SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2318) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2318)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2318)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie- język angielski na poziomie przynajmniej średnio zaawansowanym- doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce- doświadczenie na podobnym stanowisku- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)- prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy ważna do: 23.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a490a408ab62a98a2a9a9e28b67b37c
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
prace remontowo-naprawcze, prace porządkowe
Firma Handlowo-Usługowa TURHEN Henryk Siergiej - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
Staż w Telewizji Polskiej S.A o/Kielce.Program stażu do zapoznania w pokoju 48
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie dokumentów transportowych, praca w systemie E-Deklarant, przygotowanie odprawy celnej
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Woskrzenice Duże (lubelskie)
Obsługa programu magazynowo - księgowego ,,Subiect", obsługa Ms office, segregowanie dokumentów firmy, wystawianie dokumentów księgowych. Obsługa ,,bezpośrednia" klienta, stały kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- doskonalenie relacji z obecnymi dostawcami- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- realizacja bieżących potrzeb firmy - utrzymanie ruchu- spotkania z kontrahentami- ciągła kontrola stanów magazynowych
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa klienta eksportowego. - Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie, ale nie wymagane - istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl lub telefoniczny (32 258-62-21 wew. 122) (8:00-14:00)
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" Sp. z o. o. - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)
realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Konin (wielkopolskie)
Wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z terytorium Armenii, Rosji , Ukrainy.Pozyskiwanie rynku wschodniego w celach handlowych. Kontakt tel. 661-660-074
CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU CENTRUM+ - 2016-02-10 - Garcz (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar);-koordynację i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikację z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia;-organizację cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
EPAM Systems Poland - 2018-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca fizyczna w terenie przy melioracji. Miejsce wykonywania pracy: Rybnik i okolice. Wykształcenie dowolne. Mile widziane doświadczenie przy obsłudze wykaszarki spalinowej.Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
MIGRA FIRMA USŁUGOWA MARZEC GRAŻYNA - 2016-10-03 - Rybnik (śląskie)
przygotowanie i realizacja procesu zakupów, aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analiz zapotrzebowania, negocjowanie warunków, tłumaczenie etykiet, wyjazdy na targi branżowe, wyjazdy studyjne do sostawców, korespondencja w jęż. ukrańskim, rosyjskim, certyfikacja produktów
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Białystok (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, pozyskiwanie ofert, prowadzenie postępowań, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "TOR" Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Mysłowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, pref. wyższe; min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość programu Symfonia, obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz o podatkach: VAT, CIT, PIT, znajomość ordynacji podatkowej oraz KPC w zakresie umów cywilnych; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej w zakresie stowarzyszenia, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2020-07-03 - Gliwice (śląskie)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)- Rozliczanie wykonywanych robót budowlanych- Sprawdzanie dokumentacji technicznej- Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych- Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumentacji technicznej, prawnej, i rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-01-20 - Puck (pomorskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta w związku z ubezpieczeniami (zawieranie umów, kompletowanie dokumentów, obsługa różnego rodzaju programów do ubezpieczeń).
Kubarski Jakub ABC Finanse - 2017-11-22 - Wadowice (małopolskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-09 - Lubin (dolnośląskie)
Montaż izolacji cieplnych ze styropianu i wełny mineralnej, wykonywanie zapraw tynkarskich w systemie BSO
KUŹMA Sp. z.o.o - 2016-11-28 - Biczyce Dolne (małopolskie)
Przygotowanie ofert handlowychPrzyjmowanie zleceń
PDJ SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
*koordynacja transportu na wyznaczonym terenie*tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem*bieżąca współpraca z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami zewnętrznymi*kontakt z kierowcami oraz koordynacja ich pracy*bieżące uzupełnianie informacji w w systemie*budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)