SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY USŁUG BUDOWLANYCH I REMONTOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY USŁUG BUDOWLANYCH I REMONTOWYCH
Wynagrodzenie: do 1 400 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie kosztorysów, wycen i ofert handlowych, kontakty z klientami, uszczegółowienie/korekta ofert/wycen i ustalenia techniczne zakresu realizacji projektu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą firmy, w tym kontakty z współpracującymi architektami i biurami projektowymi, wyszukiwanie nowych zleceń m.in. na portalach internetowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Umowa zlecenie 100 h w m-cuDyspozycyjność w godz. 8-17Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie kosztorysów, wycen i ofert handlowych, kontakty z klientami, uszczegółowienie/korekta ofert/wycen i ustalenia techniczne zakresu realizacji projektu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą firmy, w tym kontakty z współpracującymi architektami i biurami projektowymi, wyszukiwanie nowych zleceń m.in. na portalach internetowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Umowa zlecenie 100 h w m-cuDyspozycyjność w godz. 8-17Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1400 zł brutto za 100 h=godzin
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY USŁUG BUDOWLANYCH I REMONTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe;2) staż pracy 3 miesiące na ww stanowisku;3) umiejętność prowadzenia prezentacji teoretycznych i praktycznych (umiejętność aplikacji materiałów budowlanych), obsługi komputera4) inne (wpisać jakie) komunikatywność, rzetelność, systematyczność, solidność, umiejętność współdziałania z innymi pracownikami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 02.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
osoby chcące się rozwijać w obszarze miękkiego HR lub posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, ;zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników, koordynowanie procesów personalnych, monitorowanie właściwego funkcjonowania procedur HR w wybranym obszarze, rekrutowanie personelu, sporządzanie raportów, analiz, udział w projektach realizowanych przez HR
CORRECT - K. Błaszczyk i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-08-28 - Ociąż (wielkopolskie)
tworzenie i drukowanie etykiet na wyrób gotowy, określanie logistyki produktów, współpraca z grafikami, obróbka projektów graficznych opakowań, katalogów, ulotek
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Mareza (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
sprzedaz siatek i walcówki
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Radomsko (łódzkie)
Monitorig dostepnych środków finansowych i funduszy europejskich, organizacja spotkań wewnetrznych z instytucjami naukowymi i partnerami przemysłowymi w trakcie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, doradztwo przy sporządzaniu wniosków, weryfikacja projektów, informacja i doradztwo w zakresie mozliwości finansowania, potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, organizowanie szkoleń z zakresu programów badawczych, opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
wyksz.średnie lub wyższe, sprzedaż rur kanalizacyjnych i wodociągowych, kształtek
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu potraw, przygotowywanie surówek, kanapek, deserów, udział w wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń i zastawy
Eurest Poland Spółka z. o.o. - 2015-12-15 - Tychy (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława - 2018-04-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, marketing
"FERREX" SP. ZO.O. - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Miedziana Góra (świętokrzyskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
HARMONOGRAMOWANIE, ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ, KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ,NADZÓR NAD REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH, UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH, WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ, TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY,INSTRUKCJE) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNĘTRZNYMI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ .
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
"SUNVITA" Sp. z o.o. (d. Zajdel & Woźniak Sp. j.) - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
negocjowanie cen i warunków handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z innymi działami w firmie, realizowanie innych zadań handlowych min. planowanie dostaw surowca, wysyłka towaru za granicę
EFARM MACIEJ ROSNER - 2016-11-28 - Gozdnica (lubuskie)
chęć do pracy, uczciwość,doświadczenie mile widziane,może być osoba do przyuczenia,obsługa klienta, obsługa komputera
SKLEP SPOŻYWCZO - ROLNY Drygas Paweł - 2017-01-12 - Raszków (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracowników szkoły; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkoleń pracowników w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporządzanie informacji do PFRON, dbałość o mienie szkoły i właściwe jego zabezpieczenie i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wspólnie z komisją inwentaryzacji, przydział mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowań przedmiotów i środków trwałych, prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu, środków i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych; opisywanie faktur pod względem celowości, legalności, gospodarności i zamówień publicznych, sprawdzanie zasadności i prawidłowości zawartych umów z dostawcami mediów do szkoły, sporządzanie umów z najemcami szkoły; rozliczanie najemców i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczności pracy pracowników obsługi; kontrola stanu sanitarnego szkoły i dbanie o utrzymanie czystości szkoły oraz przynależnego terenu, zlecanie usuwania zaistniałych usterek, prowadzenie księgi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie wniosków o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zgłaszanie szkód do CITY POLISA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
robotnik drogowy - prace brukarskie
Budownictwo Drogowe " KRUG " Sp.z o.o., Sp. K. - 2016-04-28 - Rabowice (wielkopolskie)
- Aktywne doradztwo produktowe: -Dbanie o wygląd ekspozycji produktowej - - Montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych-Zatowarowwywanie półek zgodnie ze standardami merchandisingowymi -Dbałość o relacje z personelem placówki handlowej -Raportowanie dostępności produktów i sporządzanie
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Żory (śląskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie elementów ozdobnych, cięcie tasiemek
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Koło (wielkopolskie)