SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH R33/1127-33/20 Nowa Wieś oferta pracy ALMIDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH R33/1127-33/20
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa bieżących umów z klientami w zakresie sprzedaży akumulatorów, koordynacja projektów w obszarze OZE
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ALMIDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-853 Nowa Wieś 29, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa bieżących umów z klientami w zakresie sprzedaży akumulatorów, koordynacja projektów w obszarze OZE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH R33/1127-33/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2020
Data zakończenia pracy: 09.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prowo jady kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie: technik elekrtyk/automatyk, komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
ALMIDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5220000341
danePracodawcy_regon: 006231551
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
00-778 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311303
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2020
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 09.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87d2a9029f39c58a653be49b6a5435c7
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
zakres obowiązków: telfoniczna i mailowa obsluga klientów w sprawach reklamacji w branży Taxi;
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wyboru wykonawcy i zawarcia z nim umowy, wybieranie wlaściwego trybu udzielania zamówienia, weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunkow udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogloszeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówien publicznych, monitorowanie realizacji planów, sporządzanie sprawozdań, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzialenie zamówień publicznych,
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2019-02-13 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; mile widziana postawa pro sportowa z ukierunkowaniem na branżę fitness; mile widziana znajomość języka angielskiego; łatwość w nawiązywaniu kontaktów; wiedza na temat sprzedaży i marketingu; wiedza na temat social media i promocji; komunikatywność; prawo jazdy kat.B, umiejętność zarządzania swoim czasem; zakres obowiązków: wprowadzanie sprzętu sportowego na rynek polski, rozpoznawanie rynku sprzętu sportowego, kontakt z pozyskanymi klientami; kreowanie wizerunku urządzenia; miejsce pracy: teren Polski
ENDURANCE SPORTS PIOTR WALKE I ARKADIUSZ DZIURA SPÓŁKA CYWILNA - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)
samodzielne wykonywanie obowiązków na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ww. ustawy, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu - 2020-02-17 - Zgierz (łódzkie)
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne wspieranie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wyszków (mazowieckie)
Pakowanie warzyw
kontakt przez OHP - 2018-01-19 - Sielec Biskupi (świętokrzyskie)
Składanie zamówień u dostawców, kontakty zklientami, wprowadzanie danych do komputera
KAPS sp. z o.o. - 2018-03-21 - Rzezawa (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kraków (małopolskie)
Pozyskowanie nowych klientów oraz stały kontakt z dotychczasowymi, zarządzanie zzamówieniami, planowanie dostaw.
DOSER Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Poniatowice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników spółdzielni, kadry, płace.Godziny pracy 7-15
SPÓŁDZIELNIA PRACY LEKARZY SPECJALISTÓW "ZDROWIE" NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLSZTYNIE - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie środków finansowych, monitoring dostępności funduszy; pisanie projektów wraz z tworzeniem budżetu projektu, harmonogramu rzeczowego, wniosku aplikacyjnego; monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych przedsięwzięć, przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
- Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowej w pełnym zakresie;- Naliczanie wynagrodzeń;- Rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń; - Prowadzenie dokumentacji PFRON wg obowiązujących przepisów;- Pomoc w zakresie obsługi księgowej firmy (obieg dokumentów, rejestracja, korespondencja, zaopatrzenie).
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2018-11-20 - Brochocinek (mazowieckie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-27 - Nysa (opolskie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-08-28 - Działoszyn (łódzkie)
Pomoc przy przygotowywaniu komputerowych rysunków 2D i 3D zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami oprogramowania, tj.: AutoCAD, MicroStation, Speedikon i systemów PDS;- tworzenie i nanoszenie zmian w modelach i rysunkach technicznych, począwszy od szkiców, planów oraz pisemnych i ustnych instrukcji;- pomoc przy zarządzaniu dużą ilością wprowadzanych zmian w rysunku technicznym, tj. zarządzanie systemem czerwonych linii i sprawdzanie czy wszystkie związane z nimi elementy są aktualizowane w ciągu tworzenia całego rysunku;- wspieranie projektantów, tj. kreślenie rysunków oraz tworzenie plików PDF w celu optymalizacji procesu projektowania;- opracowywanie dokumentacji technicznej;- zapewnianie wsparcia w ramach projektowania CAD w zakresie funkcji technicznych i konserwatorskich;- wspieranie rozwoju dokumentacji standardów projektowych, instrukcji obsługi i procedur w celu stworzenia jednolitych rysunków i dokumentacji. - w sytuacjach wyjątkowych wykonywanie ręcznych rysunków technicznych.- pomoc przy opracowywaniu programów funkcjonalno-przestrzennych i projektów planów budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów budowlanych lub ich części wraz z przyległym terenem;- pomoc przy kontroli nad realizacją projektowanych obiektów w ramach nadzoru autorskiego i budowlanego- prowadzenie studia i badań nad praktycznym wykorzystaniem w budownictwie wyników prac z innych dziedzin: inżynierii budowlanej, materiałowej i sanitarnej, ergonomii, socjologii, psychologii, ekonomiki budownictwa itp.- archiwizowanie dokumentacji.- wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
ZDI sp. z o.o. - 2019-10-28 - Zamość (lubelskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
Monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-16 - Cmolas (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Aktywne wyszukiwanie dostawców. Dokonywanie analizy zaopatrzenia i składanie zamówień u dostawców. Pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów i usług. Nawiązywanie relacji z dostawcami.Prowadzenie dokumentacji i raportów. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe- konieczne ,wyższe-mile widziane
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Bobrówka (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektryk, elektroenergetyk; umiejętność czytania schematów; znajomość branży elektrycznej, pakietu MS Office; mile widziana znajomość AUTO-CAD; prawo jazdy kat. B; konsultacje techniczne z klientami; sporządzanie ofert techniczno-handlowych; koordynacja przebiegu zamówienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie nowych pracowników, przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów, wdrażanie ich na stanowiskach pracy, koordynowaniem przebiegu ich pracy,
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
"PRO SOLUTION" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Jaworzno (śląskie)
Montaż ścian działowych, sufitów podwieszanych oraz budowy konstrukcji dachowych w systemie suchej zabudowy, wyznaczanie miejsca montażu, wykonywanie prac pomocniczych związanych z montażem, wykonywanie izolacji ścian, sufitów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż regałów w halach magazynowych,praca w delegacji w kraju i poza granicami kraju.
GD Solution Sp. z o.o - 2019-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)