SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych firmy, ewidencja operacji finansowych oraz prowadzenie rachunku kosztów i wyników.
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych firmy, ewidencja operacji finansowych oraz prowadzenie rachunku kosztów i wyników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Data zakończenia pracy: 19.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, kierunek dowolny, doświadczenie zawodowe dowolne, obsługa programu Excel, sumienność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, systematyczność, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (nie jest wymagany certyfiakt)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1115f7ad8d4bd1b4cea05228fbb9571
Podobne oferty pracy
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji. Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań, realizowanych samodzielnie. Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami. Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości. Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja wsposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalnościfinansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymanie czystości
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
rozwiązywanie problemów użytkowników platformy Ms SharePoint, tworzenie danych, monitorowanie i zarzązanie kolejką uzytkowników Ms SharePoint
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych w kontenerach.Wyamagana umiejętność wykonywania instalacji elektrycznych 230v, wykształcenie minimum zawodowe, rok doświadczenia zawodowego.Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny (888 544 999).
Firma Handlowo - Usługowa "MASTERTEC" Bogumił Dusiło - 2016-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2018-01-11 - Wejherowo (pomorskie)
WNIOSKOWANIE, REALIZACJA I ROZLICZANIE PROJEKTÓW EFS. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2019-03-22 - Słupsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień, dbanie o powierzoną grupę produktów, obsługa programu WF -MAG
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-12-01 - Żyrardów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
•Obsługiwanie telefoniczne klientów na zasadach obowiązujących w firmie regulaminami i procedurami.•Wyjaśnianie zapytań i wątpliwości klientów•Prowadzenie dokładnej i rzetelnej historii kontaktów i zapytań klientów •Branie aktywnego udziału w szkoleniach mających na celu osiągnięcie pełni kwalifikacji potrzebnych do pracy •Wspieranie innych działów w ramach back’up-u ich zadańKANDYDAT PROSZONY JEST O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU UMÓWIENIA SPOTKANIA.
Cross Finance Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
- realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy,- utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych,- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- bieżące analizy rynku, działań konkurencji oraz sprzedaży - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Starpool - 2018-12-21 - Lewin Brzeski (opolskie)
Pracownik działu handlu odpowiedzialny za kontakty z Klientami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-01 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Rosji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów - obcokrajowców, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i testów psychologicznych w j. innym niż polski, tworzenie centrum oceny (Assessment Centre), zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie; reprezentowanie firmy na Targach Pracy, organizacja Programu Praktyk, prowadzenie bazy danych CV zgodną z RODO, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej.
Vipro spółka cywilna Przemysław Marchwiński, Bogdan Puckowski - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji niemieckojęzycznej, rejestracja i realizacja zleceń, utrzymywanie kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Dobiegniew (lubuskie)
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Negocjacje umów handlowych. Korespondencja e-mailowa w językach niemiecki, ukraiński, rosyjski. Przyjmowanie i realizacja zamówień. wyjazdy służbowe do Niemiec, Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)