SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19 Szpetal Górny oferta pracy MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: koordynowanie procesu zakupu usług i towarów, wykonywanie czynności administracyjnych, samodzielna współpraca z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami

Data publikacji: 2019-04-08

Lokalizacja: Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Skrajna 1, 87-811 Szpetal Górny, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
koordynowanie procesu zakupu usług i towarów, wykonywanie czynności administracyjnych, samodzielna współpraca z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI R28/1282-499/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szpetal Górny

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Fabianki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2019

Data zakończenia pracy: 08.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
MARDTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
87-811 Szpetal Górny, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: włocławski

Gmina pracodawcy: Fabianki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szpetal Górny

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 08.04.2019

Oferta pracy ważna do: 07.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-02-22 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Praca przy przeladunkach towarów, rozladunki i załadunki towarow.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 774,96 PLN

sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE SYSTEMÓW OSŁONOWYCH - od 3 062 PLN

Obsługa klienta, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, zamawianie towaru, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentów zamówień. Praca w godz. 8:00-16:00
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA BUDOWY SAUN - od 2 500 PLN

Budowa saun, wanien z hydromasażem, kabin parowych, preaca z drewnem, lamiinatami, szkłem
P.U.H "ACMEIMPORT" Grzegorz Kazimierowicz - 2016-02-04 - Sztum (pomorskie)

SPECJALISTA DS WYCEN ŚLUSARKI ALUMINIOWEJ - od 4 210 PLN

• tworzenie kosztorysów dla otrzymanych zapytań ofertowych; • dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymanych zapytań ofertowych; • tworzenie kompleksowych zestawień materiałowych celem złożenia zamówienia; • tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji; • wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego;Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Śląska Fabryka Okień KNS Spółka Jawna - 2019-02-25 - Mszana (śląskie)

BARMAN-KELNER - od 1 750 PLN

Obsługa klienta w barze
P.H.U. Zajazd Jurand Agata Ben Amor - 2015-12-03 - Słobódka (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - do 2 100 PLN

Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 750 PLN

Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW (O) - od 2 500 PLN

Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)

TYNKARZ - SZPACHLARZ - 14 - 16 PLN

Praca Elbląg lub Morąg (szczegóły wyjaśni pracodawca). STAWKA godzinowa od 14,00 do 16,00 zł NETTO na godzinę. Pierwsza umowa zlecenie 2-3 miesiące, później o pracę.
TYM-BUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WALDEMAR TYMOSZEWSKI - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, obsługa kadr
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2019-02-14 - Ryn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA OFPR/18/2951 (S) - od 2 100 PLN

wg stanowiska - obsługa klienta, sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - do 10 500 PLN

- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań, - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań, - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych, - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi, - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 500 PLN

- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. WDoświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Praca w godz. 6.00 - 14.001.Przygotowanie stanowiska pracy. 2.Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych.3.Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.4.Rozliczanie VAT-u.5.Wystawianie i księgowanie faktury VAT.6.Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych.7.Wyliczanie i odprowadzanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych składek ubezpieczeniowych za przedsiębiorcę i zatrudnionych pracowników.8.Dokonywanie wypłat wynagrodzenie pracowników i elementów pozapłacowych.9.Współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, banki, GUS.10.Prowadzenie rachunkowości finansowej zakładu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 900 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 100 PLN

Planowanue szkoleń , analizowanie rynku pracy dot. potrzeb szkoleniowych, rekrutacja i kwalifikowanie kandytatów na szkolenia nawiązywanie wspólpracy z lokalnymi pracodawcami , zewnętrznymi instytucjami tj. szkoły, urzędy pracy,MOPS, PCPR, Kuratorzy sądowi, monitorowanie efektywności szkoleń.
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU - 2018-09-27 - Chodzież (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII W I OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-03-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 4 000 - 5 000 PLN

obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 1 800 PLN

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 2 100 - 2 500 PLN

przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, tworzenie baz danych dla księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Mława (mazowieckie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa klientów baru
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Micigózd (świętokrzyskie)


Wybierz powiat