SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS Rawa Mazowiecka oferta pracy ADECCO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wsród pełnoletnich osób palących. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu IQOS oraz stały kontakt ze swoimi klientami. Opieka posprzedażowa. Praca z innowacyjnym produktem. Praca na terenie powiatu rawskiego i okolic do 50 km od granic powiatu. CV na e-mail: olga.lukanowska (at) adecco.com
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Pracodawca: ADECCO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:96-200 Rawa Mazowiecka, powiat: rawski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wsród pełnoletnich osób palących. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu IQOS oraz stały kontakt ze swoimi klientami. Opieka posprzedażowa. Praca z innowacyjnym produktem. Praca na terenie powiatu rawskiego i okolic do 50 km od granic powiatu. CV na e-mail: olga.lukanowska (at) adecco.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rawa Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rawa Mazowiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: -Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca wymaga od kandydata doświadczenia zawodowego z obszaru sprzedaży lub obsługi klienta. Wymagane umiejetności: łatwość nawiązywania kontaktów/inicjatywa/chęć działania/ samodzielność.
Nazwa pracodawcy:
ADECCO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
EUROPEJSKI 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: olga.lukanowska (at) adecco.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: EUROPEJSKI
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1897cd13ccb28fc799d0d7b1d8e7d07a
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Lakierowanie elementów z drewna, praca przy produkcji mebli.
STRAMA Mariusz Strama - 2016-02-02 - Nowosiedlice (dolnośląskie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę, początkowo na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo prac na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej dla pracowników , sporządzanie list wynagrodzeń , kontrola i nadzór nad terminowymi i prawidłowymi rozliczeniami ZUS, PFRON, US zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy , sporządzanie list obecności oraz grafików czasu pracy .
FABRYKA PAPIERU KACZORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-29 - Kaczory (wielkopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z producentami z Polski i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, kontakty z partnerami i klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie prac związanych z czasowym zatrudnieniem pracowników, administrowanie dokumentacją personalną, pomoc w adaptacji nowych pracowników, praca w biurze oraz cała Polska
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie i wystawianie dow. ksiag, faktur, innych; kwalifikacja kosztowa i podatkowa zdarzeń gospodarczych (pdop, VAT); analizy ekonomiczne; sprawozdawczość finansowa (bilans, RZiS, inne); sprawozdawczość GUS, PEFRON; księgowanie dokumentów bankowych (kredyty, wyciągi bankowe)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-11-22 - Kęty (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- nadzór nad stanem technicznym budynków i otoczenia przynależnego,- nadzór nad bieżącą konserwacją i robotami remontowymi,- udział w komisjach powykonawczych robót budowlanych,- wykonywanie pzredmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz ich weryfikacja,- obsługa radiowego systemu zdalnego odczytu wodomierzy i dokonywanie odczytu wodomierzy,- sporządzanie dokumentacji technicznej,- weryfikacja kosztorysów robót budowlanych,- prowadzenie książek obiektów budowlanych,- wykonywanie innych obowiązków i czynności związanych z administrowaniem budynków mieszkalnych, lokali użytkowych i innych obiektów
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "ARMATURY" w Kielcach - 2019-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientami-przygotowywanie i złożenie ofert, monitorowanie zamówień-prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientami-realizacja i rozwój startegii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sopot (pomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizwacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalenie jej hierarchii.Analizowanie czynników wywierajacych znaczacy wpływ ns poziom sprzedaży i in. Miejsce pracy: Wrocław Pl. GrunwaldzkiKontakt z pracodawcą elektroniczny. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony/ bezterminowo. Zatrudnienie od 01.02.2019Praca na jedna zmiane w godz 9-17Sala C
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Obsługa istniejącej bazy klientów firmy, kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Ząbki (mazowieckie)
Podstawowa obsługa biura handlowego,Wystawianie faktur,Obsługa klientów, Obsługa poczty elektronicznej i połączeń telefonicznych,Obsługa urządzeń biurowych,Tworzenie i obsługa dokumentacji. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Redzikowo (pomorskie)
Monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz do przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współprcy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Karsko (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi.
ENGLISH IS FUN * THE BEST IZABELA BERNAT-KUCHARSKA - 2017-06-12 - Kalisz (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wchodniego.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków.
ECO LIGHT Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Poszukiwanie wyznaczonych przez pracodawcę fachowców, przeprowadzanie rekrutacji
PANDORA Sp. z o. o. - 2019-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymanie kontaktów z obecnymi kontrahentami i pozyskiwanie nowych, budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, rozliczanie faktur zakupu, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert, negocjowanie cen
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prace porządkowe na terenie obiektów
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa kadr i płac
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2017-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
nauka przygotowywania ofert pod względem formalnym w oparciu o obowiązujące przepisy prawa o zamówieniach publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)