SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Iława oferta pracy Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych Ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego)- bieżąca obsługa techniczna projektów deweloperskich ze strony inwestora w trakcie i po ich realizacji (serwis gwarancyjny)- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych Ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego)- bieżąca obsługa techniczna projektów deweloperskich ze strony inwestora w trakcie i po ich realizacji (serwis gwarancyjny)- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: tj.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kwalifikacje: wykształcenie: min. średnie techniczne, preferowane wyższe (w tym licencjat) budowlane, znajomość rynku deweloperskiego, prawo jazdy kat. B., Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce pracy: Iława
Nazwa pracodawcy:
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
danePracodawcy_nip: 7440003348
danePracodawcy_regon: 510513874
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Adres strony pracodawcy: www.ipbilawa.com.pl
Ulica pracodawcy: Lubawska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Posiada profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.09.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f7d21bd289386620ce2765e71e51bdba
Podobne oferty pracy
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem pakistańskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pakistańskimi, obsługa mailingów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa klienta na rynku tureckim. Utrzymanie i rozwój długofalowych relacji z klientami tureckojęzycznymi poprzez promocję i sprzedaż produktów firmy oraz wsparcie klienta. Przygotowywanie ofert w języku tureckim. Przygotowywanie badań rynkowych i analiz oraz dbanie o wizerunek firmy.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów, utrzymywanie trawłych relacji handlowych z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Skarszewy (pomorskie)
Administrowanie lokalami zarządzanymi w tym: sporządzanie umów najmu, protokołów przekazania lokalu, sprawdzanie stanu lokalu, sporządzanie ofert lokali Praca jednozmianowa, w godz. 10-14 Miejsce wykonywania pracy: Oława ul. Iwaszkiewicza 135A, Jelcz-Laskowice ul. Bożka 7
Nieruchomości Anna Busiowicz-Wadlewska - 2019-09-02 - Oława (dolnośląskie)
Działania związane z rekrutacją, pozyskiwaniem oraz opieką nad pracownikami pochodzącymi z Indii
kontakt przez PUP - 2021-05-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumnetacji do umów, drukowanie, skanowanie, składanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Skórzewo (wielkopolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Wołomin (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr. Sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, rozliczanie świadczeń pracowniczych.
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Banino (pomorskie)
praca biurowa, pozyskiwanie klinetów, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową,dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie kosztów TKW, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału,rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,księgowanie wyciągów bankowych,uzgadnianie sald i płatności,weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności,analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych,analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych,archiwizowanie dokumentów księgowych,przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych, wprowadzanie arkuszów spisowych,
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ KUŹNIA BATORY W CHORZOWIE - 2021-05-18 - Chorzów (śląskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur i dowodów księgowych. Nabycie umiejętności w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji księgowej;- bieżące uzgadnianie ksiąg rachunkowych;- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania zgodnie z instrukcją rachunkowości oraz wydawanie ich pracownikom;- pomoc w przygotowaniu i wysyłce upomnień zaległości podatkowych. Zapoznanie się z procedurą wydawania i wysyłania upomnień;-pomoc w naliczaniu odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Doświadczenie w zakresie naliczania funduszu;- nadawanie numeracji raportom kasowym. Doświadczenie w zakresie obiegu dokumentacji kasowej;- pomoc w przygotowywaniu do Archiwum Zakładowego dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej. Doświadczenie w zakresie archiwistyki
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej- prowadzenie akt osobowych- ewidencja czasu pracy - sporzadzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS- sporządzanie listy płac
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2019-06-10 - Lubsko (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów z firmami, klientami, przygotowywanie ofert, obsługa stałych klientów. Znajomość rynku rosyjskiego, białoruskiego.
WILY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Pakowanie ciastek z linii produkcyjnej; pakowanie, sortowanie, kompletowanie, prace pomocnicze. Praca w Jaworniku.praca na 3/4 z możliwością dopełnienia, praca po 8 godz. dziennie
ADECCO POLAND Sp. z o. o. - 2019-05-08 - Jawornik (małopolskie)
realizacja planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych.
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Lublin (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganiaprzepisów BHP na budowie Elektrowni Opole - sporządzanie IBWR, OR iinnych dokumentów - zgłaszanie (nowych) pracowników na szkoleniabhp, sporządzać pozwolenia na prace na budowie, kontakt ze służbamiBHP z bezpośredniego nadzoru, praca w godz. 7-15
Roko Sp.z o.o - 2016-03-10 - Brzezie (opolskie)
- obsługa kwalifikacyjnych kursów zawodowych, w tym: - przyjmowanie zgłoszeń oraz ich weryfikacja pod względem formalnym, - tworzenie list przyjętych, - sporządzanie skierowań na badania dla kursantów, - wystawianie i ewidencjonowanie zaświadczeń o ukończeniu kursu -sporządzanie sprawozdań, - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej egzaminów zgodnie z wytycznymi CKE, - obsługa systemów m. in. OKE, Hermes.
Centrum Kształcenia Praktycznego w Warszawie - 2020-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynków przetargó, wyszukiwanie ogłoszeń.Przygotowywanie ofert przetagrgowych. Wdrażanie od strony organizacyjnej i nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowań przetargowych.Przygotowywanie dokumentacji odwoławczej. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Archiwizacja dokumentacji przetargowej.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
MONTAŻ SKRZYŃ TRANSPORTOWYCH
ZCASE ŁUKASZ ZAWADA - 2019-06-27 - Racławówka (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów na bieżącą produkcję w branży konstrukcji stalowych.
ELMO S.A. - 2019-03-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Pracy w tym:* prowadzenie akt osobowych pracowników,* przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń,* naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac* prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, US, GUS, PFRON;- Obsługa umów cywilnoprawnych- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami ISO 9001;- Prowadzenie bieżącego kompleksowego stanu zobowiązań i należności firmy;- Realizacja całokształtu przebiegu płatności w firmie (przygotowanie planu płatności i realizacja przelewów krajowych i zagranicznych);- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe;- Wystawianie faktur;- Administracja obiegiem dokumentów w firmie;Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo 15 m-cyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn - pt godz 8.00-16.00
SILINGEN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Mikołów (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)