SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI Kołobrzeg oferta pracy AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA, PRO, nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowania dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych. Praca w Kołobrzegu, dwuzmianowa w godz. 7-15, 11-19.
Data publikacji: 2021-04-30
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA, PRO, nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowania dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych. Praca w Kołobrzegu, dwuzmianowa w godz. 7-15, 11-19.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne, min. 3 lata stażu pracy, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, znajomość programów komputerowych pakiet MS Office, NORMA PRO, prawo jazdy kat. b oraz możliwość dysponowania własnym samochodem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5262675121
danePracodawcy_regon: 01529632200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
02-548 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.04.2021
Oferta pracy ważna do: 28.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94cb4529d46ac5c8971f46bf3da79379
Podobne oferty pracy
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i kontola prawidłowości wykonywania remontów maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Krasnystaw (lubelskie)
Współpraca ze spedycjami- kierunki głownie UE, ale również wschód EuropyOrganizowanie transportów, przygotowywanie narzędzi dla działu sprzedaży np. cenników kosztów transportu w różnych kierunkach, tak by kalkulacje handlowe były rentowne,Praca nad rentownością i otymalizacją kosztów transportu,Przyjmowanie towarów od producentów, weryfikacja, przyjęcie na magazyn.Opieka nad reklamacjami klientów.Praca w siedzibie firmy na placu w trakcie załadunków i rozładunków jak i w biurze.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot - 2021-04-15 - Siekierczyn (dolnośląskie)
Specjalista ds. kadr i płac ( możliwość podszkolenia z księgowości); możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu, w dowolnej formie (umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B) Ofertra pracę w młodym, przyjaznym zespole, który obecnie tworzy 6 osób.
BIURO RACHUNKOWE KPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
WSPARCIE LOKALNEJ ORGANIZACJI SPRZEDAŻY/KLIENTÓW W OKREŚLANIU NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNICH TECHNICZNIE I OPŁACALNYCH ROZWIĄZAŃ, A TAKŻE W PRZYGOTOWYWANIU OFERT TECHNICZNYCH; ZAPEWNIENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO PODCZAS SPOTKAŃ Z KLIENTAMI, PREZENTACJI PRODUKTÓW I NEGOCJACJI;POMAGANIE I ASYSTOWANIE ORGANIZACJOM SPRZEDAŻY W ZROZUMIENIU HANDLOWYCH I TECHNICZNYCH ASPEKTÓW PRODUKTÓW;PRZYGOTOWANIE OPISÓW TECHNICZNYCH ZASTOSOWANYCH PRODUKTÓW I TECHNOLOGII WSPIERAJĄCYCH PROCES SKŁADANIA OFERT;PEŁNIENIE FUNKCJI KLUCZOWEGO ZASOBU/WSPARCIA TECHNICZNEGO W WYZNACZONYM OBSZARZEWYKONYWANIE BADAŃ ANALITYCZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH W CELU OKREŚLENIA NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNIEGO ROZWIĄZANIA TECHNICZNEGO DLA POTRZEB KLIENTA;ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROJEKT W ZAKRESIE ELEKTRYCZNYM; ADRESOWANIE/KOMENTOWANIE WYMAGAŃ KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI PERSONALNE, KARTY WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, EWIDENCJA CZASU PRACY),- SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY,- SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH (UMOWY O DZIEŁO, UMOWY ZLECENIE) DLA ZLECENIOBIORCÓW,- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH, - ROZLICZANIE UMÓW O DZIEŁO I UMÓW ZLECENIE,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS, URZĘDU SKARBOWEGO, GUS, PFRON,- SPORZĄDZANIE PLANÓW URLOPOWYCH, EWIDENCJA I ROZLICZANIE URLOPÓW PRACOWNICZYCH, - EWIDENCJA ZWOLNIEŃ LEKARSKICH,- NADZÓR NAD LEKARSKIMI BADANIAMI OKRESOWYMI PRACOWNIKÓW
EUROKRAN SP. Z O.O. - 2020-05-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie co najmniej średnie; doświadczenie zawodowe doświadczenie na podobnym stanowisku ; kwalifikacje - obsługa programów komputerowych pakiet MS Office, fastGIS, znajomość elementów infrastruktury LAN/MAN/WAN/WLAN; umiejętności / uprawnienia - umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji technicznej, umiejętność tworzenia dokumentacji projektowej i geodezyjnej w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej Zakres obowiązków:-utrzymywanie aktualnej informacji o sieci w systemie paszportyzacji,-przygotowywanie raportów do UKE, GUS i innych wymaganych od operatorów telekomunikacyjnych,-opiniowanie inwestycji w zakresie infrastruktury teleinformatycznej i sieci,-weryfikacja dokumentów odbiorowych i danych przekazywanych m.in. przez firmy podwykonawcze,-planowanie rozwoju i modernizacji sieci,-tworzenie projektów rozszyć światłowodowych,-przygotowywanie analiz geoprzestrzennych.;jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ŚLĄSKA SIEĆ METROPOLITALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-11 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
z
CANPACK SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
TWORZENIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z OGÓLNYM PROFILEM FIRMY, WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH, ROZMOWY TELEFONICZNE Z KONTRAHENTAMI, OBSŁUGA KLIENTÓW.
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2016-10-14 - Drzewica (łódzkie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem biura rachunkowego
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2016-02-04 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-08-02 - Markowa (podkarpackie)
palenie w piecu, koszenie trawy, drobne prace remontowe
Zakład Usług Medycznych w Kostomłotach - 2019-05-21 - Kostomłoty (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Zabrze (śląskie)
rozwój i prowadzenie powierzonej grupy elementów elektronicznych,analiza możliwych kierunków rozszerzania oferty asortymentowej we współpracy z działem handlowym i działem zaopatrzenia, analiza sytuacji na rynkach, aktualizowanie i uzupełnianie danych technicznych, wsparcie techniczne dla klientów i działów handlowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie biura wraz z sekretariatem w biurze projektowym
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami "TOPOZ" - 2016-06-22 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie: działania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, portali społecznościowych, itp.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2020-10-29 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Realizacja planów sprzedaży-aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, monitorowanie oraz analizowanie rynku i podległego regionu, budowanie długotrwałych , pozytywnych relacji handlowych z klientami, maksymalizacja sprzedaży poprzez współprac e z klientami.
KP BAZALT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-12 - Leśna (dolnośląskie)
Opis stanowiska:obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
TECHLAMPS S.C. - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Analizowanie rynku pod kątem promocji, kreowanie działań wzmacniających wizerunek firmy. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Suwałki (podlaskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
Zapoznanie się z ogólną działalnością firmy.Obowiązki asystenckie wobec doradcy,prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sadurki (lubelskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży, obsługa programów FPP, Excel
KOLTAR s.c. W. Mozoła, J.Nosal - 2018-04-20 - Bochnia (małopolskie)