SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ Rzeszów oferta pracy ISOFT GRZEGORZ LASEK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż usług szkoleniowychprzygotowywanie ofert handlowych oraz budżetówrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z Klientamiaktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedażyudział w rozwoju produktów, poprzez zbieranie informacji o oczekiwaniach Klientów.
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ISOFT GRZEGORZ LASEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIWONII 12, 35-604 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż usług szkoleniowychprzygotowywanie ofert handlowych oraz budżetówrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z Klientamiaktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedażyudział w rozwoju produktów, poprzez zbieranie informacji o oczekiwaniach Klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ELASTYCZNOŚĆ, WYSOKA MOTYWACJA, DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
prawo jazdy kat. Bkomunikatywność i umiejętność budowanie dobrych relacjinastawienie na cel i osiąganie wynikówzaangażowanie, dynamizm i samodzielność w działaniuwytrwałość i gotowość do współpracy z wymagającymi Klientamidoświadczenia w sprzedaży usług – mile widzianedoświadczenia w sprzedaży przez telefon – mile widzianeumiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: ISOFT GRZEGORZ LASEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PIWONII 12, 35-604 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PIWONII
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28631acc385daf17ac7c716c922a478f
Podobne oferty pracy
zg
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami, - przygotowywanie ofert, - współpraca z magazynem,- wystawianie faktur; Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentów handlowych. Tworzenie ofert handlowych. Realizowanie planów sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników, wykonywanie innych prac związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie biura, sprawy administracyjne, kadrowe, księgowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Spalona (dolnośląskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jaworzno (śląskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie jakości produkowanych wyrobów Praca trzy zmiany, w godz. 6-14, 14-22, 22-6, Pierwsza umowa na okres próbny, następnie czas określony i czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: ST Automotive Sp. z o.o. Godzikowice
ST AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-12 - Godzikowice (dolnośląskie)
Wykonywanie projektów i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów chemii gospodarczej i przemysłowej
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Czyżew (podlaskie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i logistyki
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU RFID,ANALIZA ZMIAN PROCESÓW W SALONACH,PRZYGOTOWAYWANIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ,TESTOWANIE WPROWADZANYCH ROZWIĄZAŃ RFID W SALONACH,POMOC W PRZYGOTOWYWANIU PRZETARGÓW
LPP S.A. - 2018-04-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie dostaw towarów, zestawienie i analiza sprzedaży, kontakt z dostawcami azjatyckimi-chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- przygotowanie wycen i udzielanie informacji o produktach firmy- obsługa zamówień ze sklepu internetowego- budowanie długofalowych relacji z Klientami firmowymi (B2B)
AGENCJA REKLAMOWA BILLY BOARD - 2019-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur sprzedaży, kontakty z odbiorcami, koordynowanie pracy kierowców, wystawianie dokumentów magazynowych tj. WZ, PZ, RW, MM, weryfikowanie stanów magazynowych
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Tarczyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, weryfikacja nadesłanych aplikacji, rekrutacja pracowników z zagranicy dla firm- klientów. Głównie działania firmy polegają na wyszukiwaniu najleprzych miejsc kandydatów na rynku i polecaniu ich partnerom biznesowym- pracodawca nie świadczy usług agencji pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub elektroniczny.Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 36A/8 Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż konstrukcji stalowych i zbiorników, prace ślusarskie, praca w hałasie
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kłobuck (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rerutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Do zakresu czynności będzie należało min: planowanie kierunków rozwoju zawodowego bezrobotnych, planowanie szkoleń, przyjmowanie wniosków na szkolenia i ich analiza, wybór ofert szkoleniowych zgodnie z zasadami ustawy o zamówieniach publicznych, monitorowanie przebiegu szkolenia (dokumentacja i rozliczanie) ocena i analiza efektywności szkoleń
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wlkp. - 2019-05-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
pozyskiwanie środków
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świdnik (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
Obsługa klientów, projektowanie stolarki okienno-drzwiowej
VICPLAST Andrzej Jasiński - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)