SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y (INSIDE SALES REPRESENTATIVE) Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y (INSIDE SALES REPRESENTATIVE)
Wynagrodzenie: od 8聽333 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Ca艂o艣ciowa obs艂uga procesu sprzeda偶y (end-to-end process);zarz膮dzanie cyklami sprzeda偶y w ramach istniej膮cych kont Akamai, proaktywne poszukiwanie nowych mo偶liwo艣ci biznesowych;realizowanie plan贸w sprzeda偶owych;pozyskiwanie nowych klient贸w za pomoc膮 艣rodk贸w komunikacji m.in. email, telefon;proaktywne zarz膮dzanie relacj膮 z dotychczasowymi klientami, analizowanie potrzeb klienta i dostosowywanie do nich oferty.Godzina zako艅czenia pracy: 17:00
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Ca艂o艣ciowa obs艂uga procesu sprzeda偶y (end-to-end process);zarz膮dzanie cyklami sprzeda偶y w ramach istniej膮cych kont Akamai, proaktywne poszukiwanie nowych mo偶liwo艣ci biznesowych;realizowanie plan贸w sprzeda偶owych;pozyskiwanie nowych klient贸w za pomoc膮 艣rodk贸w komunikacji m.in. email, telefon;proaktywne zarz膮dzanie relacj膮 z dotychczasowymi klientami, analizowanie potrzeb klienta i dostosowywanie do nich oferty.Godzina zako艅czenia pracy: 17:00
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 8聽333 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y (INSIDE SALES REPRESENTATIVE)
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2019
Data zako艅czenia pracy: 01.07.2022
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: do艣wiadczenie zawodowe 3 lata
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 30.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.05.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1ce950c5cb67bb806d27cefac9e3317
Podobne oferty pracy
Praca przy komputerze i telefonie. Pozyskiwanie nowych klient贸w i utrzymwanie dotychczasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jas艂o (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Pomorska Wojew贸dzka Komenda OHP w Gda艅sku og艂asza nab贸r na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewn臋trznej i zarz膮dzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gda艅sk Wymiar etatu: umowa o prac臋 w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a tak偶e kontroli sprawdzaj膮cych i dora藕nych. Przedk艂ada protoko艂y kontroli wraz z wnioskami Wojew贸dzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentacj臋 kontroli zgodnie z Zarz膮dzeniem Komendanta G艂贸wnego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewn臋trznych oraz archiwizacj臋 protoko艂贸w i zalece艅 pokontrolnych. Sporz膮dza sprawozdania dotycz膮ce dzia艂alno艣ci kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosk贸w oraz sporz膮dza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kszta艂towanie w艂a艣ciwych relacji i zasad wsp贸艂pracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia prze艂o偶onego wynikaj膮ce z programu dzia艂alno艣ci OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audyt贸w, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporz膮dza raporty oraz wskazuje obszary, kt贸re wymagaj膮 wdro偶enia odpowiednich mechanizm贸w w celu zrealizowania zada艅 i cel贸w jednostki. Wymagania:Od os贸b ubiegaj膮cych si臋 o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykszta艂cenie wy偶sze oraz minimum 2 letni og贸lny sta偶 pracy, lub wykszta艂cenie 艣rednie oraz minimum 3 letni og贸lny sta偶 pracy (mile widziany sta偶 pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu dzia艂alno艣ci OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urz膮dze艅 biurowych; doskona艂a organizacja pracy i du偶a samodzielno艣膰; odpowiedzialno艣膰, rzetelno艣膰; odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci. Oferujemy: mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego zdobycia do艣wiadczenia w pracy w instytucji pa艅stwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje oraz sta偶 pracy Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w aplikacyjnych:Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy Ochotniczych Hufc贸w Pracy w Gda艅sku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przes艂a膰 na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZ艂o偶onych dokument贸w nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zg艂oszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line nast臋puj膮cej klauzuli:Zgodnie z ustaw膮 z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z p贸藕n.zm wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewn臋trznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorsk膮 Wojew贸dzk膮 Komend臋 OHP w Gda艅sku Administratorem Pa艅stwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy Ochotniczych Hufc贸w Pracy w Gda艅sku ul. Uphagena 27. Pa艅stwa dane osobowe zbierane s膮 na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewn臋trznej i zarz膮dzania ryzykiem.Zebrane dane mog膮 by膰 udost臋pniane wy艂膮cznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przys艂uguje Pa艅stwu prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach okre艣lonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Pa艅stwa danych osobowych jest dobrowolne i niezb臋dne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostan膮 protokolarnie zniszczone po zako艅czonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W GDA艃SKU - 2017-05-09 - Gda艅sk (pomorskie)
1) Prowadzenie na podst dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-06-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- PROWADZENIE I ORGANIZOWANIE SZKOLE艃 DLA ROLNIK脫W- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM US艁UG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych, asystowanie przy naliczaniu p艂ac, rejestracja czasu pracy, praca w programach kadrowo-p艂acowych
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kluczbork (opolskie)
wyka艅czanie wn臋trz (malowanie, murowanie, glazura, terakota)wynagrodzenie do uzgodnienia,I zmiana 7.00-15.00
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Handlowe Budownictwa Og贸lnego PITER Piotr Noga - 2017-08-07 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Pozyskiwanie klient贸w z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udzia艂 w 偶yciu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
uczestnictwo w robotach budowlanych, prowadzenie dokumentacji, kontrola produkcjiKontakt: Klaudia Matuszewska 785 970 696
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Konieczno (艣wi臋tokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Serwis i monta偶 maszyn i urz膮dze艅 oferowanych przez Wichary Technologie
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pyrzowice (艣l膮skie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie p艂ac i wszystkich sk艂adnik贸w p艂acowych (program R2P艂atnik), deklaracje ZUS, rozliczanie podatku dochodowego pracownik贸w. Wszystkie czynno艣ci zwi膮zane z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracownik贸w oraz og贸艂 rozlicze艅 kadrowo p艂acowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klient贸w biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzeda偶 produkt贸w po艂膮czona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klient贸w5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych plan贸w8. bie偶膮ce wsparcie dzia艂u sprzeda偶y w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. zwi膮zanych ze sprzeda偶膮10. dokumentowanie i raportowanie dzia艂a艅11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWE艁 DOSTYCH - 2016-03-15 - Rzesz贸w (podkarpackie)
manualne pakowanie wyrob贸w czekoladowych, zapewnienie ci膮g艂o艣ci procesu pakowania
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Skarbimierz (opolskie)
obs艂uga klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Po艣rednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarz膮dzania Jako艣ci膮 wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowa艅 marki w艂asnej i marek sieci zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem, - nadz贸r nad zapisami Systemu Zarz膮dzania Jako艣ci膮, - wdra偶anie metod poprawiaj膮cych funkcjonowanie Systemu Jako艣ci,- kontrola jako艣cisurowc贸w i wyrob贸w gotowych,- udzia艂 w audytach wewn臋trznych i zewn臋trznych, - szkolenie pracownik贸w z zagadnie艅 dotycz膮cych systemu Wsp贸艂praca z jednostkami zewn臋trznymi pod k膮tem Systemu Jako艣ci, - Przedstawicielstwo Sp贸艂ki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Sp贸艂ki przed Urz臋dami,- nadzorowanie system贸w sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowc贸w.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-p艂acowych
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Specjalista do spraw sprzeda偶y
Sp贸艂dzielnia "ASPROD" - 2018-07-04 - Strzy偶贸w (podkarpackie)
Monta偶 instalacji sanitarnych na budowach, dostawa na budow臋.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
-prowadzenie proces贸w przetargowych oraz negocjacje warunk贸whandlowych z dostawcami; -nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 procesuzakupowego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi regulacjami wewn臋trznymi; -analizai monitorowanie rynku dostawc贸w oraz utrzymywanie pozytywnych relacji zdostawcami; -udzia艂 w procesie oceny i rozwoju bazy dostawc贸w;-pozyskiwanie ofert oraz udzia艂 w wyborze dostawc贸w; -艣cis艂a wsp贸艂praca zinnymi dzia艂ami w Sp贸艂ce w zakresie potrzeb zakupowych; -ocenaefektywno艣ci dzia艂a艅 zakupowych - przygotowanie raport贸w i analiz . Praca w godz 7-15
INITEL Sp. z o.o. - 2019-05-09 - Lewin Brzeski (opolskie)
jw.
Instytut Technologii Materia艂贸w Elektronicznych - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie dokumentacji nowo wprowadzonego produktu
FABRYKI MEBLI "FORTE" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-11-07 - Ostr贸w Mazowiecka (mazowieckie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadz贸r nad danymi w zakresie produkcji, nadz贸r i kontrola stan贸w magazynowych, przygotowanie plan贸w produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-01-29 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z ofert膮 Sp贸艂ki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, inne zadania zwi膮zane ze sprzeda偶膮, marketingiem i logistyk膮os. kontaktowa, ch臋ci do pracy, mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwa艂ych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, 艣cis艂a wsp贸艂praca i wykonywanie polece艅 prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jab艂onowo (mazowieckie)
Poszukiwanie kandydat贸w (pracownik贸w) z Ukrainy, zamieszczanie og艂osze艅 na stronach i portalach internetowych, kontakt z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
znajomo艣膰 programu AUTOCAD
Przedsi臋biorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji. Zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami, oraz anulowaniem podr贸偶y. Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas okre艣lony - Po okresie p贸艂 roku w momencie kiedy pracownik uzyska艂 pozytywn膮 ocen臋 od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokre艣lony.Wysoko艣膰 wynagrodzenia miesi臋cznego: 3150z艂 brutto miesi臋cznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Nast臋pnie 3500z艂 brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300z艂 brutto po pomy艣lnym zako艅czeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji bilet贸w lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych test贸w, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
Organizacja struktury projektu, stosowanie ustandaryzowanych struktur dla dokumentacji, identyfikacja i eskalacja potencjalnych zagro偶e艅.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)