SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Koordynacja sprzedaży na rynek czeski, obsługa klienta w języku czeskim (e-mail, telefon), wprowadzanie nowych produktów do oferty (tłumaczenia), tworzenie i udoskonalanie ofert sklepów internetowych, procesowanie zamówień w systemie, współpraca z działem marketingu.

Data publikacji: 2021-03-12

Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)

Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynacja sprzedaży na rynek czeski, obsługa klienta w języku czeskim (e-mail, telefon), wprowadzanie nowych produktów do oferty (tłumaczenia), tworzenie i udoskonalanie ofert sklepów internetowych, procesowanie zamówień w systemie, współpraca z działem marketingu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość języka czeskiego (minimum poziom C1), znajomość branży e-commerce, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym.Pracodawca oferuje atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych dyspozycji, zatrudnienie na pełny etat na jedną zmianę, praca w atrakcyjnym nowym biurze na terenie SSE w Mielcu.

Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty

danePracodawcy_nip: 8172060601

danePracodawcy_regon: 180349929

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: mielecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1811

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Mielec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618

Ulica pracodawcy: Lotniskowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 12.03.2021

Oferta pracy ważna do: 11.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3bb179e7e1b1f9a22e3834d26a0fd17e

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA - od 2 500 PLN

praca biurowa, stacjonarna ( sprawy kadrowe, administracja)
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO) K/M - od 6 000 PLN

- realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na rynku rumuński - bieżąca obsługa zamówień- rozwijanie trwałych relacji z Klientami - negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją - ścisła współpraca z innymi działami w firmie
IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. CDD UTILITY - od 6 200 PLN

Zapewnienie środków do walki z praniem pieniędzy, przestępstwami finansowymi, uchylaniem się od opodatkowania i finansowaniem terroryzmu,Zapewnienie profesjonalnej i wysokiej jakości analizy KYC dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych,Eskalacja obaw o ryzyko i aktywna współpraca z zespołem, Zwiększenie jakości, wydajności oraz skuteczności w procesie.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 2 250 PLN

analityka internetowa , projektowanie modułów fnnkcjonalnych stron internetowych, planowanie inflastruktury informatycznej, tworzenie inflastruktury informatycznej
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

zaopatrywanie w części oraz materiały
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI REKLAM - od 3 000 PLN

Formatowanie płyt plexi, produkcja szyldów, kasetonówm wyrobów z plexi ITP.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 13,7 PLN

działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 1 850 PLN

Sprzedaż surowców, pozyskiwanie kontrahentów
NAPRZÓD Sp. z o.o.- Rydułtowy - 2016-01-28 - Dzierżysław (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-01-05 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 700 PLN

Specjalista ds. zaopatrzenia
TABOR DĘBICA SP. Z O.O. - 2016-08-26 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE FIRMY; WYMAGANIA: AKTUALNE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI LUB RENTA INWALIDZKA:MIEJSCE PRACY: SZCZECIN DĄBIE UL.POMORSKA;GODZINY PRACY: 06.00 - 19.00 PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV e-maila:kadry.szczecin (at) bemo-motors.pl
AUTO BRUNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

Pomoc przy pracach drogowych.
PPHU Hoga Sławomir Pirek - 2017-11-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERT I PRZETARGÓW - od 2 490 PLN

Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KONTAKTÓW ZE WSCHODEM (NR 2427) - od 20 PLN

rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy oraz uregulowań prawnych, prowadzenie dokumentacji oraz tłumaczeń w języku rosyjskim i ukraińskim, współpraca z kontrahentami ze Wschodu.
UPI GROUP Sp. z o.o. - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhplub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - do 4 500 PLN

Planowanie i opracowywanie systemu rachunkowości w przedsiębiorstwie, sporządzanie i opracowywanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań i analiz w języku koreańskim.
CK SOLUTION CO. LTD. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ T-MOBILE - od 2 100 PLN

Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci T-Mobile
kontakt przez OHP - 2019-05-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 997,4 PLN

pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kwidzyn (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PAKUJĄCYCH - 997,4 PLN

Obsługa linii pakującej, programowanie urządzeń pakujących, regulowanie maszyn pakujących, usuwanie drobnych usterek i awarii, terminowe realizowanie zamówień, przeprowadzanie wizualnej kontroli jakości pakowanych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rożniaty (podkarpackie)

SPECJALISTA BRANŻY BUDOWLANEJ - od 5 000 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Nadzorowanie realizacji prac projektowych branży architektoniczno-budowlanej pod kątem zgodności z harmonogramu i wymagania kontraktuAnaliza, kontrola i opiniowanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-budowlanejKoordynacja międzybranżowa projektów wykonawczych.Wsparcie dla działu realizacji w zakresie zapytań dotyczących projektów wykonawczych i zawartych w nich rozwiązań technicznychUzgadnianie z biurem projektowym rozwiązań zamiennych wprowadzanych w trakcie realizacji prac na budowieWsparcie dla działu zakupów w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w branży architektoniczno-budowlanej
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 28,12 PLN

WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z REMONTEM POMIESZCZEŃWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA ROBÓT REMONTOWYCHGODZINY PRACY OD 8-16
SEBASTIAN PAWLIK EL BUD - 2018-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Libiąż (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EVENTÓW ( IMPREZY ROZRYWKOWE, SEMINARIA, KONFERENCJE,TARGI, WYSTAWY, SZKOELNIA) - do 1 850 PLN

1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)


Wybierz powiat