SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ(NR 1056) Bydgoszcz oferta pracy COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ(NR 1056)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - telefoniczna sprzedaż produktów i usług (branża telekomunikacyjna)- przedłużanie umów- praca z komputerem, bazą danych i Excelemrodzaj umowy: umowa zlecenie/ o pracęgodz. pracy: 8.00-16.00
Data publikacji: 2019-02-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- telefoniczna sprzedaż produktów i usług (branża telekomunikacyjna)- przedłużanie umów- praca z komputerem, bazą danych i Excelemrodzaj umowy: umowa zlecenie/ o pracęgodz. pracy: 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3200 brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ(NR 1056)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, - komunikatywność i motywacja do pracy w sprzedaży telefonicznej, - umiejetności sprzedażowe/negocjacyjne
Nazwa pracodawcy:
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. w godz. 8.00-16.00: 509 917 060e-mail: rekrutacja (at) e-cob.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Grodzka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 15
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 22.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Transport towarów na terenie kraju
P.P.H. " DREW - MONT " R. B. Sulkowscy Sp.j. - 2016-01-12 - Łążek (kujawsko-pomorskie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozpisywanie delegacji służbowych, wprowadzanie i opisywanie Fv kosztowych, raportowanie Fv przychodzących. Nadzór nad korektami, wyposażeniem warsztatów i narzedzi pracowników. Planowanie i nadzór nad terminami badań zdrowotnych, szkoleń i uprawnień pracowników. Współpraca z klientami, dostawcami, podwykonawcami.
NAFTOSERWIS - 2018-08-13 - Koluszki (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
- dysponowanie materiałami hutniczymi- planowanie zakupów materiałów- optymalizacja zapasów dostępnych na magazynie- kontakt z dostawcami i pozyskiwanie ofert
Kuźnia "GLINIK" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, planowanie produkcji z zachowaniem ciągłości i terminów realizacji, przyjmowanie zamówień, planowanie załadunków i terminów dostaw do klientów, praca w programie Odlew i Magazyn, sprządzanie sprawozdań i raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "GICOR II" KRZYSZTOF KISIELEWSKI - 2018-11-21 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
MANUTAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
UDZIELANIE POMOCY I WSPARCIA RODZINOM ZASTĘPCZYM I PROWADZĄCYM RODZINNE DOMY DZIECKA W REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PIECZY ZASTĘPCZEJ.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY - 2018-11-27 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa operacji finansowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji, dostarczanie dokumentów we właściwe miejsca, obsługa komputera, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, weryfikacja przyczyn awarii ,oraz planowanie przeglądów, napraw i remontów, proponowanie działań prowadzących do zwiększenia wydajności i jakości procesu produkcyjnego, koordynowanie całokształtu działalności inwestycyjno-remontowej zakładów,nadzorowanie pracy warsztatów remontowych ,oraz firm zewnętrznych, kontrolowanie i analizowanie ponoszonych kosztów inwestycyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej, kompletowanie projektów ,ofert, instrukcji, zarządzeń i przepisów dotyczących maszyn i urządzeń, zakupu częścimateriałów i usług usuwania awarii , napraw i remontów, nadzorowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i po remontach.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)
Przygotowanie i prowadzenie działań marketingowych, badanie potrzeb klientów, trenerów rynkowych, konkutencyjnych produktów, monitorowanie i analizowanie rynku, konkutencji oraz rekomendowanie zmian, poszukiwanie, wdrażanie nowych pomysłów i trendów marketingowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2016-05-02 - Żary (lubuskie)
- FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
"FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie zleceń związanych z realizacją i organizacją projektów sprzedażowych, koordynacja projektów sprzedażowych, kontakt z klientami i dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
Pomiary na budowie, przygotowanie zlecenia produkcyjnego, kosztorysowanie, nadzór nad montażem.Praca na terenie kraju.
"KASTEL" Świętokrzyska Fabryka Okien i Drzwi Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Kąty Nowe (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji
Metalbolt Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników technicznych z zagranicy
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Brzezna (małopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie książek do zamówień. Pakowanie i nadawanie, przygotowywanie paczek do wysyłki. Wpisywanie nowości na stronę internetową sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Sławoszowice (dolnośląskie)
mile widziane wyższe logistyczne,staż pracy mile widziany,bardzo dobra znajomość j.angielskiego,rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,umiejętność koordynacji wielu zadań,współpraca z kontrahentami zagranicznymi,planowanie oraz realizacja dostaw,potwierdzanie terminów oraz nadzór nad terminowymi dostawami,prowadzenie dokumentacji logistycznej,przygotowywanie raportów i statystyk,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
EUROMARKET-Marcin Gawłowski - 2015-12-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-nadzór nad jakością pruduktów, tworzenie rysunków produktu, tworzenie dokumentacji produktu, nadzór nad jakością produktu
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-22 - Mroczków (świętokrzyskie)
przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2016-06-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)