SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Pabianice oferta pracy PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji eksportowej; kontrola kontraktów; organizowanie transportu; kontakty z urzędami celnymi, spedytorami;
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 75, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentacji eksportowej; kontrola kontraktów; organizowanie transportu; kontakty z urzędami celnymi, spedytorami;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ogólne/ techniczne/ handlowe; praktyczna znajomość dokumentów w transakcjach eksportowych; MS Office i klasy ERP; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Nazwa pracodawcy: PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Warszawska 75, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv; zgłoszenia telefoniczne lub na adres: kadry (at) pafana.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 75
Profil działalności pracodawcy:
produkcja szerokiego asortymentu narzędzi do obróbki skrawaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie administracji magazynowej, kontakt z klientami z kierunków wschodnich, przygotowanie towaru do wysyłki
P.U.H. "LAZIX" Jacek Lazarek - 2017-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
poszukiwanie nowych rynków/obszarów sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych, rozwijanie wspólpracy z obecnymi klientami, monitorowanie i analiza danych rynkowych z branży, obsługa handlowa
Zakłady Metalurgiczne Pomet S.A. - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i ksiegowanie dokumentów księgowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowychj, rozliczanie i kontrola gospodarki magazynwej, rozliczanie środków trwałych i wyposażenia, kontrola prawidłowej i terminowej realziacji operacji księgowych, sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych ( w tym: podatkowych, GUS,NBP,PFRON), praca w systemie ERP, tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych, współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo-księgowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)
Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.
SM LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Wieprz (małopolskie)
naprawa i konserwacja maszyn, planowanie zakupów środków trwałych, organizowanie pracy w Dziale Utrzymania Ruchu
ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-11-09 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-03 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Trębaczew (łódzkie)
do uzgodnienia
INSTYTUT ENERGETYKI O/TECHNIKI GRZEWCZEJ I SANITARNEJ - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów na Ukrainie obsługa wysyłek
PHU POLMAX - 2016-04-22 - Stary Franciszków (lubelskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa sklepu internetowego oraz internetowych kanałów sprzedaży. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.30-17.30, od poniedziałku do piątku.
COMTRADE Krzysztof Mazgaj - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
- dysponowanie materiałami hutniczymi- planowanie zakupów materiałów- optymalizacja zapasów dostępnych na magazynie- kontakt z dostawcami i pozyskiwanie ofert
Kuźnia "GLINIK" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA ZARZĄDU, REDAGOWANIE PISM, PROWADZENIE REJESTU UMÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZARZĄDZEŃ, UCHWAŁ, KOMUNIKATÓW; ROZDZIELANIE KORESPONDENCJI; PROWADZENIE TERMINARZA I OBSŁUGA SPOTKAŃ.DEKL.ZATR.: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, "pełen wymiar godzin"
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Cieplewo (pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
kompleksowe przygotowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
BAZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w wykonywaniu zadań przypisanych pracownikom GOK w zakresie podstawowej działalności ośrodka
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Stanisławów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa Klientów, pozyskiwanie nowych Klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek Banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy itp.Rozkład czasu pracy: pn 9.30-17.30; wt-pt 7.30-15.30
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-12-06 - Sopot (pomorskie)
Zbieranie informacji nt sprzedaży, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, negocjowanie umów, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
- zarządzanie dokumentacją dla klientów- zapewnianie zgodności danych pomiędzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradców klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów,współpraca z wewnętrznymi jednostkami oraz Partnerami, tłumaczenie tekstów na język angielski i turecki.Miejsce pracy: Wrocław, ul. BraniborskaSala C
OLYMPUS MONS Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ksiąg HACCP, sprawdzanie jakości towarów.Wymagane min. 2 -letnie doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁADY MIĘSNE SATNISŁAWÓW Spółka z o.o. - 2016-04-07 - Stanisławów (mazowieckie)