SPECJALISTA DS. SPRZĘTU I TRANSPORTU Lidzbark Warmiński oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZĘTU I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie sprzętu i ludzi, Zarządzanie transportem (koordynacja pracy maszyn ciężkich i jednostek transportowych w obszarze danych budów), Weryfikacja czasu pracy kierowców i operatorów sprzętu, Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług transportowych i sprzętowych, Wyszukiwanie oraz zamawianie części do sprzętu budowlanego, Negocjacje cenowe z kontrahentami, Zamawianie oraz wydawanie odzieży roboczej, Kontrola terminów przeglądów samochodów w tym wymian okresowych, Prowadzenie ewidencji zamawiania, przyjmowania i wydawania paliwa, Odpowiedzialność za obsadę zespołu operatorów i kierowców zgodnie z zapotrzebowaniem, Nadzór stanu technicznego sprzętu budowlanego oraz użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, Przygotowanie raportów dot. pracy samochodów ciężarowych oraz ciężkiego sprzętu w celu odpowiedniej kontroli kosztów i efektywności.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie sprzętu i ludzi, Zarządzanie transportem (koordynacja pracy maszyn ciężkich i jednostek transportowych w obszarze danych budów), Weryfikacja czasu pracy kierowców i operatorów sprzętu, Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług transportowych i sprzętowych, Wyszukiwanie oraz zamawianie części do sprzętu budowlanego, Negocjacje cenowe z kontrahentami, Zamawianie oraz wydawanie odzieży roboczej, Kontrola terminów przeglądów samochodów w tym wymian okresowych, Prowadzenie ewidencji zamawiania, przyjmowania i wydawania paliwa, Odpowiedzialność za obsadę zespołu operatorów i kierowców zgodnie z zapotrzebowaniem, Nadzór stanu technicznego sprzętu budowlanego oraz użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, Przygotowanie raportów dot. pracy samochodów ciężarowych oraz ciężkiego sprzętu w celu odpowiedniej kontroli kosztów i efektywności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZĘTU I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie w firmie budowlanej o podobnym profilu- mile widziana znajomość maszyn budowlanych,- samodzielność w podejmowaniu decyzji- zaangażowanie i dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2019
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie dokumentacji systemu jakości bezpieczeństwa żywnosci BRC dla firmy, kontrola istniejącej już dokumentacji HACCP. Jednorazowa umowa - zlecenie na okres około 2 miesięcy, za wykonanie zlecenia proponowane wynagrodzenie brutto 4000 zł.
All Taste Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Jaworze (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami instytucjonalnymi, obsługa klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert przetargowych
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc - 2016-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
praca biurowa przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Pobieranie nasienia od knurów i konfekcjonowanie, inseminacja loch, wykrywanie rui, odbieranie porodów od macior.
Kucharski Marek - 2016-10-12 - Gorysławice (świętokrzyskie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie zakupów do systemu, wystawianie faktur
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Żarów (dolnośląskie)
- organizacja i planowanie imprez;- reklama i promocja imprez;- koordynacja działań.
Gminne Centrum Kultury w Nędzy - 2017-03-30 - Nędza (śląskie)
1. Analiza zapasów towarów i ustalanie zapotrzebowania na towary2. Prowadzenie rozmów handlowych i wyboru dostawców3. Przygotowanie towarów do sprzedaży4. Sporzadzanie ofert handlowych5. Zawieranie transakcji6. Sporządzanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów kredytowych jak też ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami. Okres zatrudnienia od 01.12.2015 r. do 29.02.2016 r z możliwością przedłużenia.
MULTI SFERA SP Z O.O. - 2015-11-12 - Ciechanów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja strategii i planów sprzedażowychRealizacja zamówieńKontakt z kontrahentamiPrezentowanie oferty i możliwości firmyAktywne pozyskiwania nowych klientów i dbanie o dobre relacje z obecnymi klientam
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2018-11-15 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników oraz organizowanie i dokumentowanie szkoleń okresowych. Opracowanie i tworzenie dokumentacji z zakresu BHP zgodnie z przyjętymi standardami w firmie.
PRZEDSIĘBIORSTWO CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Obsługa kadrowa spółki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy w dziale kadr lub na podobnym stanowisku (mogą być osoby po półrocznym stażu z Urzędu Pracy). Wymagana umiejętność samoorganizacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-721-11-40, 784-036-204) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy (ul. Bytkowska 1a, 40-148 Katowice) lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Kontrola przestrzegania zasad i procedur BHP, tworzenie wew. procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi, określanie przyczyn wypadków przy pracy, realizacja cyklicznych szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Malbork (pomorskie)
Realizacja założonych planów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami B2B, pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne działanie w terenie, koordynacja działań marketingowych, pomoc przy obsłudze sklepu internetowego. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bodzanów (mazowieckie)
projektowanie rozwiązań oświetleniowych zgodnie obowiązującymi normami
Z.P.U.O. i E. "ELGIS-GARBATKA" Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Ponikwa (mazowieckie)
Produkcja i przetwarzanie Kebabu, opiekanie, nabijanie i przyprawianie. Trybowanie mięsa drobiowego.
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Legnica (dolnośląskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na wywrotce (teren woj. śląskiego)
Usługi Transportowe Mroziński Szymon - 2018-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Monitorowanie środowiska produkcji i zgodności procesów z założeniami dobrej praktyki produkcji ,zwalnianie serii produktów leczniczych,nadzór i przestrzeganie procesów i procedur księgi ZSZ
SPAWMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Chojnice (pomorskie)
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Obsługa urządzeń gastronomicznych, przygotowywanie i wydawanie posiłków gościom zajazdu.
Wanda Wakuła - Zajazd Chodowiak - 2018-02-22 - Chodów (mazowieckie)