SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowanie, obliczanie i realizacja zamówień zagranicznych,•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej komponentówOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowanie, obliczanie i realizacja zamówień zagranicznych,•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej komponentówOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Arkusz kalkulacyjny Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•Wykształcenie wyższe (kierunki żywnościowe lub farmaceutyczne) - mile widziane,•Znajomość programu Excel, •umiejętności analityczne,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, odpowiedzialność, dokładność, sumienność i staranność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsła. urządzeń biurowych,- obsługa sprzedży allegro i sklepu internetowego,- wystawanie aukcji, pisanie opisów produktowych, realizacja zamówień i obsł. klientów,- udzielanie inf. telefonicznych o ofercie handlowej sklepu,- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Praca w systemie jednozmianowym.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
wdrażanie i utrzymanie systemu jakości, współpraca z dostawcami jakości dostaw
FABRYKA PLASTIKÓW KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodny z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-8/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników,prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i analiz,doradztwo dla kierowników i pracowników,nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy,wewnętrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-11 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
1) Opracowywanie projektów wniosków organizacyjno - etatowych jednostek wojskowych;2) Uaktualnianie i opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz zakresów obowiązków na stanowiskach służbowych;3) Nanoszenie zmian w dokumentach etatowych jednostek wojskowych;4) Znajomość, przestrzeganie i właściwe stosowanie aktów prawnych;5) Udział w szkoleniach uzupełniających oraz specjalistycznych;6) Systematyczne pogłębianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych;7) Przestrzeganie:- dyscypliny pracy- przepisów o ochronie informacji niejawnych- przepisów o ochronie przeciwpożarowej-przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy- przepisów o ochronie środowiska- innych wewnętrznych uregulowań dotyczących działalności jednostki wojskowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
wykonywanie zadań księgowych w międzynarodowej firmie, tworzenie raportów i analiz, analiza sprawozdań finansowych, w razie konieczności prowadzenie kompleksowego sprawdzania nieścisłości, branie udziału w międzynarodowych projektach testowych i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, wspieranie procesu kierowania pod kątem finansów i zarządzania ryzykiem
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
jw
Zakład Usług Taborowych "REMTRAK" Sp. z o.o. Toruń - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowanie strategii marketingowych,- analiza i segmentacja rynku mat. budowlanych,- prace admin.biurowe,- kontakt z dostawcami i odbiorcami,- przyjmowanie i opracowywanie zamówień towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-08-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków: sprawna i profesjonalna obsługa klientów e-commerce (mailowa i telefoniczna), obsługa zamówień w sklepie MegaDyskont.pl, przygotowywanie lisów przewozowych (etykiet kurierskich), aktualizacja oferty sklepu MegaDyskont.pl, dbanie o poprawny obieg dokumentów, fakturowanie, kontrola poprawności realizacji zamówień, obsługa posprzedażowa (zwroty, reklamacje).Praca od poniedziałku do piątku.Rodzaj umowy:umowa o pracę lub umowa zlecenie
SERRAK SEWERYN RAK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedażybudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiobsługę klientów zgodnie ze standardami Orangestałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kościerzyna (pomorskie)
francusko- i angielskojęzyczna obsługa klienta zagranicznego; sprzedaż produktów firmy (odzież gastronomiczna);
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Ksawerów (łódzkie)
przygotowywanie technicznych koncepcji zabezpieczeń i montaż elektronicznych systemów zabezpieczeń CCTV, SKD, SSWiN, PPOŻ, montaż automatów bramowych przygotowanie kosztorysów, realizacji i kontrola kosztów, udział w audytach i opracowywanie raportów
Chroniony Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Organizacji - 2016-06-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Realizacja polityki kadrowej, socjalnej i szkoleniowej Sółki. Przygotowanie ofert zatrudnienia.
NOVATIS SP Z O.O. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wynagrodzenie godzinowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Tychy (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa zamówień,ofertowanie, pozyskiwanie nowych dostawcow, obsługa rynku europejskiego i wschodniego
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-10-27 - Piętno (wielkopolskie)
Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrażania ISO 14001praca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Oferta skierowana także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość zagadnień markentingu i e-marketingu, podstawowa znajomość tematyki komunikacji marki w internecie (Social Media itp...); dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Charakterystyka praca w obszarze e-marketingu: Social Media, CRM, SEM, SEO, display, Google Analytics; wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowych oraz akcji e-marketingowych; opieka nad usługami/serwisami i internetowymi firmy; opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (Social Media); przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałów promocyjnych. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
e-mail.: ewelina.drzymota (at) bk-international.com
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-18 - Walce (opolskie)
zarządzanie marketingiem ,oferta handlowa firmy
Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów"Słowianka" w Szczecinku - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż szkoleń, obsługa klienta biznesowego.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Żory (śląskie)