SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP) Rzeszów oferta pracy HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I ROZBUDOWYWANIE RELACJI Z OBECNYMI, PRZEPROWADZANIE PREZENTACJI HANDLOWYCH, WYCENA ZAMÓWIEŃ, PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW 5/3, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I ROZBUDOWYWANIE RELACJI Z OBECNYMI, PRZEPROWADZANIE PREZENTACJI HANDLOWYCH, WYCENA ZAMÓWIEŃ, PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY B2B (MILE WIDZIANE W BRANŻY BHP), DOSKONAŁE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA NOWYCH KONTAKTÓW, OBSŁUGA KOMPUTERA (W TYM BAZY DANYCH)osoba zarejestrowana w PUP Rzeszów z ustalonym II profilrm pomocy
Nazwa pracodawcy:
HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW 5/3, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2017
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-09-07 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-12-07 - Karczew (mazowieckie)
obsługa klienta w firmie zajmującej się sprzedażą materiałów do wykończenia wnętrz.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak - 2016-10-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
Concept automatic producent innowacyjnych automatów sprzedających.Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Prawo jazdy kat. B
Concept automatic Ewa Regent - 2018-04-03 - Racibórz (śląskie)
Obsługa firm w zakresie płac, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (w tym nadgodziny, nocne, premie itp.), umów zleceń, o dzieło, wynagrodzeń zarządu i innych; pełne rozliczanie zwolnień chorobowych (ustalanie podstawy zasiłku, okresu zasiłkowego, rozliczanie zasiłków, naliczanie świadczeń rehabilitacyjnych itp.); rozliczanie zajęć komorniczych; obsługa kontroli ZUS, US, PIP; przygotowanie oraz naliczenie deklaracji ZUS, podatku PIT4, PIT8A.Obsługa firm w zakresie kadr, w szczególności: przygotowanie umów o pracę, zleceń, o dzieło; prowadzenie ewidencji urlopowej oraz ustalanie wymiaru urlopu; zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych; kontrola terminów ważności badań, szkoleń BHP, umów; przygotowanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań do ZUS.
RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-05 - Świętochłowice (śląskie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji pracowników ze Wschodu i z Polski, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska techniczne i budowlane, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, organizacja i prowadzenie projektów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Zamawianie materiału, sprzętu na budowę, tworzenie dokumentacji, kontakt z kontrahentami
STAL-SYSTEM Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania zgodnie z ISO 9001, ISO 17025, aktualizacja procedur ISO 9001 do nowego podejścia procesowego, przeprowadzanie wzorcowania aparatury kontrolno-pomiarowej, przeporwadzanie wyliczeń wzorcowania oraz wystawianie swiadectw wzorcowania, przygotowanie ofert handlowych i obsługa zamówien, kontakt z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów, bieżące prowadzenie dokumentacji w systemie IMPULS.
introl Sp. z o. o. Spółka Komadytowa - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
sprawy marketingoweprzygotowywanie promocji, projektów graficznychopieka nad wizerunkiem marki
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Staż w firmie CARMAX Program stażu do zapoznania w pokoju 35.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bilcza (świętokrzyskie)
obsługiwanie wybranych sieci komputerowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA - 2017-10-13 - Świdnik (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Wprowadzanie danych personalnych i płacowych do SAP na podstawie dokumentów otrzymanych od klienta w ustalonym terminie pod nadzorem i wg procedur;Wprowadzanie danych dot. czasu pracy pracowników (w zależności od rynku); Przeprowadzanie symulacji płac; Kontrolowanie i eliminowanie błędów w naliczaniu wynagrodzeń; Rozwiązywanie prostych zapytań klienta z zachowaniem wymagań czasowych; Kontrolowanie miesięcznych zestawień czasu pracy (w zależności od rynku); Zgłaszanie błędów klienta na web formach.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Dys (lubelskie)
kosztorysowanie robót,prowadzenie magazynu,warsztatu,koordynowanie prac serwisu,zaopatrzenie,współpraca z urzędami
FTS Sp.z o.o. - 2015-11-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)
Stworzenie raportów, analiz rynu pracy. Planowanie, wykonanie i kontrolowanie przyjętych programów marketingowych. Realizacja celów firmy, oszacowanie zysków i ewentualnych strat firmy. Praca na umowę zlecenie. Praca 5 godzin miesięcznie, w godzinach 9-10. oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAMAWIANIE TOWARU, PRZYJHĘCIE TOWARU, ROZLICZENIE DOKUMENTACJI, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE ŚREDNIE, HACCP, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, STAZ PRACY 5 LAT,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ROZŁADUNEK KARTONÓW (MAKSYMALNIE DO 11 KG), PRACA FIZYCZNA
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Gdynia (pomorskie)
BIEŻĄCE ANALIZOWANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA WYKONANIE PRAC W OPARCIU O SPECYFIKACJE I WSTĘPNE HARMONOGRAMY REMONTÓW STATKÓW, PRZEPROWADZANIE OFERTACJI ORAZ NEGOCJACJI CENOWYCH NA PRACE STOCZNIOWE, WYSTAWIANIE ZAPOTRZEBOWAŃ DLA KOOPERANTÓW I OPRACOWYWANIE UMÓW W OPARCIU O KARTY OPISOWE I ZAMÓWIENIA Z WYDZIAŁÓW I OD TECHNOLOGÓW, REDAGOWANIE I NEGOCJOWANIE UMÓW Z KOOPERANTAMI, ROZLICZANIE PRAC WYKONYWANYCH PRZEZ KOOPERANTÓW ORAZ ROZLICZANIE FAKTUR WYSTAWIONYCH PRZEZ KOOPERANTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych i księgowych
OPTIMA Medycyna SA - 2016-12-16 - Prudnik (opolskie)
obsługa pacjentów w centrum rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)