SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
cierpliwość, dokładność, uczciwość, nie karalność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6931043747
danePracodawcy_regon: 390370677
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: głogowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0203
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Głogów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431202
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|213
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 23.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21da26992a476b15f5a9bc365efec98e
Podobne oferty pracy
Dbanie o właściwą eksploatację sieci wod.-kan. obsługiwanej przez spółkę. Prace przy organizowaniu i koordynowaniu zadań związanych z planowanymi pracami i procesem usuwania awarii.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Wolbrom (małopolskie)
- odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Stare Siołkowice (opolskie)
praca biurowa, pomoc przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Chrzanów (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji i rozliczanie budów. Wprowadzanie danych
MASTEL Bogdan Masiak - 2016-11-23 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientówJedna zmiana, umowa zlecenie.Godziny pracy 7-13Wynagrodzenie 14,70 zł brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, załatwiane formalności pobytowych i związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
OLMIK SP. Z O.O. - 2019-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
4 GRANTS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-02-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
"NIKO" RYSZARD SZATKO - 2016-10-19 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
jw.
Jednostka Wojskowa Nr 4198 - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Drukowanie i zamieszczanie ogłoszeń, rekrutowanie pracowników, sprawdzanie dokumentów podróży, poszukiwanie pracowników na rynku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
Windykacja należności, rozliczanie paliwa, przygotowywanie zestawień obrotów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)
-
"SANO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów oraz ich wsparcie techniczne zgodne ze standardami firmy, bieżąca komunikacja drogą telefoniczną i mailową, obsługa chatu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Olsztyn (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, organizacja pracy biura, koordynacja płatności, wsparcie zarządu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zadań związanych z realizacją projektów realizowanych w ramach pozyskanych środków unijnych na inwestycje.przygotowywanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji stanowiącej obligatoryjne załączniki do wniosków o dofinansowanie zgodnie z treścią obowiązujących rozporządzeń, wytycznych i zaleceń dla beneficjentów poszczególnych programów operacyjnych.bieżąca współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi w zakresie dotyczącym przygotowania wniosków o dofinansowanie projektów.przygotowywanie wniosków o płatności w ścisłej współpracy z merytorycznymi Działami PGW WP.udział w prowadzonych przez Instytucje Zarządzające i Pośredniczące wizytach monitorujących, kontrolach i audytach i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, wyjaśnień i odpowiedzi.udział w naradach dotyczących problematyki wsparcia finansowego UE na realizację projektów inwestycyjnych oraz problematyki związanej z opracowywaniem Strategii Rozwoju.przygotowywanie niezbędnych sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych.udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych w zakresie środków pozyskanych ze środków unijnych.kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami.. zatrudnienie na okres próbny z możliwością przedłużenia, dodatek za wyslugę lat 5%-20%
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2020-04-10 - Opole (opolskie)
Wykonywanie bukietów i dekoracji kwiatowych. Miejsce pracy Września ul. Kościuszki 70 A lub ul.Warszawska 20 A.
OPTIMEX Aleksandra Radoszewska-Rogowska - 2019-03-25 - Września (wielkopolskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-11-28 - Krosno (podkarpackie)
Rozmowy z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy),planowanie dostaw
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "PARMA" Sp. z o. o - 2016-10-04 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, DOSTARCZANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOŚIADCZENIE W HANDLU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY LABORATORYJNEJ, PRAWO JAZDY B
DOM HANDLOWY NAUKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przestrzeganie i kontrolowanie spełniania wymogów higieniczno-sanitarnych w gabinetach szkoleniowych
SERVICE MEDICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)