SPECJALISTA DS. WINDYKACJI Stargard Szczeciński oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Zachód A/7, 73-100 Stargard Szczeciński, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard Szczeciński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard Szczeciński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
min. 5 lat doświadczenia w pracy, w tym min. 2 lata w widykacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność prowadzenia rozmów z " trudnymi interesantami"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza merytoryczna z zakresu rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów finansowo-księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi komputera, Ms Office, szczególnie Excel
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Adres pracodawcy:
Os. Zachód A/7, 73-100 Stargard Szczeciński, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o składanie dokumentów (CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia, kserokopie dokumentów potwierdzających staż zawodowy, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach prowadzonego naboru, oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych) na adres : Spółdzielnia Mieszkaniowa, Os. Zachód A/7, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 110, I piętro z dopiskiem ,,Konkurs na Specjalistę ds. windykacji " w terminie do dnia 18.12.2015r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard Szczeciński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard Szczeciński
Ulica pracodawcy: Os. Zachód
Numer budynku pracodawcy: A
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy ważna do: 18.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. utrzymania jakości świec
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Żabno (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
czynności magazynowe, obsluga wózka widłowego czołowego
GP PEOPLE - 2016-04-07 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Praca jako specjalista ds. zamówień publicznych
NADLEŚNICTWO DUROWO - 2016-11-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
sprzedaż towarów dźwiganie ciężkich elementów np. silników samochodowych
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-04-07 - Zielonki (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gliwice (śląskie)
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z potwierdzonymi klientami, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Świdnik (lubelskie)
Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie na kontach, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola prawidłowości sporządzania raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z zakupami usług, towarów, środków trwałych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawców i odbiorców krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków, prowadzenie ewidencji kasowej w zastępstwie.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac spawalniczych zgodnie z kompetencjami wymaganymi w EN ISO14731. Tworzenie harmonogramu prac i utrzymanie terminów. Dokumentowanie procesu.
MOSTOSTAL SIEDLCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-07-21 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprawdzanie poziomu i stężenia cieczy hartującej (1 x na początku każdej roboczej zmiany oraz przy każdym przezbrojeniu) – w razie potrzeby uzupełnianie płynów w celu osiągnięcia wymaganego poziomu/stężenia.Wybór i instalacja odpowiedniego wzbudnika do hartowania wymaganego detalu.Wybór odpowiedniego programu hartowania.Wykonywanie próbki do zwolnienia produkcji – hartowanie, cięcie, pomiary KJ.Wprowadzanie korekt wysokości wzbudnika w stosunku do hartowanego detalu na wzór kart technologicznych – jeżeli wymagane.Programowanie znakowarki, dobór odpowiedniego programu i oznaczeń pod dany detal, znakowanie detalu zgodnie z przyjętą metodologią, kontrola jakości znakowania.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grajewo (podlaskie)
promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)