SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość języka włoskiego
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2017
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletowanie towaru na magazynie.
IGLOTEX Dystrybucja Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-03-19 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYDZIAŁU ZGODNIE Z OPRACOWANYM RZECZOWYM WYKAZEM AKT, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK, UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, ZAKŁADANIE I WERYFIKACJA TECZEK KIEROWCÓW, PRZEKAZYWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAŁATWIONYCH DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO, POMOC PRACOWNIKOM WYDZIAŁU W ZAKRESIE WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI, POMOC PRACOWNIKOM PRZY WYDAWANIU ZEZWOLEŃ NA POJAZDY UPRZYWILEJOWANE, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZMIANIE DANYCH W POSIADANYCH UPRAWNIENIACH, PRZYJMOWANIE DO DEPOZYTU PRAWA JAZDY, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZATRZYMANIU PRAWA JAZDY, POBIERANIE OPŁATY SKARBOWEJ OD CZYNNOŚCI URZĘDOWYCH (DECYZJE) I ZAŚWIADCZEŃ, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-20 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń BHP, Tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenierejestrów BHP
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-03-06 - Zielona Góra (lubuskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sygneczów (małopolskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa recepcji
PHU STANISŁAW JASIŃSKI; SAL S.C.; SAKSOFON S.C. - 2018-04-09 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE SERÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SERÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SERÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami i raportowanie produkcji, dbanie o serwis i porządek
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora pod kątem zgodności z projektem, egzekwowanie jakości, ścisła współpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca wpółpraca z pozostałymi odziałami fir my, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jęz. koreańskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
hurtownie/ rozwój eksportu na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Aleksandria (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie świadczonych usług, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie zestawień z wykonywanych zadań
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, koordynowanie terminów i prawidłowowści dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestracja pracowników, obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udziale zamówień publicznych. Praca jednozmianowa godzziny pracy do uzgodnienia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGRODNICZYCH im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej - 2017-09-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu Kadry i Płace Symfonia i Płatnik ZUS; praca w godz. 8.00- 16.00
Enel Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Słupsk (pomorskie)