SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ W OBSZARZE CERTYFIKACJI I KONTROLA JAKOŚCI Tułowice Małe oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ W OBSZARZE CERTYFIKACJI I KONTROLA JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie, wdrażanie i nadzór nad procedurami oraz instrukcjami związanymi z obszarem zapewnienia jakości, Nadzorowanie aktualnych wymagań prawnych, norm i standardów klientów, Analiza wymaganych norm i specyfikacji oraz wdrażanie niezbędnych zmian, Kontakt z jednostkami certyfikującymi w zakresie wdrożenia wymaganych systemów dla uzyskania i utrzymania certyfikatów, Realizacja planu audytów wewnętrznych, Reprezentowanie firmy w trakcie audytów zewnętrznych oraz koordynowanie działań poaudytowych
Data publikacji: 2020-04-20
Lokalizacja: Tułowice Małe (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tułowice Małe, powiat: opolski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie, wdrażanie i nadzór nad procedurami oraz instrukcjami związanymi z obszarem zapewnienia jakości, Nadzorowanie aktualnych wymagań prawnych, norm i standardów klientów, Analiza wymaganych norm i specyfikacji oraz wdrażanie niezbędnych zmian, Kontakt z jednostkami certyfikującymi w zakresie wdrożenia wymaganych systemów dla uzyskania i utrzymania certyfikatów, Realizacja planu audytów wewnętrznych, Reprezentowanie firmy w trakcie audytów zewnętrznych oraz koordynowanie działań poaudytowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ W OBSZARZE CERTYFIKACJI I KONTROLA JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tułowice Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1609
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Praktyczna znajomość zasad i procedur związanych z zarządzaniem jakością, Umiejętność radzenia sobie w trudnych i stresujących sytuacjach, Umiejętność pracy w grupie,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7543076169
danePracodawcy_regon: 161550276
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Hubala 21, 45-266 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Hubala
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 20.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8f2953a6f0c5d3cfac6925b97d865d8
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Maszewo (zachodniopomorskie)
- pomoc klientom w zakresie wsparcia procesu logistycznego, - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, - współpraca z przewoźnikami, kierowcami i podwykonawcami - praca z klientami zagranicznymi (j. ukraiński)
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
- przyjmowanie i zwalnianie pracowników, - prowadzenie akt osobowych pracowników,- kierowanie na badania profilaktyczne i BHP,- rejestrowanie urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich,- sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych,- współpraca z ZUS-em.
Graniczna Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Gdyni - 2019-05-31 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie obsługi prawnej jednostki, udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego i prawa pracy, przygotowywanie pism, opinii prawnych i decyzji administracyjnych. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: 3 miesiące.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-07-05 - Śrem (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
prac.biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez, pozyskiwanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
-obsługa maszyn-praca w systemie 3 zmianowym na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie kalkulacji i ofert. Nadzór nad wykonaniem zleceń przez Dział Produkcji. Fakturowanie i windykacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe,wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2500 zł brutto
RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-12 - Mikstat (wielkopolskie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów,wsparcie działów marketigowych, obsługi klienta,PR, sprzedaży HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurencji, kontakt z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie pracowników SKOK w zakresie informatyki; obsługa, zabezpieczenie i ochrona funkcjonujących systemów informatycznych.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "ARKA" - 2015-12-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w jednostce
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1) Zamawianie surowców na potrzeby produkcji.2) Zamawianie towarów handlowych.3) Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. 4) Przyjęcia zewnętrzne surowców i towarów handlowych.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
Przeglądy, konserwacja i naprawy sprzętu medycznego.
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych oraz nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-05-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
udzielanie wsparcia technicznego; odbieranie połączeń przychodzących w języku niemieckim; odbieranie czatów przychodzących w języku niemieckim.Praca dwuzmianowa w godz. 9-17 i 10-18
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, w tym głównie rosyjskojęzycznych, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, kontakt z klientem w języku angielskim oraz rosyjskim, wystawianie faktur VAT, kontrolowanie płatności, reprezentowanie biura oraz klientów przed urzędami. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofertnawiązywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Wisła (śląskie)