SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ JAKOŚCIOWYCH Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ JAKOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie szkoleń dla: nowoprzyjętych pracowników, pracowników przeniesionych na inny obszar produkcyjny. Zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta., rozwijanie świadomości pro-jakościowej, wsparcie w postaci szkoleń na etapie projektu, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz archiwiwizacja zapisów ze szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, audytowanie pracowników produkcyjnych
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie szkoleń dla: nowoprzyjętych pracowników, pracowników przeniesionych na inny obszar produkcyjny. Zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta., rozwijanie świadomości pro-jakościowej, wsparcie w postaci szkoleń na etapie projektu, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz archiwiwizacja zapisów ze szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, audytowanie pracowników produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy 6-14, 14-22, 22-6
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ JAKOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum rok doświadczenia w dziale jakości lub na stanowisku związanym z jakością, znajomość standardów jakości w branży motoryzacyjnej, umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespolach, znajomość podstawowych wymagań z zakresu systemu zarządzania jakością oraz polityki środowiskowej, znajomość wymagań z zakresu systemu 5S
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.02.2019
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Cieplewo (pomorskie)
Konfiguracja oprogramowania pod kątem potrzeb Klienta. Pomoc w bieżącej pracy z systemami u Klienta. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu funkcjonalności oprogramowania. Udział w projektach wdrożeniowych. Praca w zespole konsultantów.
DARIUSZ STANIEWSKI ,,UNIWERS.COM'' - 2018-09-11 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Rozliczanie kosztów wykonywanych robót, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji w procedurze FIDIC - praca na ternie woj. podkarpackiego (pracodawca zapewnia dojazd do pracy)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCą TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Radymno (podkarpackie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
jw
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-04-20 - Chełm (małopolskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, obsługa komputera, kontaktz pracodawcami z zagranicy
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
prezentowanie oferty oraz dostosowywanie jej do klientów, aktywna sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, analiza potrzeb i oczekiwań klientów
BSTE - innovation Jarosław Kwiatkowski - 2016-03-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wymagane wyksztalcenie średnie, znajomość programu Office, prawo jazdy kat.B, łatwość nawiązywania kontaktów. Charakterystyka pracy: telefoniczny kontakt z klientem, obsługa biura, współpraca z innymi działami w salonie, obsługa programów komputerowych Autoteam i Autostacja.
GAZDA MICHAŁ P.H.U. AUTO-GAZDA - 2017-10-17 - Rybnik (śląskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych wyszukiwanie pracowników z Wschoduwyszukiwanie agentów na Ukrainie spotkanie z pracownikami wsparcie kierowników działów w sprawach personalnychwyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem stanowiska weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacjiaktualizowanie bazy danych kandydatówprowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych oraz rozmów rekrutacyjnychprzygotowanie i publikacja ogłoszeń o pracę udział w targach pracy i konferencjachwsparcie w prowadzeniu projektów dotyczących polityki personalnej, w tym: szkolenia i rozwój, ocena pracownicza, motywacja pracowników
EWKA-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie dokumentacji handlowej- ofert przetargowych, zapytań cenowych, zamówień na materiały budowlane przy realizowanych inwestycjach, przygotowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, protokołów odbioru robót w porozumieniu z kierownikiem budowy, poszukiwanie nowych dostawców, podwykonawców
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2018-04-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa maszyn w zakładzie kamieniarskim
Ewa Popielec - 2019-03-21 - Płoskie (lubelskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-10-19 - Kęty (małopolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
aktywna obsługa klienta, zmiana ekspozycji na sklepie, sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2019-01-29 - Kraków (małopolskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
wznoszenie budynków jednorodzinnych oraz wykonywanie wykończeń i remontów (murowanie, tynkowanie,zbrojenie, przygotowanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Anielin Swędowski (łódzkie)
Bieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w Spółce, w tym prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie, współpraca z partnerami biznesowymi, działem księgowym, wsparcie sprzedaży w zakresie konsultacji i doradztwa produktowego, kreowanie polityki merketingowej, przygotowywanie raportów i pism, wystawianie faktur, koordynowanie współpracy z działem technicznym.
WIRTUALNE POWIATY 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Łęczna (lubelskie)
realizowanie kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, kontakt z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Montaż urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych.
"COMES" SOKOŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-19 - Sadek (mazowieckie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
POMOC W PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI, PROWADZENIE KASY SPÓŁDZIELNI, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY: US, ZUS, GUS, PFRON ITP.WYMAGANIA: MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, PRAKTYCZNA I TEORETYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH I BANKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, ZDOBYTE NA PODOBNYM STANOWISKU- MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU KSIĘGOWEGO SUBIEKT, REWIZOR, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, GOTOWOŚĆ DO PRACY OD ZARAZ, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYNAGRODZENIE NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE: 1.050,00 ZŁ-1.500,00 ZŁ DO UZGODNIENIAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)