktury, kontaktowanie się z dostawcami, negocjowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
zakupy, sprzedaż mięsa, budowanie relacji z klientami, koordynacja zamówień z szefem rozbiorukontakt telefoniczny tel. 602 262 485 następnie osobisty
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Białykał (wielkopolskie)
praca w dziale zakupowym w firmie produkcyjnej, wybór dostawcy materiałów na podstawie wybrantch kryteriów, organizacja transportów, współpraca z agencjami celnymi
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-05-09 - Piaskowiec (pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie teczek personalnych, prowadzenie kartoteki urlopowej,sporządzanie i prowadzenie deklaracji miesięcznych PEFRON, wystawianie świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń w systemie miesięcznym i akordowym, sporzadzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US; praca w godzinach 07.00-15.00
PPHU CERAMIKA ARTYSTYCZNA "WIZA" SP. Z O. O - 2020-03-13 - Parowa (dolnośląskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowychw danej firmie, - Tworzenie bazy klientów, - Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
prowadzenie korespondencji, rozmów z klientaomi, współpraca z produkcją, wykonywanie pomiarów i badań na produktach
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gorlice (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widziane techniczne, mile widziane prawo jazdy B. Charakterystyka pracy: obsługa agregatu do pianowania (pianowanie powierzchni).
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rybnik (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Stromiec (mazowieckie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania planów przetargów oraz szacowania zamówień tożsamych, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)