SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU Berzyna oferta pracy BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie ciągłości procesu produkcyjunego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Berzyna (wielkopolskie)
Pracodawca: BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-200 Berzyna 81, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjunego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Berzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, elektryczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe min. 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość zagadnień technicznych w obszarze utrzymania ruchu
Nazwa pracodawcy:
BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
64-200 Berzyna 81, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Berzyna
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 16.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1691b158104cf548ae6c74f169e2f19e
Podobne oferty pracy
Współpraca z dostawcami. Prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych dostawców, produktówpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
realizacja zakupów materiałów produkcyjnych, koordynowanie procesu realizacji złozonych zamówień, kontrola dokumentacji, sporzadzanie raportów dot. zakupów handlowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)
jw.
FPS Krzysztof Ruwiński - 2015-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie syntez chemicznych.Nadzór nad prawidłową realizacją procesów.Sporządzanie raportów z badań.Opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ZLECONE PRACE PORZĄDKOWE W NOWO WYBUDOWANYCH BUDYNKACH, DOPROWADZENIE ICH DO STANU UŻYTECZNOŚCI PO ZAKOŃCZENIU PRAC BUDOWLANYCH, BIEŻĄCE PRACE PORZĄDKOWE PO PRZEPROWADZKACH I INNE ZLECONEWYKSZTAŁCENIE: ZAWODOWEWYMAGANIA: DOBRY STAN ZDROWIA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, BRAK UCZULEŃ NA CHEMIĘ DO SPRZĄTANIA, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY, MINIMUM 2LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO/UKRAIŃSKIEGO ZE WZGLĘDU NA PRACĘ W EKIPIE ROSYJSKO JĘZYCZNEJ WYNAGRODZENIE: 14,70ZŁ BRUTTO/GODZINĘ160 GODZIN W MIESIĄCU W RÓŻNYCH GODZINACHPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do programu ENOVA. Rozliczanie projektów prowadzonych przez KPIR. Opisywanie dokumentów księgowych. Umowa o prace na zastępstwo, od pon-pt godz. 7:30-15:30.
KRAJOWA RADA IZB ROLNICZYCH - 2019-03-12 - Parzniew (mazowieckie)
Sporządzanie analiz rynku, marketing internetowy, reklama, PR, kontakty z kontrahentami zagranicznymi, przygotowywanie umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Kraków (małopolskie)
- Praca na samodzielnym stanowisku od poniedziałku do piątku. Obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie na koniec miesiąca dokumentów dla księgowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%). -Praca: 9:00-16:00. Wymagania wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 886-142-255) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: tablice.tloczone (at) gmail.com
DAAK DAMIAN KRECZMER - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie przezbojenia, montaż i demontaż form wraz z podłączeniem, zmiana materiału we wtryskarce. Ustawianie procesów, uruchomienie i optymalizacja procesu wtrysku oraz robota. Monitorowanie, korekta i raportowanie parametrów procesu. Prowadzenie przeglądów i napraw oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie maszyn. Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem produkcji.
kontakt przez OHP - 2019-01-17 - Pcim (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Grójec (mazowieckie)
wyszukiwanie nowych zamówień, zleceń produkcyjnych, kontrahentów w celu obciążenia pracami działu narzędziowni
PROMET Sp.z o.o. - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja polityki kadrowej firmy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń.
"WODPOL" Spółka z o.o. - 2017-08-08 - Żywiec (śląskie)
Oferta po umowie stażowej.Praca biurowa, monitoring instalacji zbiornikowych. Konstak między instalatorem, wykonawcą a firmą. Sprawdzanie kosztów, terminów.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Starorypin (kujawsko-pomorskie)
-sporządzanie deklaracji VAT - weryfikacja poprawności i kompletności rejestrów VAT, rozliczanie;-kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (głównie faktury / rachunki zakupowe krajowe, noty księgowe i odsetkowe własne i obce)-bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami (kompensaty, potwierdzenia sald, naliczanie odesetek, bez windykacji);-elektroniczna obsługa rachunków bankowych;-rozliczenie akcyzy od energii elektrycznej;-monitorowanie zmian w przepisach prawa (dot. głównie VAT, CIT, kacyza od energii elektrycznej);
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż biletów i ofert turystycznych. obłsuga komputera, utzrnywanie klientów, komunikatywna znajomość angielsiego.
Biuro Podróży Nysa Tour - 2019-02-06 - Nysa (opolskie)
Rekrutacja nowych pracowników, obsługa klienta, składanie raportów, tłumaczenie różnych zasad zakładu.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Żywiec (śląskie)
Obsługa elektronicznego systemu zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)
Wprowadzanie zamówień do systemu. Kontakt z klientami. Udzielanie informacji telefonicznych. Wystawianie dokumentów sprzedażowych. Wprowadzanie ofert do systemu. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
- realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych;- dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego;- ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
MONITOROWANIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW BHP, PPOŻ I OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKA ODPADAMI W ZAKŁADZIE, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI NADZORU NAD WARUNKAMI PRACY
INVER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Dębica (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp. Jawna - 2017-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja i zarządzanie sprzedażą i podległej sieci sprzedaży
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP" - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)