SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19 Szpetal Górny oferta pracy MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie procesu zakupu usług i towarów, wykonywanie czynności administracyjnych, samodzielna współpraca z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skrajna 1, 87-811 Szpetal Górny, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie procesu zakupu usług i towarów, wykonywanie czynności administracyjnych, samodzielna współpraca z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szpetal Górny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Fabianki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2019
Data zakończenia pracy: 08.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-811 Szpetal Górny, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Fabianki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szpetal Górny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 07.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-02-22 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy przeladunkach towarów, rozladunki i załadunki towarow.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, zamawianie towaru, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentów zamówień. Praca w godz. 8:00-16:00
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
Budowa saun, wanien z hydromasażem, kabin parowych, preaca z drewnem, lamiinatami, szkłem
P.U.H "ACMEIMPORT" Grzegorz Kazimierowicz - 2016-02-04 - Sztum (pomorskie)
• tworzenie kosztorysów dla otrzymanych zapytań ofertowych; • dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymanych zapytań ofertowych; • tworzenie kompleksowych zestawień materiałowych celem złożenia zamówienia; • tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji; • wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego;Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Śląska Fabryka Okień KNS Spółka Jawna - 2019-02-25 - Mszana (śląskie)
Obsługa klienta w barze
P.H.U. Zajazd Jurand Agata Ben Amor - 2015-12-03 - Słobódka (podlaskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
Praca Elbląg lub Morąg (szczegóły wyjaśni pracodawca). STAWKA godzinowa od 14,00 do 16,00 zł NETTO na godzinę. Pierwsza umowa zlecenie 2-3 miesiące, później o pracę.
TYM-BUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WALDEMAR TYMOSZEWSKI - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, obsługa kadr
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2019-02-14 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska - obsługa klienta, sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Limanowa (małopolskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań, - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań, - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych, - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi, - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. WDoświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Praca w godz. 6.00 - 14.001.Przygotowanie stanowiska pracy. 2.Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych.3.Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.4.Rozliczanie VAT-u.5.Wystawianie i księgowanie faktury VAT.6.Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych.7.Wyliczanie i odprowadzanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych składek ubezpieczeniowych za przedsiębiorcę i zatrudnionych pracowników.8.Dokonywanie wypłat wynagrodzenie pracowników i elementów pozapłacowych.9.Współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, banki, GUS.10.Prowadzenie rachunkowości finansowej zakładu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
Planowanue szkoleń , analizowanie rynku pracy dot. potrzeb szkoleniowych, rekrutacja i kwalifikowanie kandytatów na szkolenia nawiązywanie wspólpracy z lokalnymi pracodawcami , zewnętrznymi instytucjami tj. szkoły, urzędy pracy,MOPS, PCPR, Kuratorzy sądowi, monitorowanie efektywności szkoleń.
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU - 2018-09-27 - Chodzież (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-03-09 - Racibórz (śląskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, tworzenie baz danych dla księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klientów baru
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Micigózd (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)