SPECJALISTA DS. TURYSTYKI- PRACE INTERWENCYJNE EFS POWER (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI- PRACE INTERWENCYJNE EFS POWER (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów, aktywna sprzedaż, obsługa posprzedażowa.
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa klientów, aktywna sprzedaż, obsługa posprzedażowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 10 00-18 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TURYSTYKI- PRACE INTERWENCYJNE EFS POWER (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik informacji turystycznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe- mile widziane
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik informacji turystycznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2020
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c73a5fa819fc61c00cfc31f320180c2
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i usług telekomunikacyjnych w punkcie Plus GSM.
TRELEFONIKA Monika Trela - 2017-08-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Niepołomice (małopolskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych),rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych,prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, dokumenty należy składać do 31.03.2017 r.Praca na okres próbny: trzy miesięczny okres próbny, umowa na czas okreslKontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławGodzina zakończenia pracy: 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Popowo (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych firmy, ewidencja operacji finansowych oraz prowadzenie rachunku kosztów i wyników.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kraków (małopolskie)
Praca handlowca, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów i polityki sprzedażowej spółki. Badanie rynku i konkurencji, analiza potrzeb klientów. Odpowiedialność za cały proces negocjacyjno - sprzedażowy, finalizowanie sprzedaży. Efektywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń. Kreowanie polityki marketingowej spółki.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa administracyjna muzeum, współprowadzenie sekretariatu, przygotowywanie planów, sprawozdań ,projektów, pism i innych dokumentów. Prowadzenie spraw w zakresie zamówień publicznych.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2020-07-03 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie w pracy na ww. stanowisku; znajomość zasad księgowości, programu Excel, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych; gospodarka materiałowa, współpraca z główna księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-16 - Kotlarnia (opolskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
Świadczenie usług wspracia klienta przez telefon i mailowo w języku francuskim i hiszpańskim.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż towarów i usług
P.H.U. "AG-MAR" Marek Pacocha - 2020-09-08 - Oblasy (lubelskie)
Wsparcie oraz kontakt z użytkownikami pojazdów służbowychAktualizacja i tworzenie polityki flotowejNadzór i optymalizacja kosztów utrzymania flotyPrzekazywanie / odbieranie protokolarnie samochodów służbowych Koordynacja procesu serwisowania aut, badań technicznychKoordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnychProcesowanie zamówień nowych samochodów z firmami leasingowymi Koordynowanie procesu rejestracji, zbyć, ubezpieczeń pojazdówPrzeprowadzanie analiz i raportów w zakresie floty samochodowej
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wystawianie zleceń na produkcję
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami firmy; tworzenie baz marketingowych; telefoniczne przedstawianie oferty nowym klientom; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-06 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie zajęć artystycznych z rysunku i malarstwa z dziećmi, obsługa programów graficznych m.in. CorelDraw, Photoshop
GALERIA I OŚRODEK PLASTYCZNEJ TWÓRCZOŚCI DZIECKA TORUŃ - 2019-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie, nadzór i udział w bieżącej konserwacji i utrzymaniu technicznym obiektów, realizowanych przez własne zespoły oraz zewnętrzne firmy specjalistyczne; Organizowanie ciągłości dostaw do pomieszczeń i obiektów energii elektrycznej, zarówno w budynkach jak i na otaczającym ich terenie; Organizowanie i nadzorowanie niewielkich remontów pomieszczeń Nadzorowanie i udział w diagnostyce i usuwaniu stanów awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych budynkowych oraz sieci zewnętrznych Nadzorowanie wyżej wymienionych prac diagnostycznych, naprawczych i konserwacyjnych na wysokości, w tym powyżej 3 m; dalszy zakres podstawowych obowiązków na stronie http://bip.awf.krakow.pl/800-nabor-na-etat-specjalista-ds-energetycznych
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE - 2019-12-11 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie sprzedaży produktów firmy.2. Kontakt i rozmowa z klientami oraz firmami współpracującymi - komuniaktywność.3. Zamawianie towaru /składanie zamówień.4. Reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Leszcze (łódzkie)
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- ROZLICZENIA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW,- RZETELNA I TERMINOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACOWNIKÓW ORAZ KANDYDATÓW,- BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE BAZY PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW,- UDZIELANIE INFORMACJI O WOLNYCH MIEJSCACH PRACY,- REALIZACJA PROCESU ZATRUDNIENIA,- ADMINISTRACJA PROGRAMAMI BONUSOWYMI ORAZ UBEZPIECZENIEM DLA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW.
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)