SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I SPRZEDAŻY Sosnowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.ewindykacja.pl
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
ATRADIUS CREDIT INSURANCE - 2016-06-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Andrychów (małopolskie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Dostarczanie pieczywa do klientów piekarni.
PIEKARNIA JAN NAKONIECZNY - 2017-03-23 - Garbów (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)
Określanie procesu technologicznego (marszruty) dla produkowanych wyrobów,Monitorowanie i uaktualnianie czasów na produkowane wyroby zgodnie z procesem technologicznym,Sporządzanie kart technologicznych, aktualizowanie dokumentacji technicznej, Tworzenie list materiałowych (BOM), opracowywanie norm zużycia materiałów,Uczestniczenie w próbach technologicznych przy wdrażaniu nowych materiałów,Racjonalizacja i modernizacja procesów technologicznych,Poszukiwanie metod minimalizacji kosztów i racjonalizacji produkcji, Rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych, związanych z procesem technologicznym,Godziny pracy: 7.30- 15.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Redzikowo (pomorskie)
Zamawianie towarów u dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych; negocjacje cen; pozyskiwanie dostawców; analiza zapotrzebowania na materiały
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert cenowych na produkty informatyczne
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariartu oraz zarządu firmy
Przed. Budowlano-Handlowe "INTERBUD-WEST" Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa i realizacja zleceń w języku niemieckim
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2017-03-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi,wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy,wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
pozyskiwanie nieruchomości dla potrzeb firmy
KONTRAKT PLUS - 2018-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Konserwacja części / sprzętu.Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Praca na recepcji w hotelu, meldowanie gości hotelu, rezerwacja, prowadzenie okumentacji, rozliczanie gości, obsługa przy wydawaniu śniadań. Praca na dwie zmiany w godzinach 6:00 - 14:00 i 14:00 - 22:00. Wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z pracodawcą pod numerem telefonu: 695999012
Jerzy Henryk Wacławik, Małgorzata Wacławik Firma Handlowo-Usługowa Hotel "PIAST" - 2017-06-30 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tarnów (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)
FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,MOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o ich poprawność- Streszczanie treści dokumentacji w celu podjęcia decyzji w sprawach przetargów-Reprezentowanie firmy przed urzędami- Dbanie o dobre kontakty z dostawcami produktów, potrzebnych do funkcjonowania firmy- Bieżący kontakt z wszystkimi działami firmy i klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zawiercie (śląskie)
*utrzymanie kontaktów z istniejącymi dostawcami surowców*przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych*zestawianie i analizowanie zebranych ofert z rynku*nadzorowanie terminowości i jakości dostaw surowców*realizacja planów zakupowych*ścisła współpraca z obszarem produkcji*raporowanie do kierownika Działu Surowcowego
HORTEX HOLDING S.A. - 2016-04-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, specjalność: akustyka, ochrona środowiska; mile widziany min. rok stażu pracy; umiejętność modelowania hałasu do środowiska w programie HPZ; zakres obowiązków: Wykonywanie analiz akustycznych na potrzeby raportów o oddziaływaniu na środowisko, kart informacyjnych przedsięwzięć, przeglądów ekologicznych, itp. w programie HPZ; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Knurów (śląskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, podtrzymywanie relacji handlowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Konik (mazowieckie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)