SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I PLANOWANIA PRODUKCJI Prudnik oferta pracy DIVERSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie procesu produkcji.
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: DIVERSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prężyńska 36, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Planowanie procesu produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Samodzielność, zorganizowanie, terminowość. Zdolności analityczne i logicznego myślenia. Mile widziane dośiadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
DIVERSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 21
Nazwisko osoby zgłaszającej: Barbara Szastak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 16.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)
projektowanie i programowanie w programie typu CAD i CAM , wdrażanie nowych wyrobów do produkcji, wykonywanie kalkulacji wdrażanych produktów, bieżąca obsługa od strony technicznej klientów firmy
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Łęczyca (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rowiązywanie problemów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rąbień AB (łódzkie)
obsługa serwisu techniczno-naprawczego, prace elektryczne, obsługa agregatu prądotwórczego
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z urządami i hurtowniami na Ukrainie.
FORTUNA Gospodarstwo Rolno-Hodowlane s.c. - 2016-04-12 - Pyrzany (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kamionna (mazowieckie)
Obsługa drukarki flexo, przygotowanie farb do druku, oklejanie matryc, obsługa codzienna maszyny drukarskiej, pakowanie gotowego wyrobu. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Bielsku-Białej (Wapienica).
Firma ART Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Mąkoszyce (opolskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Białystok (podlaskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-04-27 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków; wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (wnioski o wydanie pozwoleń sektorowych, operatów wodnoprawnych, decyzje odpadowe, decyzje na wprowadzenie gazów lub pyłów), itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA LESZEK ZAJĄCZKOWSKI - 2016-09-22 - Gliwice (śląskie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji związanej z ochroną środowiska w firmie zgodnie z obowiązującymi przepisami,Prowadzenie dokumentacji i załatwianie spraw związanych z inwestycjami
Innotec Sp. z o.o - 2017-07-28 - Recz (zachodniopomorskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, pomoc w prowadzeniu ksiąg handlowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, rozliczanie płatności, pomoc w rozliczaniu podatków (VAT, CIT,PIT) oraz sporządzaniu deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników, pomoc w sprawozdawczości GUS, bieżaca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, kompleksowe prowadzenie akt osobowych naliczanie oraz sporzadzanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej, rozliczenia z ZUS.
Szubert Marek Andrzej Firma Budowlana SZUBERT - 2017-08-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-13 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodny
"ALLIUM" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
gospodarka magazynowa - przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa programu magazynowego
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-10-26 - Stryszawa (małopolskie)
jw.
DELTA S. A. - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-08-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
1. Czynne uczestnictwo w zespole terapeutyczno opiekuńczym. 2. Wykonywanie zabiegów terapeutycznych wg obowiązujących zasad i ich dokumentowanie. 3.Opracowywanie i realizowanie indywidualnych programów rehabilitacyjnych. 4. Wykonywanie z mieszkańcami ćwiczeńzleconych przez lekarza. 5. Prowadzenie codziennej gimnastyki z mieszkańcami. 6. Współpraca z lekarzem, psychologiem, instruktorem terapii zajęciowej, instruktorem kulturalno-oświatowym w celu realizacji zamierzeń zespołu terapeutyczno-opiekuńczego. 7. Prowadzenie odpowiednie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą. 8. Przestrzeganie bezpieczeństwa mieszkańców podczas ćwiczeń.9. Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb Domu, zleconych przez Dyrektora Domu lub osobę upoważnioną.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-27 - Borzęcin (małopolskie)
organizacja pracy kawiarni, dbanie o wizerunek i rozwój firmy, wyszukiwanie i obsługa kluczowych klientów, organizowanie imprez i promocji,
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)