SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I SERWISU Gałków Duży oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I SERWISU
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Reagowanie na awarie urządzeń produkcyjnych, komunikacja ze stronami, prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń produkcyjnych, udział w procesach wdrożeniowych w zakresie konfigurowania urządzeń produkcyjnych, doskonalenie istniejących procesów produkcyjnych, proponowanie i wprowadzanie zmian poprawiających bezpieczeństwo i wydajność pracy urządzeń, eksploatacja i usuwanie usterek w instalacjach budynku.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Gałków Duży (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gałków Duży, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reagowanie na awarie urządzeń produkcyjnych, komunikacja ze stronami, prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń produkcyjnych, udział w procesach wdrożeniowych w zakresie konfigurowania urządzeń produkcyjnych, doskonalenie istniejących procesów produkcyjnych, proponowanie i wprowadzanie zmian poprawiających bezpieczeństwo i wydajność pracy urządzeń, eksploatacja i usuwanie usterek w instalacjach budynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I SERWISU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gałków Duży
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik mechanik*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia sep
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: język angielski- mile widziany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pomysłowość i umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza z dziedziny mechaniki i elektryki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: 1 rok doświadczenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
korzystanie ze schematów elektrycznych oraz mechanicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : korzystanie ze schematów elektrycznych oraz mechanicznych, komunikatywność, pomysłowość i analityczne myślenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Częstochowska 40/52, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 40/52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 23.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43414bb176b0c5c147616bd63b3496e1
Podobne oferty pracy
Zapewnienie właściwej obsługi, eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów teleinformatycznych i urządzeń łączności radiowej oraz obsługi systemów nagłaśniających.ZADANIA PODSTAWOWE1)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów łączności radiowej;2)zabezpieczenie sprzętu łączności radiowej dla potrzeb komórek organizacyjnych oraz nadzór nad eksploatowanymi urządzeniami;3)opracowywanie i aktualizacja danych radiowych jednostki;4)usuwanie awarii, naprawa sprzętu, konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy sprzętu łączności radiowej;5)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;6)przygotowywanie planów zakupu sprzętu zgodnie z obowiązującymi normami wyposażenia;7)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale łączności;8)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie kont dostępowych, zakładanie kont użytkownikom;9)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;10)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;11)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych);12)trzymanie w gotowości do pracy systemu wideokonferencyjnego;13)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej na określonym terenie
Park-M Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Stary Sącz (małopolskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych - sprzętu medycznego1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2000 zł brutto
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-09-12 - Brzeszcze (małopolskie)
prace przygotowawcze i prace porządkowe, laminowanie ręczne
Agnieszka Piasecka - SEDYMENT - 2018-02-13 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Czynności kasjerskie
kontakt przez OHP - 2018-12-05 - Tarnów (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rowiązywanie problemów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rąbień AB (łódzkie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym, - koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach, - pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, - pozyskiwanie kontrahentów
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych firm.
Biuro Rachunkowe PLUS S.C. Małgorzata i Jerzy Misiura - 2017-11-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 40/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Sporządzanie sprawozdań finansowych Oddziału (miesięcznych i rocznych), sprawozdań z działalności, sprawozdań z planu pracy, kwartalnych sprawozdań (AZ-KRH Aktywa-należności handlowe od nierezydentów oraz zaliczki wypłacone nierezydentom, PZ-KRH Pasywa zobowiązania handlowe wobec nierezydentów oraz zaliczki otrzymane od nierezydentów, RB-N o stanie należności oraz RB-Z o stanie zobowiązań,2. Rozliczanie dotacji z budżetu Państwa,3. Bieżąca analiza zapisów księgowych, sald i obrotów kont księgowych Oddziału,4. Przygotowywanie danych z modułu księgowego niezbędnych do sporządzania wszelkich analiz wewnętrznych.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane będzie wykształcenie ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane jest minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 351),3. Znajomość pełnej księgowości,4. Doświadczenie w zakresie obsługi informatycznych systemów finansowo-księgowych,5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych aplikacji pakietu MS Office (w szczególności narzędzi Word i Excel).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, samodzielność, sumienność i dokładność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ABM SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Niepołomice (małopolskie)
Analiza prowadzonych działań, przygotowanie raportów i zestawień. Obsługa programu Subiekt. Nadzór i realizacja strategii firmy budżet marketingowy, program lojalnościowy. Ścisła współpraca ds. sprzedaży i marketingu. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-29 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień oraz prowadzenie korespondencji kontahentów zagranicznych oraz krajowych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów i zestawień handlowych, obsługa dokumentów eksportowych, raportowanie działań sprzedażowych.Jedna zmiana: od 7-15.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-09-16 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
-planowanie i koordynowanie produkcji w celu zwiększenia wydajności i produktywności-współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych,-wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z polityką Firmy Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami produkcyjnymi-racjonalizacja produkcji pod kątem redukcji kosztów-nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii-współpraca z wszystkimi działami zakładu innymi zakładami Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-prowadzenie wymaganej dokumentacji-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wypełnienie dodatkowych poleceń przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biurowe, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie zamówień od klientów, wyliczanie planu produkcji
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego. Kontakt z Grupami Asortymentowymi. Zlecanie do wysyłek paczek reklamacyjnych. Tworzenie faktur korygujących dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Praca jako grafik komputerowy. Umiejętność obsługi programu Photoshop.Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą, zależne od posiadanych umiejętności.
WEPOL Suchecki Marcin - 2019-05-09 - Racibórz (śląskie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
rozliczanie, naliczanie ZUS i US, prowadzenie akt osobowych
"EUROTECHNIKA" Mariusz Wojtasik - 2018-10-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)