SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Zielona Góra oferta pracy MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Ogólne umiejętności techniczne dotyczące organizacji wystaw2. Prace gospodarczo- techniczne na terenie muzeum3. Zaopatrzenie (zakupy dot. prac gospodarczych)4. Przewóz eksponatów sam. służbowym
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Niepodległości 15, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Ogólne umiejętności techniczne dotyczące organizacji wystaw2. Prace gospodarczo- techniczne na terenie muzeum3. Zaopatrzenie (zakupy dot. prac gospodarczych)4. Przewóz eksponatów sam. służbowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: robotnik gospodarczy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne; umiejętności techniczne; prawo jazdy kat. B;
Nazwa pracodawcy: MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 15, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik gospodarczy
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Analiza danych marketingowych, wdrazanie planu metod promocji.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Rudniki (opolskie)
Pomoc podopiecznym w codziennych czynnościach, pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie, higienę osobistą.Umowa zlecenie od 10 godzin tygodniowo.Kontakt z pracodawcą: osobisty, praca (at) domowaopieka.pl lub 509 277 881, 669913033, 669914251
Stowarzyszenie Opiekuńcze NADZIEJA - 2017-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Szef kuchni - kucharz, kuchnia polska i włoska
Inna Bajka Radosław Hugeth - 2017-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe II st., kier. Mechaniczno Technologiczny, Automatyka, Elektronika i Informatyka lub Inżynieria Materiałowa i Metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2018-02-14 - Zamość (lubelskie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie aukcji, przywożenie i wysyłanie towaru z Niemiec, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta sieciowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-14 - Gubin (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obliczanie płac, podatków i składek ZUS, umowy zlecenie, PIT, obsługa programu Płatnik, bankowość elektroniczna, prowadzenie w małym zakresie kasy przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
logopeda, oligofrenopedagog
Zespół Szkół Specjalnych nr 103 - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z zagranicznymi placówkami wykonującymi badania laboratoryjne, kontakt z lekarzami i pacjentami z innych miast w celu wykonywania badań laboratoryjnych
Centrum Medyczne Św. Łukasza - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
Zaopatrzenie Zakładu w opakowania i surowce;Sporządzanie planów zakupów opakowań i surowców w oparciu o otrzymane plany produkcyjne;Analizowanie ilościowe i wartościowe zamawianych opakowań i surowców;Dokumentacja pracy, w tym opisywanie faktur, czuwanie nad ich zgodnością z zamówieniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącego przepływu materiałów, fakturowanie sprzedaży materiałów;Analiza opakowań i surowaców względem rotacji. Zgłaszanie materiałów zbędnych;Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do składanych reklamacji jakościowych i ilościowych;Ścisła wspólpraca z działami wewnętrznymi w firmie w zakresie wdrożeń nowych produktów.
GRUPA INCO S.A. - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
mailowa i telefoniczna obsługa zamówień z serwisów aukcyjnych i sklepu wysyłkowego firmy, pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
DUONET s.c. Jan Schenk, Jakub Siadek - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kadrowa szkoły.2. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.3. Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych Pracowników:- Kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.4. Prowadzenie akt personalnych pracowników szkoły.5. Ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami.6. Przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związane z rozwiązaniem stosunku pracy.7. Przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla nauczycieli i pracowników szkoły.8. Przygotowywanie umów zleceń.9. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.10. Prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi.11. Prowadzenie ewidencji legitymacji nauczycielskich.12. Sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.15. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO.16. Współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły / odprawy, jubileuszy, dodatki na zagospodarowanie, badania lekarskie itd.17. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem merytorycznym.18. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i główną księgową.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2018-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)