SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY Korzybie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie sprzedaży tarcicy, obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych; godz. pracy 6-14; praca na czas określony 3 lata, następnie nieokreślony;
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Korzybie (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tartaczna 2, 77-231 Korzybie, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie sprzedaży tarcicy, obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych; godz. pracy 6-14; praca na czas określony 3 lata, następnie nieokreślony;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korzybie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: handlowiec - sprzedawca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : znajomość branży drzewnej i tartacznictwa
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8411002134
danePracodawcy_regon: 77072654500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Tartaczna 2, 77-231 Korzybie, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Kępice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Korzybie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0745042
Ulica pracodawcy: Tartaczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 10.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f3d23155edb8db803a4debf203194dd
Podobne oferty pracy
prowadzenie działań marketingowych, związanych z badaniem i poszukiwaniem rynków oraz promocją Spółki; przygotowywanie i składanie ofert techniczno-handlowych w postępowaniach przeprowadzonych na podstawie ustawy PZP (prawo zamówień publicznych); współpraca z kontrahentami Spółki; przygotowanie i uzgadnianie treści umów z kontrahentami Spółki; koordynacja i uczestnictwo w negocjacjach oraz postępowaniach przetargowych; uczestnictwo w opracowywaniu planów oraz sprawozdań; dbałość o dyscyplinę pracy, przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur; współpraca z innymi działami
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-12-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub zarządzania lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole.Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa koparki kołowej, praca na terenie województwa warmńsko - mazurskiego
"DIP" P.P.H.U.B. Przemysław Szwajdych - 2015-12-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie, przygotowywanie i wydawanie posiłków i napoi zgodnie z opracowaną gramaturą, dbanie o czystość i porządek w kuchni. Praca w Kołobrzegu w godz. 6-20, również w soboty i niedziele.
FOOD INVESTMENT S.A. - 2019-07-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w przeprowadzeniu selekcji kandydatów, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, prowadzenie akcji informacyjnych o wyborze pracowników. Praca 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa Klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie towaru na magazyn, obsługa poczty elektronicznej, obsługa wózka widłowego.
TABAL Spółka z o.o. - 2019-09-25 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Miejsce pracy Wejherowo. Docelowo umowa na czas nieokreślony
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2019-03-18 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowanie spotkań z klientem i aktywna prezentacja wyrobów, zmierzająca do efektywnej sprzedaży, realizacja bieżącej sprzedaży wyrobów firmy zgodnie z ustalonym planem sprzedaży i określonym obszarem działania, przygotowanie, planowanie sprzedaży/współudział w opracowaniu strategii działań marketingu krajowego, reagowanie na potrzeby i oczekiwania klientów, pozyskiwanie nowych klientów-wysyłanie ofert, kontakty telefoniczne, wyjazdy marketingowe, organizacja działań związanych ze sprzedażą wyrobów firmy, prowadzenie korespondencji i dokumentów oraz nadzór nad ich archiwizowaniem zgodnie z przyjętymi procedurami, prowadzenie analizy dynamiki rynku w trybie miesięcznym, monitorowanie terminowego wywiązywania się z zawartych umów i dostaw oraz płatności odbiorców krajowych w ramach posiadanych kompetencji, organizowanie i udział w sympozjach i konferencjach, wprowadzanie nowych wyrobów i nowych trendów do sprzedaży w uzgodnieniu z firmą, systematyczne sporządzanie raportów z wizyt, ciągłe doskonalenie w zakresie procedur operacyjnych
LFC Spółka z o.o. - 2016-01-18 - Czerwieńsk (lubuskie)
wydawanie warunków technicznych, pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację inwestycji w zakresie wod-kan, zarządzanie projektami realizowanymi ze środków zewnętrznych
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-25 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzewnej.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Białystok (podlaskie)
Dbanie o właściwy obieg dokumentacji odnośnie ochrony środowiskaKompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiskaProwadzenie monitoringu i badań stanu środowiska, określanie i analizowanie parametrów charakteryzujących stan zanieczyszczenia środowiskaProwadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiskaSporządzanie raportów, opracowań dotyczących wpływu na środowisko istniejących lub planowanych przedsięwzięćPrzekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowymWspółpracę z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska, kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiskaZapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnychProwadzenie audytów środowiskowychUtrzymanie odpowiednich standardów, jakości i czystości w ramach odpowiedzialności za obszarPrzedstawianie propozycji ulepszeń i działań, mających na celu zapobieganie i wyeliminowanie występujących problemów
GREENTECH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ekonomia i losistyka produkcji, dokumentowanie produkcji, analizy
THERMOTRONIC SP. Z O.O. - 2018-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem. Praca na miejscu w promieniu 100 km.
GOSPODARSTWO ROLNE EDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-24 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych zarówno w siedzibie firmy jak i u klienta, w szczególności na terytorium Wietnamu. Miejsce pracy: ul. Jerzego Bajana 39B m. 16, 54-129 Wrocław, umowa o pracę na czas nieokreślony, godziny pracy od 8-16. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów przez internet
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Karwacz (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: wyższe; min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość ustawy o podatkach i opłatach, znajomość ustawy o podatku rolnym i leśnym, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
wg. stanowiska, pomoc w prowadzeniu sklepu internetowego, praca w godz. 8 -16
TECHREBAL Giordano Mancinelli - 2019-09-23 - Łętowe (małopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej https://gliwice.so.gov.pl/,m,m2,7,134
Sąd Okręgowy w Gliwicach - 2021-04-08 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4. współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania kryzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego;12. obsługa Powiatowego Magazynu Przeciwpowodziowego - przyjmowanie i wydawanie asortymentu;13. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2021-04-09 - Płock (mazowieckie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń w ramach posiadanych umiejętności, usuwanie na bieżąco awarii elektrycznych w ramach posiadanych uprawnień, przewóz dzieci wraz z opiekunami/ pracowników Ośrodka zgodnie ze zleceniem przełożonego, dbanie o samochód służbowy oraz ład i porządek w garażu
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-04-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kontrola wejściowa zakupionych części, kontrola produktów gotowych, kontrola przestrzegania procesów technologicznych w procesie produkcyjnym, analiza przyczyn skarg wewnętrznych i zewnętrznych, działania naprawcze oraz kontrola ich przestrzegania, wykonywanie i zapewnianie audytów produktowych.
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Czechy (Czechy)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą,-Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby firmy i grupy,-Administracja w zakresie badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP,-Administracja benefitów pracowniczych,-Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, w tym kontrola prawidłowości danych w systemie,-Rozliczanie wynagrodzeń,-Przygotowywanie i nadzór nad dokumentami związanymi z zatrudnieniem,-Prowadzenie akt osobowych,-Przygotowywanie deklaracji GUS, ZUS oraz deklaracji podatkowych,-Wspieranie innych, bieżących zadań administracyjnych.Kontakt:58-535-22-71monika.grabowicz (at) rolls-royce.com
ROLLS - ROYCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gniew (pomorskie)