SPECJALISTA DS. TRANSPORTU Krotoszyn oferta pracy DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, chęć do pracy oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki, otwartość na nowe wyzwania, komunikatywność, gotowość do pracy zmianowej Zakres obowiązków: - planowanie i kontrola transportu wewnętrznego,- zarządzanie dokumentacją transportową,- stały kontakt i współpraca z kierowcami,- współpraca z innymi działami firmy.Pracodawca oferuje:- pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie,- atrakcyjne wynagrodzenie,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych,- ciekawą pracę w doświadczonym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych,- pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO.
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, chęć do pracy oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki, otwartość na nowe wyzwania, komunikatywność, gotowość do pracy zmianowej Zakres obowiązków: - planowanie i kontrola transportu wewnętrznego,- zarządzanie dokumentacją transportową,- stały kontakt i współpraca z kierowcami,- współpraca z innymi działami firmy.Pracodawca oferuje:- pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie,- atrakcyjne wynagrodzenie,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych,- ciekawą pracę w doświadczonym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych,- pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3012
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,chęć do pracy oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki,otwartość na nowe wyzwania,komunikatywność, gotowość do pracy zmianowej
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6211766191
danePracodawcy_regon: 300820828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt przez stronę marketu zakładka "Kariera "
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - przez stronę marketu zakładka "Kariera"
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: krotoszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3012
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936931
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242221
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.06.2020
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea89c10a19e0d762bbed03887a9fc896
Podobne oferty pracy
obsługa zleceń internetowych. obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Babice Nowe (mazowieckie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, DODAWANIE OGŁOSZEŃ, WERYFIKACJA APLIKACJI KANDYDATÓW DO PRACY, ROZMOWY Z KANDYDATAMI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SPRZĘTU BIUROWEGO, PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
HM Serwis Group sp. z o.o. - 2019-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
- wprowadzanie FV- dekretacja- rozliczenia roczne
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności z rozliczaniem kadr w firmieprogram komputerowy ds kadrastystowanie obecnej specjalistce
Przedsiębiorstwo Handlowo-Spedycyjne MAGNUM Jacek Pasternak i Aleksy Pasternak Sp. j. - 2019-12-19 - Chorula (opolskie)
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami,- kompleksowa obsługa sprzedaży: przygotowanie ofert, przyjmowanie zleceń, przygotowanie planu wykonania prac, koordynacja realizacji zamówień, rozliczanie robót,- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i kontraktowej (historia zleceń, zgłoszeń do zamawiającego),- przygotowanie pism i wniosków,- wyszukiwanie i zatwierdzanie materiałów,- wystawianie dokumentów wydania towaru i faktur,- analiza ogłoszonych przetargów i kalkulacje cenowe,
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Ługów (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników, budowanie bazy kandydatów, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
TRISTAR - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż, doradzanie klientom, kompleksowa obsługa klienta, obsługa programu WG-MAG, dbanie o powierzoną grupę produktów, składanie zamówień, obsługa urzadzen biurowych, inne prace biurowe
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie kandydatów (pracowników) z Ukrainy, zamieszczanie ogłoszeń na stronach i portalach internetowych, kontakt z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakości w toku produkcji NDT wykonywania robót spawalniczych.Dokumentowanie przeprowadzonych kontroli i badań.Ocena wyrobu gotowego, kontrola i kompletacja dokumentów jakościowych.Opracowywanie dokumentacji jakościowej dla klienta, nadzorowanie reklamacji.Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej do odbiorów Klienta oraz UDT. Uczestniczenie w odbiorach częściowych robót pod dany projekt.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Rychtal (wielkopolskie)
komplementacja, pakowanie i terminowe wysyłanie zamówień zgodnie z planem wysyłek, wystawianie dokumentów wysyłkowych i sprzedażowych
LennyLamb sp. z o.o. sp.k. - 2017-11-07 - Kłudzice (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Zamiatanie chodników, wycinka zakrzaczeń, plantowanie poboczy, pielęgnajca kwiatów....
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
organizacja i wdrażanie metod sprzedaży usług szkoleniowych, paraca z klientem, przygotowywanie raprtów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poniatowa (lubelskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Poznań (wielkopolskie)
(dla osób do 30rż) przygotowanie produktów (tkanin) do sprzedaży i ich wyeksponowanie , pomoc przy wyborze produktów, sprawna realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie faktur, przyjmowanie i załatwianie lub pośredniczenie w załatwianiureklamacji
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczepanów (dolnośląskie)
prace w stolarni
ZAKŁAD STOLARSKO-MODELARSKI MIROSŁAW KUTA - 2019-05-22 - Bożenkowo (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z powierzonymi klientami. Potwierdzenie i przyjęcie zamówień od obsługiwanych klientów. Rejestracja pracowników do systemu budowanie bazy danych. Rekrutacja pracowników zgodnie z zamówieniem kontrahentów. Weryfikacja pod względem formalnym, podpisywanie umów, rachunków. Prowadzenie dokumentacji pracowników na umowę zlecenie oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę tymczasową. Zbieranie raportów godzinowych dotyczących obsługiwanych kontrahentów. Tworzenie siatki godzin i list płac dla pracowników tymczasowych w obsługiwanych kontraktach. Akceptowanie list płac. Reprezentowanie firmy podczas spotkań z kontrahentami. Stosowanie się do przepisów prawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. Weryfikacja danych osobowych niezbędnych do podpisania umów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta,dekretowanie dokumentów, praca biurowa.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 1 rokMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach:8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łaziska Górne (śląskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kraków (małopolskie)
obsługa telefonicznai e-mailowa hurtowni oraz bazy klientów, doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stare Babice (mazowieckie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY Z RÓŻNYCH ŚRODKÓW (NP. AGENCJE ROZWOJU REGIONALNEGO), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ MERYTORYCZNYCH Z DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ORAZ PRZESYŁANIE DO MINISTERSTWA. WSPÓŁPRACA Z MINISTERSTWAMI, SAMORZĄDAMI I MEDIAMI. ORGANIZOWANIA ZBIÓREK PUBLICZNYCH I WARSZTATÓW. BIEŻĄCY KONTAKT Z PRZEDSTAWICIELAMI INSTYTUCJI WDRAŻAJĄCYCH ŚRODKI POMOCOWE. WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, DOBRA ORGANIZACJA, ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W GODZINACH 08.00-12.00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
Tworzenie harmonogramu remontów, bieżące prowadzenie dokumentacji, tworzenie zgodnie z zapotrzebowaniem dot. tecnadzór dokumentacji technicznej, wykonywanie poleceń przełożonych
"TABOR DĘBICA" Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Sosnowiec (śląskie)