SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA NOWYCH PRODUKTÓW Kołobrzeg oferta pracy PUH AKCES
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA NOWYCH PRODUKTÓW
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów, rozwój nowych produktów, realizacja powierzonych zadań. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PUH AKCES
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów, rozwój nowych produktów, realizacja powierzonych zadań. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA NOWYCH PRODUKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, obsługa komputera, prawo jazdy kat. b
Nazwa pracodawcy: PUH AKCES
danePracodawcy_nip: 6711003295
danePracodawcy_regon: 330322082
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 22C/14U, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 22C
danePracodawcy_nrLokalu: 14U
Profil działalności pracodawcy: turystyka, hotelarstwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e4002ad90357b11a398a6da70887c2a
Podobne oferty pracy
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2019-05-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-profesjonalna telefoniczna obsługa klienta -praca w trybie połączeń przychodzących-realizacja indywidualnego planu sprzedaży -przedstawianie ofert oraz warunków współpracy dopsaowanych do potrzeb klienta
kontakt przez OHP - 2019-05-24 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w kuchni i stołówce, sprzątanie stołówki po przerwach obiadowych, sprzątanie sal lekcyjnych, toalet i zamiatanie korytarzy, dozór na korytarzu i przy szatni uczniów klas młodszych. Miejsce pracy Kielno, ul. Szkolna 4, Kielno, ul. Oliwska 41.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie - 2017-09-08 - Kielno (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
-Dokonywanie rozliczeń dokumentów transportowych dostarczanych przez kierowców -Scisła współpraca z kierowcami oraz innymi działami zgodnie z pełnionymi obowiązkami-Odpowiedzialność za poprawne i terminowe rozliczanie przewoźników-Dbanie o poprawność danych wpisywanych do systemu-Prowadzenie dokumentacji obciążeniowychdostawców zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy-Przygotowywanie zestawień,sprawozdań itp.-Współpraca z instytucjami finansowymi, kierownictwem firmy
TRANSPOL LIDER Sp. z o.o., sp. k. Łojewo - 2017-06-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- Analiza umów / kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina), utrzymywanie / nawiązywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne. Kontakt osobisty z kontrahentami oraz z podmiotami współpracującymi.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren Katowic.- Wynagrodzenie: 3750 zł/brutto + premia regulaminowa do 750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 23.08.2018 r. do 30.03.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca wykonywana 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin na tydzień, w przedziale od godziny: 7:00 do godziny: 18:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub pokrewnym (Ekonomia, Ekonomika itp.). Wymagany co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. handlowych lub specjalista ds. sprzedaży (lub podobnym obejmującym głównie sprzedaż) w ciągu ostatnich trzech lat; powyższe doświadczenie w pracy na rzecz podmiotu zajmującego się działalnością PKD 46.72.Z (sprzedaż hurtowa metali i rud metali). Wymagana biegła znajomość język ukraińskiego (C1) w mowie i piśmie. Wymagana znajomość znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu B1.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; 13 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość metod rekrutacji i selekcji pracowników; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych w obszarze IT; prowadzenie rozmów rekrutacyjnych; aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów; redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; ciągły monitoring rynku pracy IT; proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w danej firmie
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
- koordynacja prac dotyczących pozyskiwania projektów - kontrola administracyjna- kontakty z Krajowymi Punktami Kontaktowymi- zarządzanie bazą projektów- koordynacja procesu przygotowania wniosków projektowych, umów- przygotowywanie okresowych raportówPraca w godz. 8-16WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA PODCZAS PROCESU REKRUTACJIKontakt z pracodawcą: 71 370 99 40
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Kopleksowa i profesjonalna obsługa klienta (obcokrajowca), obsługa klienta online, fora, prowadzenie bloga, rekrutacja obywateli Ukrainy do nauki na kursach, szkoleniach
INSPIRACJE KINGA ROŻNIATA - 2018-11-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Koło (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi; okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 8-13; wymiar czasu pracy: 0,625 etatu (5 godz. dziennie)
Fundacja dla Dzieci Niepełnosprawnych "Nadzieja" - 2019-11-15 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2017-02-27 - Brzesko (małopolskie)
przygotowanie umów i procedur spółki, przygotowanie analiz płatności klientów, realizacja procesu weryfikacji klientów (ustalanie limitów kredytowych), przygotowywanie zabezpieczeń i umów ramowych, nadzorowanie i przygotowanie dokumentów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Powitanie klientów oraz wskazanie właściwego stanowiska obsługi, obsługa kasy - przyjmowanie wpłat.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale zamówień, współpraca z przedstawicielami firm, sporządzanie analiz. Praca w systemie 1 zmianowym, proponowane wynagrodzenie : 3500 zł - 5000 zł
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2019-03-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
opieka wychowawcza nad młodzieżą szkolną w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Praszka (opolskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
Rozwijanie oprogramowania L1 stacji bazowej LTE 5G
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad dziećmi w wieku 4, 6 , 8 lat (dwóch chłopców i dziewczyna) oraz pomoc w prowadzeniu domu.
T&T PEOPLE AND WORK Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. obsługa komputera;4. pomoc w prowadzeniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-01-07 - Legnica (dolnośląskie)