SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kielce oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Data publikacji: 2019-11-20
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piesza 6, 25-556 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe. Zakres obowiązków: nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego, prace administracyjne.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Piesza 6, 25-556 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 697-070-920 e-mail: norbertszota (at) pgm.kielce.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Piesza
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 20.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5450da706499262fac9e1dd7cfdfc56
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuokres wykonywania zlecenia 1-1,5 rokuMiejsce wykonywania pracy: ul. Armii Krajowej + praca w terenie
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Praca związana z konserwacją urządzeń melioracyjnych oraz innych robót związanych z regulacją cieków wodnych
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2016-01-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosysjkim, obsługa reklamacji, telefoniczna i internetowa obsługa zamówień na rynek ukraiński i rosyjski
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Zielona Góra (lubuskie)
telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie reklamacji
VECTRA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
rozliczanie zakupu i sprzedaży materiałów do produkcji i wyrobów gotowych (branża metalowa) kalkulacja i rozliczanie ofert handlowychrozliczanie magazynu
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-04-26 - Bieruń (śląskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
-
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2018-08-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
kontrola jakości produkowanych towarów
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Skwierzyna (lubuskie)
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja oraz wdrażanie projektów dotyczących nowych modeli oraz platform w obszarze Chłodnictwa WHP EMEA;Współpraca z tureckimi dostawcami odnośnie uruchamiania produkcji oraz dostaw komponentów do WHP Polska;Współpraca z działami współpracującymi z INDESIT Manisa (Turcja);Nadzór transportów z tureckimi przewoźnikami jak również koordynacja odprawy celnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prace kadrowo-płaccowe
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Henryków-Urocze (mazowieckie)
- Prowadzenie telefonicznego, e-mailowego marketingu firmy. Obsługa klienta w punkcie. Tworzenie ofert. Kontrolowanie swojej pracy. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00 - godziny pracy do uzgodnienia. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub call center. Umiejętność obsługi komputera - WORD, EXCEL. Odpowiedzialność. Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy. Chęć do stałego rozwoju. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 728-900-176) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ułańska 9, 40-887 Katowice ---> LOKAL EPAKA.PL) lub e-mail: phulechowski (at) gmail.com
P.H.U. Tomasz Lechowski - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
kalkulacja robót branżowych (elektroenergetycznych i teletechnicznych), analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej (SIWZ, PFU, dokumentacji projektowej), przygotowywanie i kompletowanie wymaganych dokumentów formalnych i załączników do oferty w ramach przetargów publicznych i prywatnych, szczegółową analizę zapytania ofertowego, przygotowanie i dystrybucja zapytań materiałowych, przygotowywanie budżetu.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Zabrze (śląskie)
- Wykonanie prac budowlano - wykończeniowych: wykonywanie gładzi, układanie płytek KG, malowanie, układanie paneli i wykładziny, montaż sufitów podwieszanych, montaż ścianek działowych, tynkowanie ścian.- Praca wykonywana na terenie całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się pomiędzy innymi pracownikami firmy.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 + czasami soboty. Wymagane wykształceni min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności wykonywania robót wykończeniowych. Wymagana znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego w stopniu min. A1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Katowice (śląskie)
telefoniczny kontakt z klientem, wyszukiwanie kontrahentów
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. - 2016-04-01 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentacją organizacyjno-prawną, prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ochrona roślin, nawożenie, orka itp. dotyczy roślin tj. rzepak, jęczmień, przenica,żyto, burak cukrowy
"AGRIZA" Sp. z o.o. Żarczyn - 2016-06-22 - Żarczyn (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komorników, przygotowanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
Obsługa programu Sage Kadry i Płace (prowadzenie rozliczeń z ZUS), wystawianie umów cywilnoprawnych w programie Sage Kadry i płace, naliczanie składek ZUS i PDOF zgodnie ze statusem osoby, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (doprzelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi odwynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych wprogramie kadrowym napodstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, zastępowanie osoby prowadzącej kadry w wypadku jej nieobecności.
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
dekretacja i księgowanie dowodów sprzedazy, zakupu w systemie finansowo- księgowym, weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym i podatkowym, prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT w zakresie księgowanych dokumentów, księgowanie raportów kasowych, rozliczanie kart płatniczych, sporządzanie kompensat, uzgadnianie sald, rozliczanie sald, rozliczanie rozrachunków wraz z ewidencją różnic kursowych
SOLVERA GAWEL TECHNOLOGY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Łąka (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem :umów o prace, wypowiedzeń, świadectw pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy zlecenia ,umowy o dzieło), obsługa programu kadrowo- płacowego, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, ewidencja zwolnień lekarskich, monitorowanie przepisów z zakresu Prawa pracy
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
biegła znajomość języka niemieckiego,wynagrodzenie: 3000 netto;
Usługi Transportowe Kołeczko Piotr - 2016-12-07 - Bogdaj (wielkopolskie)
-bieżąca analiza i monitoring należności,-kontakt i negocjacje z kontrahentami,-współpraca z księgowością oraz doradcą prawnym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Pracownik produkcji
POLAN POLSKO FRANCUSKA SPÓŁKA Z O.O. JOINT VENTURE - 2018-08-28 - Żabno (małopolskie)