SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ Rzeszów oferta pracy CPB Spółka z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ

Wynagrodzenie: do 1 440

Zakres obowiązków: -OBSŁUGA REALIZOWANYCH SZKOLEŃ ZAWODOWYCH (KATERING, ŚRODKI CZYSTOŚCI)-PRZYGOTOWYWANIE SALI SZKOLENIOWEJ PRZED SZKOLENIAMI-POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ

Data publikacji: 2020-10-20

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: CPB Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworzysko 55, 35-213 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-OBSŁUGA REALIZOWANYCH SZKOLEŃ ZAWODOWYCH (KATERING, ŚRODKI CZYSTOŚCI)-PRZYGOTOWYWANIE SALI SZKOLENIOWEJ PRZED SZKOLENIAMI-POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 440

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw szkoleń

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 440

warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020

Data zakończenia pracy: 31.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- KANDYDACI DO 30 ROKU ŻYCIA - MILE WIDZIANE CZYNNE PRAWO JAZDY KATEGORII B

Nazwa pracodawcy: CPB Spółka z o.o.

danePracodawcy_nip: 8130139611

danePracodawcy_regon: 690248866

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP

Adres pracodawcy:
Dworzysko 55, 35-213 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.

Typ podmiotu pracodawcy: PGP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

danePracodawcy_kodPowiatu: 1863

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133

Ulica pracodawcy: Dworzysko

Numer budynku pracodawcy: 55

Oferta zgłoszona przez: Pracodawca

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242403

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434

Data dodania oferty pracy: 20.10.2020

Oferta pracy ważna do: 31.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020

Typ oferowanej pracy: Staż

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7b76861a9bb58a6bd81b1e560bcd75cc

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I RELACJI Z KLIENTAMI - 4 000 - 7 000 PLN

Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-02-09 - Aleksandria (łódzkie)

SPECJALISTA PRACY SOCJALNEJ - 1 057,6 PLN

według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy oraz procedurami obowiązującymi w Organizacji;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników;- kompleksowa obsługa płacowa pracowników oraz zleceniobiorców;- sporządzanie analiz i raportów płacowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
SYSTEM-BAROSZ GWIEMT SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 7 080,62 PLN

STANOWISKO: SPECJALISTA DS IMPORTUORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA, ZAOPATRZENIE RYNKU UKRAIŃSKIEGO I BIAŁORUSKIEGO.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚC PROGRAMU MICROSOFT OFFICE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 033,7 PLN

PRZYGOTOWANIE PRODUKTU DO SPRZEDAŻY, FOTOGRAFOWANIE, WPROWADZANIE NA AUKCJE INTERNETOWE, ANALIZA SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTU DO WYSYŁKI, LOGISTYKA
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINASOWYCH - 2 300 - 2 500 PLN

ewidencjonowanie księgowanie dokumnetów-faktur, obsługa programu bankowego, prowadzenie kasy głownej, sporządzanie deklaracji US, GUS
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS KONTAKTÓW Z KLIENTAMI (NR 1464) - od 1 850 PLN

kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami; sporządzanie ofert handlowych; prace administracyjno - biurowe
BRIGA TERESIŃSKA JOANNA - 2016-04-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 500 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- realizowanie założonych celów marketingowych oraz promowanie usług firmy - realizowanie projektów marketingowych, - poszukiwanie i ocenianie potencjalu rynków Ukrainy oraz Rosji,- prowadzenie analiz i badań rynku,- współpraca z pracownikami firmy w języku ukraińskim oraz rosyjskim. - znajomośc języków warunek koniecny3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 3 000 PLN

sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
HERKULES EXPRESS BIURO TURYSTYCZNE JÓZEF BONDARCZUK - 2018-11-16 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR PRODUKCJI - 389 - od 2 100 PLN

-obsługa maszyn,-zapewnienie ciągłości produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)

LISTONOSZ - do 2 300 PLN

Przygotowywanie korespondencji do doręczeń.Doreczanie korespondencji i przekazów pienieznych.Realizacja planów sprzedażowych.Przygotowywanie karty rozliczeń.Umowa na vczas nieokreślony.Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem niepełnosprawności.Sala A
Fundacja Aktywizacja - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I EKSPLOATACJI (O) - 3 000 - 3 500 PLN

organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników, wprowadzanie danych do programu Excel, realizacja zleceń i zamówień na usługi, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS CEN/PRICING LEADER - NADARZYN - od 10 000 PLN

analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 200 PLN

planowanie robót i wydatków oraz nadzór nad wykonywanymi w pasach drogowych pracami wynikającymi z zawartych umów, przygotowanie dokumentów oraz sprawozdań związanych z usługami na utrzymanie pasów zieleni oraz odbieranie i rozliczanie robót od wykonawców
Urząd Miejski w Policach - 2016-04-08 - Police (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA (STAŻ DLA OSÓB POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA ) - 997,4 PLN

obsaługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONSULTINGU - od 2 000 PLN

Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- obsługa sprzedaży produktów- negocjacja warunków handlowych-inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacjiz klientem- pozyskiwanie nowych klientów- monotrowanie rynku i działań konkurencji- realizacja zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Polanowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Przyjmowanie i podział korespondencji.Przyjmowanie telefonów od klientów.Sporządzanie umów o pracę i umów cywilno - prawnych.Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Przygotowywanie dokumentacji i instrukcji bhp I ppoż
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Strzałkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 2 500 - 3 000 PLN

- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN LEŚNYCH - od 2 100 PLN

zrywka drewna HDS
Usługi Leśne Piotr Gryszczyński - 2018-07-13 - Ośno Lubuskie (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

praca w dziale sprzedaży , obsługa programu sprzedażowego, wystawianie faktur, wysyłanie email, obsługa klienta detalicznego
TARTAK ROGOZINA FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA JOANNA FROST - 2019-10-14 - Rogozina (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 855,19 PLN

samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska-dotyczy osób narodowości ukraińskiej, tłumaczenie dokumentacji kadrowej na język ukraiński, korespondencja z kandydatami i urzędami na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 850 PLN

efektywne promowanie firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 2 000 PLN

CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat